Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAmelia Malinowska Został zmieniony 8 lat temu
1
CUSTOMER PROBLEM SOLUTION KLIENT (CUSTOMER) – jeśli jesteś… PROBLEM lub POTRZEBA (PAIN) – zmagasz się… / chciałbyś… KORZYŚĆ (GAIN) - zapewnimy Ci … PRODUKT – tą korzyść otrzymasz dzięki … ATRAKTOR - UNIKALNA CECHA KORZYŚCI / PRODUKTU – WYRÓŻNIK KONKURENCYJNY – który wyróżnia się … WIELKOSC RYNKU – TAM / Target MODEL PRZYCHODOWY – głównym źródłem przychodów… ETAP ROZWOJU – jesteśmy teraz na etapie … WIZJA – chcemy się stać… LIDER – projekt prowadzi… ZESPÓŁ – któremu towarzyszą… MILESTONES – w najbliższym czasie planujemy… dzięki czemu… ELEVATOR PITCH A – Attention I – Interest D – Desire A - Action A – Attention I – Interest D – Desire A - Action
2
TARGET (CS) – jeśli jesteś… KORZYŚĆ (VP) - i chciałbyś… zapewnimy Ci … PRODUKT (CH) – tą korzyść otrzymasz dzięki … ATRAKTOR - UNIKALNA CECHA KORZYŚCI / PRODUKTU – WYRÓŻNIK KONKURENCYJNY – który wyróżnia się … POTENCJALNA WIELKOSC RYNKU – TAM / Target (CS – CR) - do której chcemy dotrzeć via…. MODEL PRZYCHODOWY (RS) – głównym źródłem przychodów… ETAP ROZWOJU – jesteśmy teraz na etapie … WIZJA – chcemy się stać… ELEVATOR PITCH I A – Attention I – Interest D – Desire A - Action A – Attention I – Interest D – Desire A - Action
3
MILESTONES
4
Milestone: Perspektywa: 1-3 miesiące Konkret O-pe-ra-cjo-na-li-zo-wal-ny Dający FEEDBACK Zorientowany na klienta Pozwala potwierdzić lub zaprzeczyć hipotezom w BMC
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.