Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Najlepsza inicjatywa „out of the box”
Cel kampanii (w liczbach) Wskaźnik Wyniki Liczba odwiedzin na stronie firmy xxx Liczba odwiedzin zakładki Kariera xxx Czas spędzony na stronie/zakładce xxx Ilość (udostępnień, like, followers) w mediach społecznościowych (o ile jest dedykowany profil poświęcony kampanii) xxx Skuteczność działań płatnych –np.. CTR, zasięgi (Google Adwords, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads etc.) xxx Inne mierzone wskaźniki Liczba złożonych aplikacji w czasie kampanii xxx Liczba zaproszonych do dalszych etapów rekrutacji xxx Liczba zatrudnionych xxx Koszt zatrudnienia ( koszt kampanii na osobę zatrudnioną) xxx Średni czas rekrutacji xxx Liczba artykułów/"cytowań", w których wspomniano o kampanii xxx Jeśli nie podają Państwo liczby – prosimy o informację dlaczego. Powodem może być brak danych, niemierzenie danego wskaźnika w procesie, tajemnica przedsiębiorstwa. Proszę jednak pamiętać, że im więcej danych dostaniemy, tym łatwiej będzie nam ocenić zgłoszenie.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.