TESTY DIAGNOZUJĄCE DLA (NOWO PRZYBYŁYCH) GIMNAZJALISTÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
Advertisements

Opracował mgr Zenon Kubat
Zachowania organizacyjne
FOBEK. PROJEKT FOBEK O lepsze przedszkole w Programie Leonardo da Vinci.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Laboratorium z Probabilistyki IV sem. Wydział Transportu
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Wyrównywanie szans edukacyjnych Szkoła Podstawowa w Stróżach.
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
PRAKTYKI STUDENCKIE GDN Airport Services
Projekt został zrealizowany przy wsparciu udzielonym przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
Diagnoza edukacyjna pomaga uczyć efektywniej
EKOINNOWACJE NA MAZOWSZU. Ekoinnowacje na Mazowszu – projekt Wypracowanie metod transferu technologii w dziedzinie ochrony środowiska w regionie Mazowsza.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
„Nie wszyscy mamy te same zdolności, ale wszyscy powinniśmy mieć te same możliwości , aby swe zdolności rozwijać.” J.F Kennedy.
TEST INTELIGENCJI Sprawdzisz tu poziom swojej wiedzy. Myślisz że jesteś inteligentny? My ci udowodnimy, że się mylisz  START.
BIBLIOTEKA GIMNAZJUM NR 10
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rodzice pierwszymi doradcami zawodowymi swoich dzieci.
TEST DLA GIMNAZJALISTY. Zadanie 1 Ile czasu potrzebują uczestnicy wycieczki na pokonanie trasy 12 km, jeżeli będą poruszać się ze stałą prędkością 5 km/h.
Razem włączmy się w działania wolontariatu!. Wolontariat? Dlaczego? Wolontariat. Wielu o nim wie, każdy słyszał o akcjach i działaniach w ramach wolontariatu,
Układ podręcznika To już znasz ćwiczenia literackie i językowe odwołujące się do wiedzy i umiejętności z gimnazjum ćwiczenia literackie i językowe odwołujące.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
PROJEKT BADAWCZY DYDAKTYKA LITERATURY I JĘZYKA POLSKIEGO W GIMNAZJUM W ŚWIETLE NOWEJ PODSTAWY PROGRAMOWEJ BADANIA ILOŚCIOWE Dr Grzegorz Adamczyk Katolicki.
Olimpiada o Wielkich Polakach
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W GIMNAZJUM NR 5 W PRZEMYŚLU NA PRZESTRZENI LAT Kolejne slajdy prezentują porównanie wyników egzaminu gimnazjalnego osiągniętych.
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
ODBLASK UCHRONI CIĘ OD TRAGEDII
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
Bezpłatny dostęp do podręczników, materiałów edukacyjnych, materiałów ćwiczeniowych Wydział Finansów i Infrastruktury Oświatowej Urzędu Miejskiego Wrocławia.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
WOLONTARIAT.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
PORTFOLIO GIMNAZJALISTY
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
PORADNIA Oferta doradcy zawodowego Powiatowego Ośrodka Rozwoju Edukacji w Giżycku Marty Knaś.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Ogólnopolski Tydzień Kariery 2015 r. „Poznaję siebie – poznaję zawody”- prowadzenie grupowych zajęć warsztatowych z uczniami klas drugich gimnazjum „Oferta.
Beata Rutkowska Hanna Walkowiak Wsparcie udzielone przez Islandię, Lichtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego.
SUSTMAN Przedsiębiorczość, zrównoważony rozwój i produkcja dla studentów PWSZ w Koninie Prezentacja podręcznika 8 grudnia 2015 r., PWSZ w Koninie Projekt.
Targi grudnia 2013 r.. Kodeks 2.0 Punkt 9 Chronimy prawa autorskie.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Łukasz MULDNER-NIECKOWSKI, Agnieszka ZAGÓRSKA, Maria MANIA, Piotr SZMYD, Jarosław SIKORA.
Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Dziecko sześcioletnie w pierwszej klasie Zasoby edukacyjne Ośrodka Rozwoju Edukacji Wydział Rozwoju Szkół i Placówek.
Zanim wybierzesz szkołę ponadgimnazjalną. Liceum: Liceum ogólnokształcące da ogólną wiedzę lepiej przygotuje do matury i dalszego kształcenia Umożliwi.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE. I. Utworzenie Zespołu 2.0 Ewa Darwicz – dyrektor Urszula Cygan – koordynator Beata Adasik – nauczyciel Izabela Koczkodaj – nauczyciel.
Tytuł projektu Wywiady #1. Które założenia testowaliśmy? Które KONKRETNIE hipotezy z modelu biznesowego (BMC) poddaliście sprawdzeniu?
Kto realizował projekt? Przede wszystkim uczennice klas I, a także uczniowie klas III.
Jak wspierać ucznia uzdolnionego informatycznie - platformy zdalnego nauczania Agnieszka Samulska.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Technologia informacyjna
Sopocka Akademia Tenisowa
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Powiatowe Targi Edukacyjne w Oświęcimiu
LearningApps.org Służy do tworzenia rozmaitych aplikacji: quizów, testów, krzyżówek i in. Do wykorzystania niemal w każdym przedmiocie nauczania „Gotowce”
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018/2019.
Zapis prezentacji:

TESTY DIAGNOZUJĄCE DLA (NOWO PRZYBYŁYCH) GIMNAZJALISTÓW

Diagnozowanie umiejętności uczniów przebywających dłużej w Norwegii -Elevskjema oraz «min språkbiografi» itd. -Wychowawczyni/wychowawca -Rozmowa z koleżankami z pracy -Polski -Norweski (Kartlegging av skolefaglige ferdigheter hos nyankomne minoritetsspråklige ungdommer del III) Agnieszka Østre 2015

Nowy model organizacji nauki dla nowo przybyłych uczniów w Bergen -Kiedyś: Nygård skole -Teraz: 12 szkół z klasami dla nowoprzybyłych. 7 szkół podstawowych i 5 gimnazjów Agnieszka Østre 2015

-Kartlegge! -Co sprawdzić? -Nie ma materiałów do diagnozowania? -Materiały na Udir -Ile czasu na to przeznaczyć? -Co z wynikami? Agnieszka Østre 2015