FIZYKA KLASA I F i Z Y k A.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Advertisements

Ocenianie postępów uczniów w kształceniu zawodowym
Przedmiotowy System Oceniania)
WYKONYWANIE DOŚWIADCZEŃ
UCZNIOWIE, RODZICE, NAUCZYCIELE
Testy semestralne w naszej szkole!
EGZAMIN MATURALNY 2012 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Elementy systemu operacyjnego
Przedmiotowy System Oceniania z matematyki dla klas IV, V i VI
PRZEDMIOT EWALUACJI SZCZEGÓŁOWE WARUNKI I SPOSOBY OCENIANIA WEWNĄTRZSZKOLNEGO Opracowanie: mgr M. Kwartnik (koordynator), mgr B. Buzdygan, mgr.
Aneks do WSO W roku szkolnym 2013/2014 na lekcjach chemii uczniowie będą oceniani w oparciu o system średniej ważonej.
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
KOMUNIKUJEMY SIĘ!.
FIZYKA KLASA I F i Z Y k A.
Wewnątrzszkolny system oceniania
WEWNĄTRZSZKOLNY SYSTEM OCENIANIA
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Rodziców ZAPRASZAMY!
ŚREDNIA WAŻONA ŚREDNIA WAŻONA
Marek Białoń Witold Naglik
Jak przygotować ucznia do matury z matematyki
KLASY TERAPEUTYCZNE Jako jedna z form opieki psychologiczno-pedagogicznej w Gimnazjum nr 14.
Wewnątrzszkolny system oceniania
TECHNIKA CIEPLNA (Z WYMIANĄ CIEPŁA) laboratoria
ZASADY OCENIANIA UCZNIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
EGZAMIN MATURALNY ’2005 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 .IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
KRYTERIUM OCENIANIA UCZNIA Z WYCHOWANIA FIZYCZNEGO
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 22 WE WROCŁAWIU
Odpowiedzi ustne. Kartkówki obejmujące niewielką partię materiału. Zadania klasowe, sprawdziany, testy, arkusze egzaminacyjne, badanie wyników nauczania.
nauczyciel prowadzący Jolanta Januszewicz
Laboratorium z Probabilistyki sem. IV Wydział Transportu
Pisanie i modyfikowanie programów, pisanie innowacji i projektów edukacyjnych w edukacji wczesnoszkolnej Joanna Dembowa.
Historia Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
punktów – maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania za oceny z języka polskiego i trzech wybranych obowiązkowych zajęć edukacyjnych,
Nieprzygotowanie uczniów do zajęć w dniach r.
Jak osiągnąć sukces?! Jak osiągnąć dobry wynik ze sprawdzianu, testu?! Na przykładzie małej szkoły wiejskiej, której wyszło!!!
EGZAMIN MATURALNY ’2015 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
XIII LO semestr I do r. Wystawienie przewidywanych ocen semestralnych r. Poinformowanie rodziców o przewidywanych ocenach semestralnych.
Prawa i obowiązki ucznia…
nauczyciel prowadzący Jolanta Januszewicz
I. Prawa Rodziców wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 września 2004r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Oceny cząstkowe (z prac klasowych, sprawdzianów, kartkówek, itd
System edukacji w Polsce
Historia i Społeczeństwo Nauczyciel Katarzyna Waszczyk
Wewnątrzszkolny system oceniania
Kalendarz naboru na rok szkolny 2015/2016. Informacje dotyczące terminów i zasad obowiązujących w procesie rekrutacyjno-kwalifikacyjnym określa ZARZĄDZENIE.
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
1. Czego będziemy się uczyć na lekcjach matematyki w klasie czwartej?
EGZAMIN MATURALNY ’2016 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Podstawa prawna 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 roku o systemie oświaty (Dz.U. z 1996 roku nr 67, poz. 329 z późniejszymi zmianami), 2) art.100 ustawy.
Projekt opracowany przez
TECHNIKA CIEPLNA (Z WYMIANĄ CIEPŁA) laboratoria Łukasz AMANOWICZ Karol BANDURSKI.
ŚREDNIA WAŻONA SZKOŁA PODSTAWOWA W LIGOCIE
Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572); Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z.
Egzamin maturalny w roku szkolnym 2015/2016 Spotkanie informacyjne dla uczniów –
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
OBSZAR EWALUACJI Efekty działalności dydaktycznej, wychowawczej i opiekuńczej oraz innej działalności statutowej szkoły lub placówki WYMAGANIE 1.4 Respektowane.
Szkoła Podstawowa w Zofiówce Zofiówka Rozporządzenie MEN w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
O S I Ą G N I Ę C I A C Z Ł O W I E K A. Faza I - PRZYGOTOWANIE ( 1 godzina) Głównymi celami projektu jest: Zrozumienie znaczenia odkryć i badań geograficznych.
WAŻENIE TORNISTRÓW 2016.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Technologia informacyjna
Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka
Sopocka Akademia Tenisowa
Zajęcia 1 – Zasady współpracy i zaliczenia
Ocenianie z zastosowaniem wagi oceny
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII SZKOŁY PODSTAWOWEJ I W KLASACH II i III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2017/2018.
Egzamin ósmoklasisty obejmuje wiadomości i umiejętności określone ‎w podstawie w odniesieniu do wybranych przedmiotów ‎nauczanych w klasach I–VIII. Po.
Wewnątrzszkolne Ocenianie
SSA SEMESTR LETNI 2018/2019.
Zapis prezentacji:

FIZYKA KLASA I F i Z Y k A

Zapoznanie z programem nauczania, wymaganiami, PSO i BHP. Bartosz Jabłonecki

Program nauczania Odkryć fizykę Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych  Zakres podstawowy

Działy I - Astronomia i grawitacja II - Fizyka atomowa III - Fizyka jądrowa

Astronomia i grawitacja Z daleka i z bliska Układ Słoneczny Astronomia i grawitacja Z daleka i z bliska Układ Słoneczny. Księżyc towarzysz Ziemi Gwiazdy i galaktyki Ruch krzywoliniowy Siła dośrodkowa Grawitacja Siła grawitacji jako siła dośrodkowa Loty kosmiczne Trzecie prawo Keplera Ciężar i nieważkość

PSO Przedmiotowy SYSTEM OCENIANIA

S O P Ocenianiu podlegają następujące formy aktywności: prace klasowe – obejmujące materiał z działu sprawdziany – obejmujące większy fragment materiału kartkówka – obejmująca ostatnio przerabianą tematykę praca w grupach odpowiedź ustna ucznia aktywność na lekcji prace pisemne wykonywane przez ucznia w domu przygotowanie do lekcji: (zeszyt, przybory, podręcznik) olimpiady i konkursy przedmiotowe.

P S O W każdej klasie odbędą się, w ciągu półrocza, co najmniej jedna praca klasowa i/lub sprawdzian. Każdy uczeń otrzyma, w ciągu semestru, co najmniej trzy oceny z różnych form aktywności. Poszczególnym formom aktywności ucznia przyporządkowane zostaną następujące wagi: praca klasowa, sprawdzian, konkurs – waga 2 kartkówka, praca w grupach, odpowiedź ustna, prace pisemne i inne – waga 1 aktywność i przygotowanie – waga 1*, * gdzie „plus” oznacza: 2xocena dopuszczająca, 3x ocena dostateczna itd..

P S O Procedura ustalania ocen z prac pisemnych wg skali procentowej: 0% - 40% - niedostateczna 41% - 53% - dopuszczająca 54% - 66% - dostateczna 67% - 79% - dobra 80% - 92% - bardzo dobra 93% - 100% - celująca

P S O Podstawą wystawienia oceny semestralnej i proponowanej oceny semestralnej będzie średnia ważona ocen otrzymanych w ciągu całego semestru wg progów: 1,00 – 1,74 - niedostateczna 1,75 – 2,74 - dopuszczająca 2,75 – 3,74 - dostateczna 3,75 – 4,74 - dobra 4,75 – 5,49 - bardzo dobra 5,50 – 6,00 – celująca !

P S O Podstawą wystawienia oceny semestralnej i proponowanej oceny semestralnej będzie średnia ważona ocen otrzymanych w ciągu całego semestru wg progów: 1,00 – 1,74 - niedostateczna 1,75 – 2,74 - dopuszczająca 2,75 – 3,74 - dostateczna 3,75 – 4,74 - dobra 4,75 – 5,49 - bardzo dobra 5,50 – 6,00 – celująca W wypadku, gdy uczeń otrzyma proponowaną ocenę półroczną/końcoworoczną niedostateczną lub inną która go nie satysfakcjonuje, poprawia oceny cząstkowe z prac pisemnych koniecznych do uzyskania wyższej oceny za półrocze/rok. !

poprawy ocen cząstkowych z prac pisemnych pierwszego półrocza. Podstawą wystawienia oceny końcoworocznej i proponowanej oceny końcoworocznej będzie średnia dwóch ocen półrocznych wg progów: 1,00 – 1,74 - niedostateczna 1,75 – 2,74 - dopuszczająca 2,75 – 3,74 - dostateczna 3,75 – 4,74 - dobra 4,75 – 5,49 - bardzo dobra 5,50 – 6,00 – celująca W przypadku otrzymania oceny niedostatecznej za I półrocze uczeń jest zobowiązany do poprawy ocen cząstkowych z prac pisemnych pierwszego półrocza. !

S O P WAŻNE !!! pso znajdę na: ankulka.republika.pl W sprawach nieregulowanych przez Przedmiotowy System Oceniania obowiązuje Wewnątrzszkolny System Oceniania. WAŻNE !!! pso znajdę na: ankulka.republika.pl

BHP Bezpieczenstwo . | HiGiENA pracy

p H B Nauczyciel dba o bezpieczny przebieg lekcji. Podczas prac grupowych, ćwiczeń laboratoryjnych itp., potrzebne przyrządy przynoszą wyznaczeni uczniowie, zaś właściwy eksperyment można rozpocząć na polecenie i po sprawdzeniu stanowiska przez nauczyciela. Uczeń odpowiada materialnie za dokonanie umyślnie uszkodzenia sprzętu. Instalację elektryczną może włączać i wyłączać tylko nauczyciel. Zaistniały w gabinecie wypadek należy natychmiast zgłosić nauczycielowi.