Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?"— Zapis prezentacji:

1 Promocja szkoły - budowanie wizerunku placówki oświatowej Piotr Broniatowski Pułtusk, 21 marca 2014

2 Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Wizerunek i jego funkcje Narzędzia marketing - mix (w ujęciu jednostki edukacyjnej) Budowa pozytywnego wizerunku Analiza sytuacji obecnej Planowanie działań Realizacja Kontrola wyników Podsumowanie 

3 Wstęp – po co szkole promocja?
W myśl rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 23 kwietnia roku (Dz. U. Nr 89, poz. 845): Działania promocyjne szkoły to obowiązkowy standard jakości pracy placówek oświatowych.

4 Czym różni się promocja i PR szkoły od działań
firmowych na rynku komercyjnym?

5 Materiał nr 1 Tożsamość szkoły Wizerunek szkoły (image)

6 Materiał nr 2

7 Budowa wizerunku – analiza sytuacji obecnej
SWOT – co to jest? (Materiał nr 3)

8 Zespół Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku

9 Komunikacja z otoczeniem Osobowe kanały komunikacji:
Planowanie działań Komunikacja z otoczeniem Osobowe kanały komunikacji: Nieosobowe kanały komunikacji:

10 Planowanie działań Odbiorcy wewnętrzni: Odbiorcy zewnętrzni:

11 „Najważniejszy pierwszy krok…” (Anna Jantar)
Realizacja „Najważniejszy pierwszy krok…” (Anna Jantar) Pracownicy szkoły to pierwszy kontakt – świadoma rola w budowie wizerunku placówki. Każda osoba na terenie szkoły powinna czuć się mile widziana.

12 Najczęstsze błędy w zakresie tworzenia wizerunku:
Realizacja Najczęstsze błędy w zakresie tworzenia wizerunku:

13 Najlepszy marketing to … marketing szeptany!
Realizacja Najlepszy marketing to … marketing szeptany! Inne formy „reklamy”: social media, strona internetowa, foldery i ulotki reklamowe, artykuły, reportaże w mediach lokalnych.

14 Szum Komunikat Media Realizacja NADAWCA ODBIORCA Informacja zwrotna
Kodowanie Dekodowanie Media Szum Informacja zwrotna Reakcja (odpowiedź)

15 Kontrola wyników Po zakończeniu działań sprawdzamy zgodność osiągnięć z zaplanowanymi celami, a także wykorzystanie środków (ewaluacja).

16 Podsumowanie Pytania? Dziękuję za uwagę! Kontakt:


Pobierz ppt "Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google