IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Advertisements

Studia stacjonarne i niestacjonarne
Wybrane platformy e-learningowe
Kodeks propozycja Kółko dziennikarskie. K jak KREATYWNOŚĆ Nauczyciele i uczniowie naszej szkoły używają TIK w czasie zajęć jako efektywne narzędzie.
z ewaluacji zewnętrznej szkoły obrazem działań i efektów kształcenia
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
Rola studentów w zapewnianiu jakości kształcenia w jednostkach Uniwersytetu Warszawskiego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
CELE REALIZACJI PROJEKTÓW POWIATOWYCH Pilotaż nowego modelu systemu doskonalenia nauczycieli i zewnętrznego wspomagania szkół/przedszkoli Pomoc dyrektorom.
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Technologie Web 2.0.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
DIAGNOZA W SZKOLE.
OCENIANIE PREDYSPOZYCJI DO NAUKI PRZEZ INTERNET
Wspomaganie nauczania w klasach I-III
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Koła informatyczne w szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Nauka przenosi się do sieci
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Możliwości wspierania uczniów wybitnie uzdolnionych 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Metoda Teach-IT.net … od „Multimediów w dydaktyce”
Akademia do Spraw Edukacji i Ustawicznego Rozwoju Nauczycieli Bawarii W imieniu Bawarskiego Ministerstwa Edukacji podejmuje i koordynuje wszystkie działania.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
„WALORY PRZYRODNICZE OZORKOWA I OKOLIC”
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Narzędzia IT do prowadzenia projektów Maciej Broniarz | Marcin Doliński Konferencja Promująca Projekt „Platforma usług elektronicznych Uniwersytetu Warszawskiego.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Edukacja w oparciu o poszerzoną rzeczywistość Michał BARTOSIK, Andrzej FILIP, Przemysław.
Konsultacje publiczne: omówienie wyników badań ankietowych i fokusowych dr Marta Jaskulska.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Spotkanie podsumowujące.
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" K. Anders, K. Madziar, M. Jusza, I. Burska, P. Witoński, R. Piramidowicz ĆWICZENIA LABORATORYJNE.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna Pokorska „E-nauczanie w kształceniu ustawicznym pracowników i pracodawców z obszarów.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus ACK CYFRONET AGH Iwona Wendel Urząd.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Wojciechowska, Anna Krajewska, Witold Woźniak „W kierunku e-learningu 2.0. Wykorzystanie.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Łukasz MULDNER-NIECKOWSKI, Agnieszka ZAGÓRSKA, Maria MANIA, Piotr SZMYD, Jarosław SIKORA.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Magdalena GRANOS, „Wirtualny Świat Poezji. Praktyczne ustalenia w aspekcie edukacyjnym.”
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Jacek WOŹNIAK, „E-learning jako motor zmian w szkoleniach korporacyjnych i edukacji.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Agnieszka Chądzyńska-Krasowska, " Wyrównywanie poziomów wiedzy matematycznej kandydatów.
IX Konferencja „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka” Maria ZAJĄC „E-learning 2.0 a style uczenia się” Maria ZAJĄC E-learning 2.0 a style.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Janusz ŚWIERZOWICZ Irena NOWOTYŃSKA Zakład Informatyki w Zarządzaniu Politechnika Rzeszowska.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
Kodeks 2.0 Klasa VI c. Kodeks 2.0 Nauczyciele i uczniowie korzystają ze sprzętu multimedialnego w czasie lekcji i kół zainteresowań.
15 listopada 2012 Anna Frąckowiak „Nowoczesny Magazyn” „Logistyka a Jakość”
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Motywowanie ucznia do aktywnego uczestniczenia w procesie dydaktycznym 1. Dlaczego należy podjąć trud szukania nowych sposobów na aktywizowanie uczniów?
Studia stacjonarne i niestacjonarne
w Instytucie Lingwistyki Stosowanej UW– rola, funkcje i wartość dodana
Dr inż. Anna GRABOWSKA Ewa KOZŁOWSKA
Projekt Kim będziesz?.
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
Technologia informacyjna wspomagająca edukację
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Matematyka małego informatyka
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Anna DRZEWIŃSKA „Nauczyciele i uczniowie jako uczestnicy procesu uczenia się wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym"

Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Plan prezentacji 1. Platforma internetowa. 2. Nauczyciele a platforma internetowa. 3. Uczniowie a platforma internetowa. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„

Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Wykorzystanie platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Cele 2. Zakres 3. Odbiorcy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Uwarunkowania techniczne wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Dostęp 2. Umiejętności techniczne 3. Przygotowanie do korzystania z platformy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Uwarunkowania dydaktyczne wykorzystywania platformy internetowej w procesie dydaktycznym 1. Realizacja procesu dydaktycznego z wykorzystaniem platformy internetowej 2. Nowe role nauczyciela i ucznia 3. Zakres odpowiedzialności nauczyciela i ucznia za efekty procesu dydaktycznego IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Nauczyciel a platforma internetowa 1. Umiejętności techniczne 2. Nowy zakres obowiązków 3. Rozliczanie czasu pracy IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Studenci a platforma internetowa 1. Ankieta: 32 osoby, studenci niestacjonarni Grupa 1= 2 sem (1 rok) = 16 osób (K=5, M=11) Grupa 2 = 4 sem (2 rok) = 16 osób (K=5, M=11) 2. Umiejętności techniczne 3. Umiejętności uczenia się IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„

Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Wyzwania 1. Organizacja procesu dydaktycznego 2. Zapewnienie studentom możliwości wyboru formy kształcenia (online / stacjonarnie) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka„

Anna Drzewińska, „Nauczyciele i uczniowie...” Dziękuję za uwagę ! Anna Drzewińska IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"