Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKlaudia Czajka Został zmieniony 8 lat temu
1
Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź,18.04.2008 r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ
2
CZŁONKOWIE PODZESPOŁU SŁAWOMIR ANTOS – Wydział Gospodarowania Majątkiem UMŁ KRZYSZTOF APOSTOLIDIS – Honorowy Konsul Królestwa Dani TOMASZ CISZEWSKI – Wydział Budynków i Lokali UMŁ JAROSŁAW DYAKOWSKI – Wydział Geodezji, Katastru i Inwentaryzacji UMŁ ROBERT KARWOWSKI – Stowarzyszenie Łódzki Klub Biznesu JAROSŁAW KOŁODZIEJCZYK - Wydział Budynków i Lokali UMŁ MARCIN KUROPATWA - Park Miniatur S.A. MAREK PISARSKI – Park Miniatur S.A. STANISŁAW RADOMIŃSKI – Firma MSR AGNIESZKA SIŃSKA – Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ W spotkaniu w dniu 7 kwietnia br. udział wzięli:
3
KONCEPCJA Przedstawiona przez Panią Dyrektor Teresę Białecką - Krawczyk Koordynowanie procesów dotyczących ulicy Piotrkowskiej Inicjowanie i wprowadzanie nowych pomysłów i rozwiązań Inicjowanie projektów prawa miejscowego dotyczącego rozwiązań związanych z ulicą
4
ZESPÓŁ OBSŁUGI PIOTRKOWKIEJ PROMOCJA Promocja wewnętrzna, zewnętrzna, imprezy, konkursy, eventy, portale internetowe itp. Mieszkaniowe Użytkowe Plany modernizacyjne, polityka wobec mieszkańców itp. Dobór rodzajów działalności Planowanie zagospodarowania budynków i lokali Ułatwienia przy prywatyzacji lokali ZOP = kierownik + 4 osoby ZASOBY LOKALOWE
5
ZESPÓŁ OBSŁUGI PIOTRKOWKIEJ WPÓŁPRACA Z PRYWATNYMI WŁAŚCIELAMI NIERUCHOMOŚCI INWESTYCJE W zakresie reklam, rodzajów działalności gospodarczej, polityki wobec mieszkańców, planów modernizacyjnych. A także czystości, bezpieczeństwa,estetyki itp. Utrzymanie czystości, bezpieczeństwa na co dzień oraz podczas imprez; wprowadzenie systemów motywacyjnych, konkursów, ujednolicenie reklam, małej architektury, utworzenie nowych miejsc parkingowych + systemu naprowadzania, ogródki piwne, riksze, szkolenia dla służb miejskich itp. Plan zagospodarowana przestrzennego, modernizacja ulicy, mała architektura, reklamy na budynkach, parkingi, renowacja budynków itp. ESTETYKA CZYSTOŚĆ BEZPIECZEŃSTWO
6
Umiejscowienie Zespołu Obsługi Piotrkowskiej I Komórka w jednym z istniejących Wydziałów Urzędu Miasta II Nowa komórka w Urzędzie Miasta III Odrębna instytucja poza Urzędem Miasta IV Urząd Miasta 2- 3 osobowy Zespół Menadżer ulicy – zadania zlecone na zewnątrz
7
GŁOSY W DYSKUSJI Realizacja zadań przez odpowiedzialne służby bez dodatkowych poleceń Urząd Miasta – menedżer ulicy?????? Ustalenie wskaźników oceny efektywności pracy menedżera
8
WNIOSKI PO SPOTKANIU Zlecić funkcję menedżera ulicy Piotrkowskiej na „zewnątrz” Analiza systemu zarządzania centrami miast na świecie, w Europie, w Polsce i dotychczasowych w Łodzi Kluczowe zagadnienia dotyczące menadżera – współpraca z prywatnymi podmiotami Oddzielić zadania promocyjne, komercyjne od zadań wykonywanych przez służby Urzędu Miasta
9
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.