Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Najlepsza inicjatywa „out of the box”

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Najlepsza inicjatywa „out of the box”"— Zapis prezentacji:

1 Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Cel kampanii (w liczbach) Wskaźnik Wyniki Liczba odwiedzin na stronie firmy xxx Liczba odwiedzin zakładki Kariera xxx Czas spędzony na stronie/zakładce xxx Ilość (udostępnień, like, followers) w mediach społecznościowych (o ile jest dedykowany profil poświęcony kampanii) xxx Skuteczność działań płatnych –np.. CTR, zasięgi (Google Adwords, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads etc.) xxx Inne mierzone wskaźniki Liczba złożonych aplikacji w czasie kampanii xxx Liczba zaproszonych do dalszych etapów rekrutacji xxx Liczba zatrudnionych xxx Koszt zatrudnienia ( koszt kampanii na osobę zatrudnioną) xxx Średni czas rekrutacji xxx Liczba artykułów/"cytowań", w których wspomniano o kampanii xxx Jeśli nie podają Państwo liczby – prosimy o informację dlaczego. Powodem może być brak danych, niemierzenie danego wskaźnika w procesie, tajemnica przedsiębiorstwa. Proszę jednak pamiętać, że im więcej danych dostaniemy, tym łatwiej będzie nam ocenić zgłoszenie.


Pobierz ppt "Najlepsza inicjatywa „out of the box”"

Podobne prezentacje


Reklamy Google