Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:"— Zapis prezentacji:

1 Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:

2 Ogólne zasady prezentacji Przed stworzeniem prezentacji prosimy o szczegółowe zapoznanie się z regulaminem konkursu. Prosimy o używanie czcionki o nazwie VERDANA (ze względu na jej prostotę i czytelność). Rozmiar czcionki - 20 punktów (dzięki temu slajdy będą czytelne). Jeżeli chcecie Państwo używać punktowania, to prosimy to robić w następujący sposób: –stosować krótkie równoważniki zdań, –nie stosować interpunkcji kończącej poszczególne punktatory, –czcionkę zmniejszyć do 18 punktów.

3 Cel kampanii Prosimy o zwięzłe opisanie celu kampanii (maks. 30 słów) ‏.

4 Opis kampanii – mechanizm/strategia Prosimy o zwięzłe opisanie mechanizmu/strategii kampanii (maks. 50 słów) ‏.

5 Opis kampanii – grupa docelowa Prosimy o zwięzłe opisanie grupy docelowej kampanii (maks. 30 słów) ‏.

6 Opis kampanii – komunikacja Prosimy o zwięzłe opisanie zastosowanych technik i kanałów komunikacji oraz ich integrację podczas kampanii (maks. 60 słów) ‏.

7 Opis kampanii – przebieg/realizacja Prosimy o zwięzłe opisanie przebiegu/realizacji kampanii (maks. 50 słów) ‏.

8 Materiały prezentujące kreację Prosimy, aby liczba slajdów dotyczących kreacji nie była większa niż 5 oraz aby każdy materiał (np. ulotka, plakat itd.) został opisany po prawej lub lewej stronie slajdu.

9 Opis efektów działań Prosimy o jak najbardziej szczegółowy opis efektywności działań poprzez podanie response rate, return on investment lub co najmniej wzrostu sprzedaży produktów/usług klienta (maks. 50 słów).* Prosimy pamiętać o wymogu PODANIA KONTAKTU DO KLIENTA, aby jury oraz SMB miały możliwość weryfikacji danych ‏ - dane zawarte są w formularzu on-line * Opisu efektywności nie wymagają zgłoszenia w kategoriach nr 11, 13-14.

10 Informacja o zgłoszeniu pracy Poprawnie zgłoszona praca powinna zawierać: a. wydrukowany formularz zgłoszeniowy dla każdej zgłaszanej pracy – 1 kopia b. wydrukowane zestawienie zbiorcze wszystkich zgłaszanych prac – 1 kopia c. wydrukowana prezentacja zgłaszanej pracy (Power Point) zszyta zszywaczem – 1 kopia d. potwierdzenie wpłaty za zgłoszenia e. 2 płyty CD/DVD zawierające: • prezentację zgłaszanej pracy (PowerPoint) ‏, • fotografie dokumentujące zgłaszane prace w postaci elektronicznej (pliki TIFF lub EPS o rozdzielczości 300 dpi oraz wymiarach co najmniej 10x15 cm, maks. 5 szt.) ‏ f. oryginały zgłaszanych prac (nie dotyczy kategorii 6, 8,14).


Pobierz ppt "Tytuł projektu: Klient: Nazwa kategorii: Numer kategorii:"

Podobne prezentacje


Reklamy Google