Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMarta Kowalewska Został zmieniony 6 lat temu
1
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości specjalność na kierunku Wychowanie Fizyczne studia II stopnia stacjonarne i niestacjonarne
2
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości
Powołanie specjalności Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości wychodzi naprzeciw nowym oczekiwaniom społecznym, wpisując się w strategię humanistycznej służby na rzecz osób starzejących się.
3
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości
Absolwent specjalności jest przygotowany do planowania, kierowania i prowadzenia działalności edukacyjnej w obszarze kultury cielesnej. Posiada kompetencje nauczyciela zdrowia, animatora aktywności rekreacyjnej, zabawowej i turystycznej. Dysponuje uporządkowaną wiedzą z zakresu antropologii inwolucji uwzględniającą perspektywę nauk przyrodniczych i społecznych.
4
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości
Kończąc zajęcia student potrafi wykorzystać wiedzę teoretyczną w praktyce i jest przygotowany między innymi do: diagnozowania środowiska życia człowieka starzejącego się, planowania i realizacji projektów edukacyjnych z zakresu edukacji fizycznej, kreowania różnorodnych środowisk edukacyjnych, wspierania seniora w rozwoju w obszarze życia codziennego, rodzinnego, zawodowego, edukacyjnego, społecznego.
5
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości
Absolwent tej specjalności ponadto umie pracować w zespole, przyjmować i wyznaczać zadania. Ma pogłębioną świadomość rozwoju własnego i dysponuje kompetencjami w zakresie tworzenia własnego warsztatu zawodowego. Ukończenie specjalności umożliwia podjęcie pracy w instytucjach, organizacjach i placówkach działających na rzecz ludzi późnej dorosłości w zakresie szeroko pojętej kultury fizycznej.
6
Edukacja Fizyczna w Późnej Dorosłości
Ukończenie specjalności umożliwia podjęcie pracy w instytucjach, organizacjach i placówkach działających na rzecz ludzi późnej dorosłości w zakresie szeroko pojętej kultury fizycznej.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.