Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBronisława Flasiński Został zmieniony 10 lat temu
2
O KLASTRZE
3
Podpisanie porozumienia
GENEZA I ORGANIZACJA Leszczyński Klaster Budowlany zawiązał się formalnie 25 czerwca 2010r. W momencie założenia liczył 11 podmiotów: 6 przedsiębiorstw budowlanych, dwie instytucje otoczenia biznesu, szkołę wyższą, szkołę ponadgimnazjalną, Miasto Leszno. Podpisanie porozumienia
4
Leszczyński Klaster Budowlany tworzą trzy wspierające się i współpracujące ze sobą grupy podmiotów:
firmy budowlane: od przygotowania inwestycji, projektowania, przez dostarczenie materiałów budowlanych, wykonawstwo, po zarządzanie nieruchomościami i doradztwo (36) samorządowe: władze samorządowe, instytucje otoczenia biznesu (3) naukowe: szkoły wyższe, szkoły ponadgimnazjalne (2)
5
Okres realizacji projektu
Utworzenie sieci firm w sektorze budownictwa w południowo- Zachodniej Wielkopolsce jako szansa wzrostu ich konkurencyjności i innowacyjności Okres realizacji projektu – Dofinansowanie PLN 85%/15%
6
PRZEDMIOT PROJEKTU Spotkania robocze sieci Badania i ekspertyzy Konferencje Wizyta studyjna Strategia promocji Działania promocyjne sieci Udział w imprezach targowych i promocyjnych
7
Cel 1: Wzmocnienie wewnętrzne klastra
CELE STRATEGICZNE Cel 1: Wzmocnienie wewnętrzne klastra Cel 2: Zwiększenie znaczenia klastra i poprawa pozycji konkurencyjnej poszczególnych przedsiębiorstw Cel 3: Zwiększenie świadomości funkcjonowania klastra
8
grupa ds. energooszczędności grupa ds. standardów grupa ds. promocji
GRUPY TEMATYCZNE grupa ds. energooszczędności grupa ds. standardów grupa ds. promocji grupa ds. innowacji
9
Tożsamość marki STRATEGIA PROMOCJI I MARKI
Jutro szansą są wspólne standardy Dzisiaj szansą jest poprawa organizacji klastra klaster to gwarancja jakości, oferuje nowoczesne technologie, ułatwia wymianę informacji poczucie wspólnoty, przynależności rzetelny, godny zaufania, ceniący długotrwałe relacje stosowanie nowoczesnych technologii, jakość , oszczędność mamy standardy obsługi klienta mamy referencje współpracujemy z urzędem miasta i uczelniami jakość innowacyjność, energooszczędność Tożsamość marki
10
KAMPANIA PROMOCYJNA
11
Kanały i narzędzia komunikacji: lokalna prasa, Radio Elka,
Kampania promocyjna Kanały i narzędzia komunikacji: lokalna prasa, Radio Elka, portal elka.pl, outdoor (telebim, banery), ambient - Ogromny Kask, Kask
12
Kampania promocyjna Outdoor
13
Kampania promocyjna Ogromny Kask
14
Informacja i integracja
Piknik Ekologiczny Informacja i integracja
15
www
16
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Beata Nawrocka
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.