Czy warto likwidować gimnazja? Marzena Okła-Drewnowicz Poseł na Sejm RP
47,87 % przystosowanie młodzieży do zmian związanych z przechodzeniem do kolejnych etapów kształcenia 45,00 % poprawę wyników w nauce polskich uczniów 42,40 % zmniejszenie zagrożeń płynących dla małych dzieci ze strony nastolatków 39,80 % wprowadzenie obowiązkowej nauki drugiego języka obcego 39,73 % zwiększenie szans edukacyjnych młodzieży zamieszkującej na wsiach i w małych miasteczkach 22,40 % odroczenie decyzji o dalszym kierunku kształcenia do 16 roku życia Dzisiejsze gimnazja spowodowały:
57,00 % połączenie małych dzieci z dojrzewającymi nastolatkami 45,13 % konieczność zmiany podstawy programowej i podręczników 42,60 % zwolnienia i konieczność przekwalifikowania się wielu nauczycieli 39,47 % spadek poczucia bezpieczeństwa wśród najmłodszych uczniów ośmioletniej SP 37,33 % ciasnotę w szkołach podstawowych 26,27 % obniżenie szans edukacyjnych młodzieży ze wsi i małych miasteczek Likwidacja gimnazjów i powrót do ośmioklasowej szkoły podstawowej spowoduje :
Czy należy likwidować gimnazja?
Respondenci Osoby biorące udział w badaniuMiejsce zamieszkania badanych
Badanie wykonano na próbie 1500 ankietowanych. W pytaniu 1 i 2 była możliwość wybrania 3 odpowiedzi. Badanie
Dziękuję za uwagę Marzena Okła-Drewnowicz