IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta „Informatyka w przedsiębiorstwie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Technologia informacyjna według MENiS
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
Dlaczego warto wybrać specjalność CYBERNETYKA EKONOMICZNA
Oferta Krajowej Izby Gospodarczej - instytucji otoczenia biznesu w zakresie wsparcia operacyjnego MSP 23 listopada 2011.
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Specjalność Analiza danych 2010 na kierunku IiE Katedra Statystyki Instytut Zastosowań Matematyki.
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Praca dyplomowa inżynierska
KONCEPCJA DZIAŁALNOŚCI
POLITECHNIKA ŚLĄSKA w Gliwicach WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Instytut Ekonomii i Informatyki.
Analiza i projektowanie Informacyjnych Systemów Zarządzania
Typy systemów informacyjnych
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
Certyfikacja Kompetencji Informatycznych w standardzie ECCC
Budowanie elementów e-społeczeństwa z wykorzystaniem e-learning w organizowaniu Internetowej Giełdy Pracy dr inż. Zbigniew Lis dr.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Co to jest TIK?.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Metodyka nauczania informatyki
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Finanse i Rachunkowość Przedsiębiorstw
Moduł: Informatyka w Zarządzaniu
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
„Wybory specjalności i promotora”
Bazy danych, sieci i systemy komputerowe
1. Współczesne generacje technologii
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Transport i logistyka Studia II stopnia Katedra Transportu.
Andrzej Wodecki Polski Uniwersytet Wirtualny Ogólnopolska Konferencja
studia trzeciego stopnia (doktoranckie) studia drugiego stopnia (magisterskie) stacjonarne i niestacjonarne studia pierwszego stopnia (inżynierskie)
Technologia kształcenia zawodowego
Ergonomia procesów informacyjnych
MODUŁ ORGANIZACYJNY – MENEDŻER BIZNESU M ODUŁ M ENEDŻER BIZNESU.
prof. nadzw. dr hab. Anna Kožuh ania.kozuh.net
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
Zarządzanie projektami „I”
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" K. Anders, K. Madziar, M. Jusza, I. Burska, P. Witoński, R. Piramidowicz ĆWICZENIA LABORATORYJNE.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
IX Konferencja „Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka” Maria ZAJĄC „E-learning 2.0 a style uczenia się” Maria ZAJĄC E-learning 2.0 a style.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Janusz ŚWIERZOWICZ Irena NOWOTYŃSKA Zakład Informatyki w Zarządzaniu Politechnika Rzeszowska.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Monika Bombol, Krzysztof Kochanek „ E-learning w służbie audiologii " Instytut Fizjologii.
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" „Laboratorium Wirtualne Fotoniki Mikrofalowej„ Krzysztof MADZIAR, Bogdan GALWAS.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalność INFORMATYKA INTERNETOWA w ramach projektu.
Mój region w Europie Wsparcie dla nowoczesnych form świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach Działania 4.3. RPO WK-P Rozwój komercyjnych e-usług.
Studia II stopnia. KIM BĘDZIESZ? Analitykiem biznesowym – specjalistą w zakresie stosowania profesjonalnych narzędzi matematyczno-statystycznych oraz.
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
I ZARZĄDZANIE W BIZNESIE
Projekt Kim będziesz?.
KRAJOWY SYSTEM CERTYFIKACJI SPECJALISTYCZNEJ (CYBERBEZPIECZEŃSTWO) ŚCIEŻKI EDUKACYJNE I CERTYFIKACJA Warszawa r.
Jak poprawić jakość kształcenia w obszarze Business Informatics
FACULTY OF ENGINEERING MANAGEMENT
MARKETING INTERNETOWY
Spotkanie informacyjne projektu Podniesienie kompetencji kadry dydaktycznej UMK Zadanie 3 i 4 (WMiI)
Zapis prezentacji:

IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta „Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Ośrodek Kształcenia na Odległość PW opracował pakiet studiów podyplomowych mających na celu wsparcie działalności przedsiębiorstw różnych branż w zakresie stosowania narzędzi informatyki, eEdukacji oraz eBiznesu. Pakiet obejmuje 3 kierunki studiów, tj. "Informatyka i Techniki Internetu edycja” e-biznes studia na Wydz. Elektrycznym "Narzędzia i Techniki Wirtualnej Edukacji” edycja e-Edukacja w przedsiębiorstwie studia na Wydz. Elektroniki i Technik Informacyjnych oraz "Informatyka gospodarcza" studia podyplomowe na Wydz. Zarządzania. Na każdym z trzech oferowanych kierunków studiów realizowane są przedmioty podstawowe z zakresu technik informatycznych, przedmioty ekonomiczne w zakresie zarządzania, marketingu, biznesu internetowego oraz przedmioty specjalizacyjne ściśle powiązane z profilem danego kierunku studiów podyplomowych, takie jak Techniki Internetu w eBiznesie, eEdukacja czy eZarządzanie. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych CEL STUDIÓW Celem studiów podyplomowych Informatyka w przedsiębiorstwie jest nabycie przez uczestników, praktycznych umiejętności w zakresie stosowania najnowszych technologii informacyjno-komunikacyjnych w pracy zawodowej, ze szczególnym uwzględnieniem stosowania oprogramowania w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz poznanie zasad jego funkcjonowania a także projektowania. Innym z przyjętych celów, jest -wyposażenie uczestników studiów w wiedzę z zakresu eLearningu w przedsiębiorstwie, - opanowanie technik komunikacji interpersonalnej oraz - poznanie narzędzi tworzenia szkoleń eLearningowych a także opanowanie wybranych funkcjonalności portali edukacyjnych. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Profile kształcenia w ramach poszczególnych typów studiów: "Informatyka i Techniki Internetu" edycja e-biznes Studia ukierunkowane są przede wszystkim na zdobycie umiejętności projektowania i implementacji Internetowych serwisów sieciowych. Zawarte treści kształcenia dotyczą współcześnie stosowanych technologii wykorzystywanych w procesie ich tworzenia Obejmują takie zagadnienia jak zasady współpracy klient-serwer oraz ich definiowanie w językach HTML, JSP, PHP a także w oparciu o technologię ASP.NET 2.0. Znaczna część zagadnień poświęcona jest komunikacji z bazami danych, zasadom udostępniania żądanych/wybranych informacji w sieci, ich transferu oraz protokołom sieciowym. Analizowane są także różne aspekty poprawności działania stron oraz ich zabezpieczania. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Profil kształcenia w ramach studiów: Informatyka i Techniki Internetu W trakcie studiów realizowane są przede wszystkim indywidualne zadania projektowe wykonywane w technologiach: JSP(Java Server Pages), PHP (w połączeniu z bazami MySQL) i serwerem Appache. Znaczną część czasu przeznacza się zgłębieniu technologii ASP.NET 2.0 oraz obsłudze baz MS SQL prowadząc w efekcie do tworzenia nowoczesnych, dynamicznych i funkcjonalnych stron ASP.NET. W ramach studiów IiTI realizowane są także przedmioty z zakresu podstaw i technik e-biznesu ze szczególnym uwzględnieniem pokazania i umiejscowienia roli systemów informacyjnych w zarządzaniu. Znaczną część czasu przeznacza się na omówienie podstawowych procesów zarządczych w przedsiębiorstwie takich jak zarządzanie produktem, zarządzanie dochodem czy zarządzanie relacjami z klientem. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Profil kształcenia w ramach studiów: Informatyka i Techniki Internetu Studenci zapoznawani są z klasyfikacją i charakterystyką informatycznych systemów w zarządzaniu przedsiębiorstwem, tj. systemami DSS (Decision Support System), ERP (Enterprise Resource Planing), EIS (Executive Information System), CAM (Computer Aided Manufacturing) oraz innymi. Opracowane treści kształcenia obejmują zarówno analityczne systemy zarządzania takie jak OLAP (On Line Analize Protocol) czy hurtownie danych jak również zintegrowane systemy zarządcze na przykładzie systemu SAP (Systems Applications and Products in Data Processing). W ramach tego bloku zajęć analizowane są również struktury systemów wykorzystujące techniki internetowe IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Wykaz realizowanych przedmiotów w ramach studiów Informatyka i Techniki Internetu. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" L.P.PrzedmiotECTS 1 Wybrane zagadnienia informatyki 4 2 Systemy i sieci komputerowe 3 3 Podstawy Technik Internetowych I 4 4 Podstawy e-biznesu 3 5 Podstawy technik internetowych II 3 6 Techniki e-biznesu 3 7 Zjazd projektowy 1: Techniki Internetu 2 8 Ekonomiczne i prawne aspekty e-biznesu 3 9 Kierowanie przedsiębiorstwem. Symulacje Zjazd projektowy 2: Techniki e-biznesu 2 11 Seminarium i Praca dyplomowa 4 12 Konsultacje i obrona pracy dyplomowej 7 Razem 41

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Profil kształcenia w ramach studiów: Narzędzia i Techniki Wirtualnej Edukacji "Narzędzia i Techniki Wirtualnej Edukacji” edycja e-Edukacja w przedsiębiorstwie Celem studiów jest usystematyzowanie posiadanej wiedzy oraz dodanie nowej w zakresie współczesnych narzędzi komunikacji interpersonalnej w Internecie i Intranecie, usystematyzowanie i zdefiniowanie pojęć na temat funkcjonowania i projektowania stron i portali internetowych ze szczególnym uwzględnieniem portali edukacyjnych. Wprowadzenie w zagadnienia technologii e_Learningu oraz modelowania procesów edukacyjnych w przedsiębiorstwie jak również przegląd wybranych platform edukacyjnych. Uzupełniającym blokiem zagadnień jest analiza opracowanych i ulepszonych rozwiązań podręczników multimedialnych dla szkoleń prowadzonych w Ośrodku Kształcenia Na Odległość w PW jak również wybrane zagadnienia inżynierii multimediów. Treści kształcenia obejmują takie zagadnienia jak: IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Treści kształcenia w ramach studiów: Narzędzia i Techniki Wirtualnej Edukacji Techniki komunikacji interpersonalnej w Internecie.(wyszukiwarki, katalogi, roboty internetowe, portale internetowe oraz poczta elektroniczna, grupy dyskusyjne w sieci, podłączanie się do grupy, subskrypcja grupy, komunikatory sieciowe i video konferencje, praca grupowa w Intranecie i Internecie. Technologie eLearningu (narzędzia tworzenia contentu, narzędzia prowadzenia e-zajęć dla wykładowcy /trenera oraz narzędzia służące administrowaniu systemem nauczania) Środowisko typowej platformy edukacyjnej (Baza użytkowników, Baza szkoleń, Baza testów i egzaminów, Tablica wirtualna, komunikatory VoIP) oraz narzędzia typowej platformy edukacyjnej (tworzenie szkoleń standardowych, definiowanie profili użytkowników, raportowanie osiągnięć i historii uczenia, budowanie repozytorium wiedzy, testowanie nowych rozwiązań, tworzenie curriculums) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Treści kształcenia w ramach studiów: Narzędzia i Techniki Wirtualnej Edukacji Tryby realizacji zajęć eLearningowych (tryb synchroniczny - asynchroniczny - tryb bazy danych - tryb support on-line - tryb samokształcenia oraz szkolenia mieszane.) Standardy eLearningu (ang. packaging standard- AICC oraz SCORM), ang. metadata standards oraz communication standard. Standardy jakości kursu (certyfikacja opracowania metodycznego ASTD (Certification Institute's E-learning Courseware) a certyfikacja opracowania technologicznego IEEE LTSC - IEEE Learning Technology Standards Commitette) Narzędzia eLearningu (platforma Moodlee, platforma Fronter) Wybrane zagadnienia metodyki kształcenia w kontekście kształcenia na odległość Modelowanie procesu dydaktycznego i jego składowe, cele ogólne i szczegółowe, definicja treści programowych, metody i formy kształcenia w oparciu o dostępne narzędzia i technologie informatyczne, struktura treści oraz ścieżki kształcenia, adaptacyjność systemu studiowania, weryfikacja jakości kształcenia, modularność systemu. Algorytmizacja nauczania. Modele liniowe, wielopoziomowe, mieszane. Elementy teorii grafów. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Wykaz realizowanych przedmiotów w ramach studiów Narzedzia i Techniki Wirtualnej Edukacji IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" L.PPrzedmiotECTS 1 Podstawy informatyki dla e_Learningu 4 2 Podstawy e-Learningu 3 3 Narzędzia i techniki Internetu 4 4 Wstęp do inżynierii multimediów 3 5 Portal edukacyjny: funkcje i narzędzia 3 6 Podręczniki i prezentacje wirtualne 3 7 Zjazd projektowy 1: Portal edukacyjny 2 8 Wybrane zagadnienia metodyki kształcenia na odległość 3 9 Narzędzia tworzenia szkoleń e-learningowych 3 10 Zjazd projektowy 2: Techniki e-Learningu 2 11 Seminarium i Praca dyplomowa 4 12 Konsultacje i obrona pracy dyplomowej 7 Razem 41

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Profil kształcenia w ramach studiów: Informatyka Gospodarcza "Informatyka gospodarcza" Celem studiów "Informatyka gospodarcza" jest zdobycie wiedzy oraz umiejętności w zakresie definiowania procesów w przedsiębiorstwie, analizy i modelowania przepływu danych biznesowych, opanowanie notacji graficznych do zapisu modeli procesów biznesowych a także eksploatacji systemów informatycznych w zarządzaniu organizacjami gospodarczymi. Komplementarnym celem jest opanowanie wiedzy z zakresu funkcjonowania biznesu internetowego oraz analizy czynników stymulujących i kształtujących gospodarkę internetową. Tak więc treści kształcenia służą opanowaniu umiejętności definiowania procesów w przedsiębiorstwie, ich złożoności, współzależności oraz realizowanych funkcji. Definiują różne sposoby zapisu analizowanych modeli poprzez technologię RUP (z ang. Rational Unified Process ), metody strukturalne jak również obiektowe w oparciu o język UML (Unified Modeling Language). IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Profil kształcenia w ramach studiów: Informatyka Gospodarcza Istotną rolę w kształceniu zajmują modele wykorzystujące technologię WorkFlow (przepływów pracy). W trakcie modelowania danych biznesowych, studenci poznają język definiowania procesów biznesowych BPEL (ang. Business Process Execution Language) język modelowania procesów BPML (z ang. Business Process Modeling Language) a także notację modelowania BPMN (z ang. Business Process Modeling Notation). Dużą wagę kładzie się na praktykę zagadnienia, tzn. poznanie komputerowych narzędzi CASE wspomagających modelowanie oraz realizacje przykładowych projektów.. W efekcie zakłada się opanowanie umiejętności przejścia od modelu biznesowego do modelu systemu informatycznego. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Profil kształcenia w ramach studiów: Informatyka Gospodarcza W ramach studiów IG, zawarte są także treści kształcenia związane z projektowaniem systemów informatycznych. Oprócz dostarczenia ogólnej wiedzy z zakresu budowy serwisów WWW oraz przeglądu dostępnych technologii, prezentowana jest niezbędna wiedza do tworzenia rozbudowanych i nowoczesnych witryn internetowych w technologii ASP.NET oraz ADO.NET. Weryfikacją opanowania wiedzy z tego obszaru jest projekt oraz implementacja tzw. sklepu internetowego ( w ASP.NET ) Osobny blok kształcenia stanowią zagadnienia związane z zarządzaniem wiedzą w przedsiębiorstwie, metodami stymulującymi rozwój gospodarki Internetowej oraz technikami wspomagającymi różnego rodzaju e-biznes oraz sprzedaż. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Profil kształcenia w ramach studiów: Informatyka Gospodarcza Ważne miejsce w omawianych treściach zajmują modele rynków elektronicznych występujących w handlu B2B (ang. Business to Business), relacje występujące pomiędzy firmą a klientem końcowym B2C (ang.) Business-to- Consumer jak również analiza internetowych stref działalności gospodarczych od strony prywatnych użytkowników C2C (ang. Consumer to Consumer) IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Wykaz realizowanych przedmiotów w ramach studiów Informatyka Gospodarcza IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" L.PPrzedmiotECTS 1 Podstawy Informatyki dla e_Biznesu 4 2 Bazy danych i zarządzanie danymi 3 3 Techniki Internetu 4 4 Zjazd 1: Narzędzia informatyki i Internetu 3 5 Informatyka w zarządzaniu 3 6 Techniki e_Biznesu 3 7 Komputerowa integracja przedsiębiorstw 2 8 Zjazd 2: Narzędzia informatyki zarządzania 3 9 Modelowanie przepływów danych biznesowych 3 10 Marketing internetowy 2 11 Kierowanie przedsiębiorstwem. Symulacja 4 12 Systemy wspomagania podejmowania decyzji 7 13 Gospodarka oparta na wiedzy 2 14 Zjazd 3: Informatyka gospodarcza 2 15 Konsultacje, Seminarium i Praca dyplomowa 7

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Realizacja studiów  Każde z analizowanych studiów trwa 5 półsemestrów przedzielonych Zjazdami wykładowo/egzaminacyjnymi. W trakcie 4 pierwszych półsemestrów trwających około 8 tyg. każdy, prowadzone są wykłady (36 osób w grupie), ćwiczenia (12 osób w grupie) projekty (9 osób w grupie ) oraz Laboratoria komputerowe (12 osób w grupie). Ostatni półsemestr to przygotowanie i obrona pracy dyplomowej. W trakcie studiów przewidziano dwa 2-dniowe zjazdy laboratoryjne poświęcone realizacji zadań praktycznych oraz 1-dniowe zjazdy konsultacyjne stanowiące uzupełnienie form kontaktu studentów z wykładowcami. IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych Realizacja studiów Programy studiów opracowano w wymiarze 41(IiTI), 41(eE) i 39 (IG) punktów ECTS dla poszczególnych rodzajów studiów, co odpowiada około 410 (390) godzin zajęć i pracy studentów w cyklu rocznym. Wykłady, seminaria, laboratoria, projekty oraz obrony, realizuje kadra naukowa PW (Wydziałów: Elektryczny, Elektroniki i Technik Informacyjnych, Wydziału Zarządzania, Mechatroniki, Kolegium Nauk Społecznych i Administracji, Centralny Ośrodek informatyki) oraz eksperci zewn. Formuła prowadzonych zajęć: Blended Learning - łącząca zajęcia stacjonarne z zajęciami e-learning IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka"

Grzejszczyk Elżbieta, Plebańska Marlena, Piwowarska Elżbieta – Informatyka w przedsiębiorstwie. Pakiet studiów podyplomowych IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Dziękuję za uwagę