Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałHalina Sobolewska Został zmieniony 5 lat temu
1
Mobilność kadry Projekt Erasmus +
2
Realizacja Projektu Erasmus+ rozpoczęła się w naszej szkole w dniach , wyjazdem sześciu nauczycielek języka angielskiego do Bell Homerton College w Cambridge.
3
Podczas pobytu w Cambridge, nauczycielki języka angielskiego, uczestniczyły w różnych kursach oraz zajęciach fakultatwnych.
4
Nauczyciele z wielu zakątków świata – nowe doświadczenia, różne akcenty i różnice kulturowe, ciekawi ludzie i nowe znajomości!
5
Na zajęciach...
6
Dwa tygodnie intensywnej nauki.
7
Dwa tygodnie poznawania różnych kultur i wymiany doświadczeń.
8
Homerton College – czytelnia i biblioteka. Warto zajrzeć i skorzystać.
9
Chwile spędzone wspólnie podczas przerw w zajęciach.
10
Mimo zmęczenia, z chęcią wstawałyśmy na typowe angielskie śniadania, które podawano w pięknej jadalni.
11
Podczas przerw można było podziwiać piękne, angielskie ogrody
Podczas przerw można było podziwiać piękne, angielskie ogrody. Piękno kwiatów działało relaksacyjnie i odprężająco, dodawało energii do pracy na kolejnych zajęciach.
12
Cambridge University Botanic Garden – planowanie zajęć lekcyjnych w pięknym ogrodzie uniwersyteckim, który ma ponad 250 lat.
13
Londyn przywitał nas pieknym słońcem, ale angielska, deszczowa pogoda także dawała nam się we znaki.
14
Z wizytą u Królowej Brytyjskiej – Buckingham Palace... pod parasolem.
15
Po Londynie przemieszczałyśmy się metrem.
16
Serce i naukową atmosferę Cambridge, czyli zabytki oraz uniwersytet można poznać żeglując rzeką Cam...
17
...pod wieloma mostami, np. matematycznym.
18
Tak zapamiętamy to piękne uniwersyteckie miasto.
19
Niezapomniane chwile. Wolne popołudnie.
20
Ostatni dzień w Cambridge przed powrotem do Gdańska
Ostatni dzień w Cambridge przed powrotem do Gdańska. Nasze szkolenie dobiegło końca. Wracamy z nowymi pomysłami i motywacją do pracy z uczniami.
21
Opracowała: Katarzyna Sitek-Juszczak
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.