Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSobiesława Kajdas Został zmieniony 11 lat temu
1
AUKCJA UŻYWANYCH MEBLI informacje
2
Aukcja mebli2 Ogólne informacje Zapraszamy wszystkich pracowników Abbott do licytacji używanych mebli biurowych naszej firmy Meble zostaną wystawione do sprzedaży na platformie aukcyjnej http://www.abbott-ir.com od 23 listopada godz. 16:00 do 26 listopada godz. 19:00 http://www.abbott-ir.com Instrukcja obsługi systemu aukcyjnego znajduje się w Intranecie, serwis MOVE serwis MOVE Aukcję wygrywa ten, kto w momencie zakończenia aukcji tj. w dniu 26 listopada 2009 r. o godzinie 19:00 będzie miał najwyższą zadeklarowaną cenę za produkt. Wygrana zostanie automatycznie potwierdzona przez system aukcyjny, bez możliwości ingerencji osób trzecich.
3
Aukcja mebli3 Informacje o meblach Wszystkie produkty przeznaczone do sprzedaży są opisane w katalogu, znajdującym się w Intranecie w serwisie MOVEMOVE W katalogu podana jest informacja, w którym miejscu w biurze każdy produkt się znajduje, zachęcamy do jego obejrzenia przed zakupem Produkty są używane i nie podlegają reklamacji –Dokonaliśmy starań, aby w katalogu zawrzeć dokładne informacje nt. produktu. W przypadku istotnych rozbieżności między katalogiem a stanem rzeczywistym, Kupujący ma prawo odstąpić od transakcji przy odbiorze mebla –Ew. sporne kwestie będą przedkładane przez Zespół Aukcyjny do rozstrzygnięcia przez Tomasza Kosteckiego i Annę Uryasz
4
Aukcja mebli4 Jak dokonać zakupu? Zarejestruj się na platformie aukcyjnej –radzimy zarejestrować się z 2-dniowym wyprzedzeniem, z uwagi na czas potrzebny na weryfikację nowego uczestnika przez system Wybierz interesujący Cię produkt i wygraj aukcję Po potwierdzeniu wygranej przez system (zostaje wysłany mail): 1.Wpłać zadeklarowaną kwotę na konto Abbott: –Bank Handlowy w Warszawie, nr konta 56 1030 1508 0000 0005 0111 5029 2.Dopisz na przelewie numer katalogowy kupowanego produktu 3.Prześlij potwierdzenie przelewu na adres: dorota.wozniak@abbott.comdorota.wozniak@abbott.com Ważne: –Wykonaj wszystkie trzy powyższe czynności, aby bez przeszkód odebrać zakupiony produkt –Terminowe przesłanie potwierdzenia przelewu jest gwarancją pozytywnego zakończenia transakcji i odbioru mebli
5
Aukcja mebli5 Jak odebrać meble? Meble będzie można odebrać w budynkach Syriusz i Neptun w terminie od 7 do 9 grudnia w godz. 17:00-21:00 Zapewniamy możliwość dojazdu pod budynek oraz zabezpieczymy min. jedną z wind Prosimy o ostrożność podczas wywożenia mebli z biura, ponieważ ewentualne szkody powstałe podczas wywozu na terenie Emparku z winy Kupującego, będą musiały zostać przez niego pokryte Nieodebranie mebla w wyznaczonym terminie spowoduje konieczność jego utylizacji przez firmę – firma pozostawia sobie prawo do przekazania pokrytej przez Kupującego kwoty na pokrycie kosztów utylizacji –uprzejmie prosimy o wyrozumiałość wobec tego zapisu i odbiór mebli w terminie – do 15 grudnia musimy zdać puste biuro, niedotrzymanie tego terminu będzie wiązało się z dużymi stratami finansowymi dla firmy
6
Aukcja mebli6 Najważniejsze daty
7
Aukcja mebli7 Zespół Aukcyjny
8
Aukcja mebli8 Pytania W razie pytań prosimy o kontakt z Zespołem Aukcyjnym Odpowiedzi będą udzielane na bieżąco oraz zamieszczane w serwisie MOVE Zapraszamy
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.