Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Akademia Bystrzaków RPO WiM 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów Okres realizacji: VIII.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Akademia Bystrzaków RPO WiM 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów Okres realizacji: VIII."— Zapis prezentacji:

1 Akademia Bystrzaków RPO WiM Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów Okres realizacji: VIII 2017 – VIII 2018 Oś Priorytetowa II Kadry dla gospodarki Działanie 2.2 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów Poddziałanie Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów – projekty konkursowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego

2 Lista projektów

3 Realizatorzy: Fundacja Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera - Lider
Gmina Działdowo - Partner

4 Zasady współpracy ustalenie osób kontaktowych z gminy i z każdej szkoły (koniecznie adres i tel. komórkowy) terminowe odpisywanie na maile w przypadku braku możliwości wykonania danego zadania w określonym terminie pilna informacja o tym (przed upływem danego terminu!) informowanie o wszystkich problemach w razie wątpliwości prosimy o kontakt: Elżbieta Bednarek - tel , adres korespondencyjny: ul. Kulczyńskiego 8a Warszawa (wejście od ul. Płaskowickiej)

5 Organizacja zadań w projekcie
1. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych dla uczniów i uczennic: - wybór wykonawców zajęć - nadzór nad przeprowadzeniem zajęć - rekrutacja - zapewnienie wkładu własnego (udostępnienie sal) - GMINA 2. Organizacja szkoleń dla kadry dydaktycznej i rodziców/opiekunów dzieci i młodzieży: - kształtowanie umiejętności społecznych 8gr. x 8 h - prowadzenie zajęć metodą eksperymentu 1 gr. x 40 h - tworzenie gier z wykorzystaniem matematyki 1 gr. x 40 h - szkolenie dla rodziców dzieci ze specjalnymi potrzebami 2 g. x 8 h 3. Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych

6 Zarządzanie projektem
Fundacja Rozwoju Edukacji Małego Inżyniera: całościowy nadzór nad realizacją projektu prowadzenie wyodrębnionej księgowości w ramach wydatków fundacji przygotowywanie wniosków o płatność prowadzenie dokumentacji związanej z uczestnikami projektu prowadzenie dokumentacji związanej z kadrą projektu przeprowadzenie postępowania na zakup sprzętu korespondencja z IP przygotowywanie zestawień do wkładu własnego uczestnictwo w spotkaniach: Grupy Sterującej i Zespołu Projektowego podpisanie umowy o dofinansowanie z zabezpieczeniem projektu (weksel in blanco)

7 Zarządzanie projektem
Gmina: transport – wybór wykonawcy i ustalenie harmonogramów ze szkołami prowadzenie wyodrębnionej księgowości w ramach wydatków gminy przygotowanie do wniosków o płatność zestawień wydatków gminy uczestnictwo w spotkaniach: Grupy Sterującej i Zespołu Projektowego koszty zarządzania projektem = koszty pośrednie kontrola w trakcie realizacji projektu – pełna współpraca obowiązki promocyjno-informacyjne do wniosków o płatność: skany wszystkich faktur (koszty bezpośrednie) skany protokołów odbioru zestawienie wydatków gminy wyciąg z konta projektowego skan podpisanego oświadczenia o wkładzie własnym Promocja – powiedzieć, że prześlę materiały informacyjne o projekcie na stronę internetową. Plakaty – rozdać. Transport – ,00 zł do wniosków o płatność: skany wszystkich faktur (koszty bezpośrednie) wraz z odpowiednimi oznaczeniami, opisem skany protokołów odbioru sprzętu zestawienie wydatków gminy wyciąg z konta projektowego (od początku do końca okresu rozliczeniowego, najlepiej w dnia po okresie rozliczeniowym) skan podpisanego oświadczenia o wkładzie własnym

8 Kryteria do spełnienia przez Gminę
Skala działań Wnioskodawca oświadcza, że skala działań prowadzonych przed rozpoczęciem realizacji projektu przez szkołę (nakłady środków na ich realizację) nie ulega zmniejszeniu w stosunku do skali działań (nakładów) prowadzonych przez szkołę w okresie 12 miesięcy przed złożeniem wniosku o dofinansowanie (średniomiesięcznie). Wnioskodawca nie może obniżyć skali prowadzonych dotychczas działań (nakładów na te działania) również w trakcie trwania projektu. Wyjątek stanowią działania finansowane ze środków PO KL lub innych programów, np. rządowych (Radosna szkoła, Wyprawka szkolna).

9 Harmonogram pracy Rekrutacja, zebranie dokumentów rekrutacyjnych – do 29 IX 2017 Wybór prowadzących zajęcia: składanie ofert w terminie od… do… Spotkanie z prowadzącymi zajęcia IX Przygotowanie programów zajęć, formularzy bilansu kompetencji, wybór pomocy do zajęć IX-X Prowadzenie zajęć od IX-X Wyposażenie pracowni matematyczno-przyrodniczych

10 Rodzaje zajęć Spotkanie z królową – zajęcia z matematyki
Język angielski Przyrodnicze laboratorium Tworzenie gier z wykorzystaniem matematyki Projekt edukacyjny – przedstawienie dla społeczności szkolnej Junior w biznesie – przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych 30h zajęć (2017: 15h, 2018: 15h) od 6 do 12 osób w grupie wiek uczniów – dowolny tematyka zajęć – duża dowolność Półkolonie ROBO-Lab – 5 dni, grupy po 12 osób, obiad Festiwal nauki – 4 festiwale (1 na 2 szkoły) – XI 2017

11 Zakup sprzętu do zajęć Spotkanie z królową – zajęcia z matematyki – korzystamy z wyposażenia pracowni matematycznej Język angielski – 350 zł/grupę (na słowniki, gry, oprogramowanie edukacyjne, książki, mat. papiernicze itp.) Przyrodnicze laboratorium – korzystamy z wyposażenia pracowni przyrodniczej Przedsiębiorczość z wykorzystaniem gier planszowych – 440 zł/grupę (na gry planszowe rozwijające przedsiębiorczość, kreatywność, inicjatywność, umiejętności matematyczne, mat. papiernicze) Projekt edukacyjny – przedstawienie dla społeczności szkolnej – 440 zł/grupę (tkaniny, materiały papiernicze) Zakupy 1 raz Zakupy wybiorą nauczyciele z przygotowanej listy

12 Obowiązki szkolnego koordynatora
rekrutacja – zebranie dokumentów rekrutacyjnych, ustalenie składu grup przygotowanie harmonogramów zajęć bieżące sprawdzanie dzienników i list obecności w przypadku problemów z frekwencją – kontakt z rodzicami w celu ustalenia przyczyn nieobecności dziecka oraz poinformowanie o sytuacji fundacji nadzór nad udostępnieniem sal w szkole informowanie na bieżąco o konieczności wprowadzenia zmian w harmonogramie zajęć, np. w przypadku choroby prowadzącego zajęcia pośredniczenie pomiędzy fundacją a prowadzącymi zajęcia oraz uczestnikami zajęć ustalanie terminów dowozu i odwozu dzieci przed/po zajęciach z gminą współpraca z pozostałym personelem projektu w celu realizacji zamierzonych działań i osiągnięcia zaplanowanych celów projektu

13 Obowiązki prowadzącego zajęcia
opracowanie programu zajęć i formularzy bilansu kompetencji wybranie pomocy (jeśli dotyczy) przeprowadzenie zajęć opieka nad dziećmi w czasie zajęć przeprowadzenie testów kompetencji w celu określenia przyrostu wiedzy uczestników – na początku i na zakończenie zajęć dbałość o utrzymanie frekwencji uczestników na poziomie min. 80% podniesienie wśród uczniów wiedzy i umiejętności związanych z rozwojem kompetencji kluczowych o min. 30% bieżące uzupełnianie dzienników zajęć wraz z listami obecności na każdych zajęciach (zgodnie z wzorem) Wynagrodzenie w dwóch transzach!

14 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "Akademia Bystrzaków RPO WiM 2.2.1 Podniesienie jakości oferty edukacyjnej ukierunkowanej na rozwój kompetencji kluczowych uczniów Okres realizacji: VIII."

Podobne prezentacje


Reklamy Google