Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS - NSP

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS - NSP"— Zapis prezentacji:

1 NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS - NSP

2 NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS
NSP Polska Imię i nazwisko: Svitlana Skoreiko Stanowisko: Kierownik Handlowy – NSP Polska

3 NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS NSP w Polsce

4 NSP POLSKA Międzynarodowa firma z siedzibą główną w Stanach Zjednoczonych Laboratorium w miejscowości Spanish Fork w stanie Utah, USA. Obecna w ponad 47 krajach na czterech kontynentach Ponad przedstawicieli Miliony sprzedanych produktów

5 KRISTINE i GENE HUGHES Założyciele i właściciele firmy, twórcy misji Firmy, której celem jest dzielenie się wiedzą na temat utrzymania zdrowia poprzez stosowanie najwyższej jakości naturalnych suplementów diety.

6 PRODUKTY NSP Pomagają w zapobieganiu i leczeniu wielu chorób
Poprawiają kondycję fizyczną, psychiczną i urodę Ułatwiają życie, podnoszą jego komfort Pozwalają oszczędzać pieniądze Są wysokiej jakości Posiadają niezbędne certyfikaty Otrzymały wiele nagród i rekomendacji

7 PROGRAMY SPRZEDAŻY Aby być skutecznym sprzedawcą przedstawiciel powinien dobrze znać produkty, które oferuje potencjalnym klientom Szeroka gama produktów i ich specyfika wymagają różnych strategii marki Każdy produkt to potencjalnie inny profil odbiorcy, inny rynek, inna strategia sprzedaży

8 GŁÓWNY KANAŁ DYSTRYBUCJI
MLM – Multi Level Marketing (Marketing wielopoziomowy) MLM a Sprzedaż bezpośrednia MIX – MLM / Sprzedaż bezpośrednia

9 NSP Atrakcyjne warunki współpracy
Struktura organizacji zapewnia skuteczne działanie Bieżąca analiza rynku pozwala na systematyczny rozwój

10 NSP NSP to firma z doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku
NSP to gwarancja wysokiej jakości NSP to najdogodniejsze warunki współpracy NSP to perspektywa rozwoju NSP to pomysł na własny business

11 OFERTA WSPÓŁPRACY Praca stała lub dodatkowa
Bez wymogu prowadzenia działalności gospodarczej Nienormowany czas pracy Wynagrodzenie prowizyjne – progresywny system Możliwość awansu – plan marketingowy Dodatkowe narzędzia motywacyjne

12 PRZYGOTOWANIE DO PRACY
Możliwość wyposażenia przedstawiciela w produkty do prezentacji Możliwość wyposażenia przedstawiciela w materiały promocyjno – reklamowe Pakiet szkoleń – Funkcjonalny System Edukacyjny Wdrożenie do współpracy pod kontrolą menedżera

13 „ Skoncentrujmy się na sednie naszej aktywności, którą jest sprzedaż bezpośrednia.

14 Plan działania

15 1. Poszukiwanie Gospodarza prezentacji
Rodzina (zarówno bliska jak i dalecy kuzyni) Sąsiedzi Przyjaciele Znajomi z pracy Przyjaciele i znajomi ze szkoły Osoby, z których usług korzystasz: lekarz, dentysta, fryzjer, kosmetyczka, rzeźnik, mechanik samochodowy, obsługa na stacji benzynowej, ślusarz, aptekarz, itd.

16 1. Poszukiwanie Gospodarza prezentacji
Rodzice kolegów i koleżanek Twoich dzieci Przyjaciele i znajomi Twojej bliskiej i dalszej rodziny Rodzina i znajomi Twojej współmałżonki, lub Twojego współmałżonka Osoby, które były gośćmi na Twoim weselu lub innych okazjach Znajomi z podróży (osoby poznane podczas wakacji lub ferii zimowych, na piknikach lub wyjazdach szkoleniowych, itd.)

17 2. Umówienie prezentacji i spotkania
Krok 1 Należy skontaktować się z potencjalnym gospodarzem Krok 2 Poznanie potencjalnego gospodarza i umówienie prezentacji Krok 3 Przygotowanie gospodarza do prezentacji Krok 4 Sprawdzenie czy gospodarz jest przygotowany do prezentacji

18 3. Prezentacja produktu W trakcie spotkania z potencjalnym gospodarzem: Nie wspominaj o cenach produktów przed prezentacją. Nie oferuj żadnych produktów zanim potencjalni klienci ich nie zobaczą. Zawsze miej wolny czas w kalendarzu na spotkanie do swojej dyspozycji Bądź taktowny z ludźmi

19 4. Umówienie kolejnej prezentacji
D N A P R Z T C C Z T E R Y P N A J 16 64 256 1024

20 4. Umówienie kolejnej prezentacji
Najczęstsze błędy początkujących: Nadmierne poleganie na innych osobach Poświęcenie zbyt mało uwagi na planowanie Umawianie niewystarczającej ilości prezentacji Brak wytrwałości podczas umawiania prezentacji Wybór nieodpowiedniego gospodarza prezentacji Spekulacje dotyczące siły nabycia potencjalnego gospodarza

21 5. Oferta pracy

22 Kogo szukamy? • Osób dynamicznych i ambitnych
• Ludzi otwartych o doskonałych umiejętnościach prezentacyjnych • Osób skoncentrowanych na karierze zawodowej, chcących osiągnąć sukces

23 Co oferujemy? współpracę z solidną firmą i wysokie prowizje od sprzedaży Najlepsze szkolenia, zapewniające rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji Samodzielne zarządzanie czasem pracy Możliwość szybkiej kariery Udział w wydarzeniach NSP, także międzynarodowych

24 Korzyści finansowe Praca bez wkładów finansowych Rozwój zawodowy
Praca bez ryzyka Elastyczne godziny pracy Praca bez szefa nad głową Praca bez granic geograficznych Nowe kontakty biznesowe – nowe znajomości Inwestycja w przyszłość

25 6. Rozmowa handlowa i informacyjna

26 Werbalna i niewerbalna komunikacja w trakcie rozmowy
Kontakt wzrokowy Mimika twarzy Postura Ruchy Mowa

27 PRZEBIEG ROZMOWY HANDLOWEJ
Krok Pierwszy - Rozpoczęcie rozmowy i zbieranie informacji Krok Drugi - Wzmocnienie pragnienia posiadania produktów Krok Trzeci - Propozycja rozwiązań Krok Czwarty - Neutralizacja negatywnych uwag Krok Piąty - Podjęcie decyzji i zamknięcie sprzedaży

28 Uśmiechnij się i przeskocz wszystkie przeszkody na Twojej drodze!


Pobierz ppt "NATURE’S SUNSHINE PRODUCTS - NSP"

Podobne prezentacje


Reklamy Google