ITS Lublin Projekt Inteligentnego Systemu Zarządzania Ruchem

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kielce na rynku od 2001 r.. Kolporter Info SA Kielce 2006 Zakres działalności: OPROGRAMOWANIE - produkcja, sprzedaż, instalacja i serwis INSIGNUM.
Advertisements

e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Projekt „e-świętokrzyskie” Finansowany z funduszy ZPORR na
Urząd Miasta Ostrowiec Świętokrzyski Kielce 12 marca 2009 r.
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
Czysty transport miejski
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
Zadanie: Integracja oprogramowania w gminach i starostwie
Inteligentne Systemy Transportowe w Bydgoszczy
Prezentacja firmy Pretor sp. z o.o.
PRODUKTY Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych Dział Promocji
Potencjał efektywności energetycznej w przemyśle
Dotcom Projektowanie systemów CCTV Projektowanie sieci LAN
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
Struktura Organizacyjna Gospodarki Naprawczej (remontowej)
Nowe kierunki modernizacji podziemnej eksploatacji węgla
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
upraszczamy rozwiązania IT
Marek Litwin, Warszawa r.
Wood Group – przegląd możliwości Lider na rynkach światowych: - usług dla przemysłu przetwórstwa ropy i gazu i energetycznego - inżynierii dna morskiego.
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
„Wszystko jest zawsze uważane za niemożliwe zanim zadziała. Tym właśnie zajmują się przedsiębiorcy – robieniem tego, co ludzie powiedzieli im, że jest.
Inteligentny budynek PRACA DYPLOMOWA Agnieszka Brylińska.
studia trzeciego stopnia (doktoranckie) studia drugiego stopnia (magisterskie) stacjonarne i niestacjonarne studia pierwszego stopnia (inżynierskie)
TECHNIKA PRECYZYJNA I PRÓŻNIOWA
„Szerokopasmowe Lubelskie” sesja wyjazdowa dla mediów
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Zarządzania Przedsiębiorstwem i Organizacji Produkcji Kierownik Katedry: prof.
Rola i znaczenie polskiej spółki gazownictwa w kształtowaniu rynku gazu w polsce Andrzej Dębogórski Międzyzdroje, maj 2015 r.
SILESIANET BUDOWA „SILESIANET – BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W SUBREGIONIE CENTRALNYM WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO: POWIAT MIKOŁOWSKI ORAZ GMINY POWIATU.
Podstawowe elementy architektoniczne pojazdypojazdy infrastruktura drogowa terminale publiczne terminale osobiste repozytorium czasu rzeczywistego indywidualne.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Konsolidacja służb informatycznych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych we Wrocławia Dariusz Jędryczek
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Dr inż. Jan Gąsienica-Samek Kierownik projektu 1.12 Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich.
Logistyk.
PROGRAM OPERACYJNY Infrastruktura i Środowisko Zielona Góra, r.
Komisja Torowa IGKM „Techniczne i środowiskowe aspekty rozwoju tramwaju i metra w Warszawie” System monitorowania zwrotnic tramwajowych sterowanych automatycznie.
Komisja Zasilania IGKM „ Nowoczesne rozwiązania rozdzielnic prądu stałego i średniego napięcia dla elektrycznej trakcji miejskiej” r. Konin.
Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR w Gdańsku, Gdyni i Sopocie dr inż. Jacek Oskarbski Gdynia
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
System zarządzania ruchem w Białymstoku realizowany w ramach projektu „Poprawa jakości funkcjonowania systemu transportu publicznego miasta Białegostoku.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
Technologie w zasięgu ręki. Cele regionalne Umożliwienie transferu technologii pomiędzy przedsiębiorstwami oraz ośrodkami badawczymi i przedsiębiorstwami.
Projekt STARGARDZKI INTERNET SZEROKOPASMOWY planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na.
Citr Centrum Innowacji Technologii i Rozwoju Sp. z o.o.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Prezentacja Grupy Atende
Regionalna Strategii Innowacji nowe rozwiązania/metody/narzędzia dla branży żywności szansa na wspólny projekt?
„Żywiecka Energia Przyszłości”
Techniki Informacji i Komunikacji
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Stowarzyszenia Inżynierów i Techników Komunikacji RP
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Wygodniej w podróż ze Szczecina
IV Konferencja Naukowo-Techniczna "Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie.
Program Operacyjny Polska Wschodnia
Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Zapis prezentacji:

ITS Lublin Projekt Inteligentnego Systemu Zarządzania Ruchem

Qumak S.A.

QUMAK S.A. Jesteśmy polską spółką informatyczno-technologiczną, od 2006 r. notowaną na GPW. Działając na rynku od trzydziestu lat wypracowaliśmy stabilną pozycję jednego z czołowych integratorów IT. Kompetencje w dziedzinie informatyki w połączeniu z bogatym doświadczeniem z zakresu infrastruktury i nowych technologii dają nam możliwość uczestniczenia w największych polskich projektach IT. drugi integrator w Polsce wg TOP200 IDG (2013) ponad 800 pracowników 80 klientów z listy top 100 polskich przedsiębiorstw 50 partnerów znaczących na rynku globalnym współpracujących z firmą

Qumak w Lublinie Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego (w trakcie realizacji) zaprojektowanie i wdrożenie zintegrowanego systemu bezpieczeństwa - Security Management System Port Lotniczy Lublin w Świdniku - terminal pasażerski wdrożenie systemu bagażowego BHS projekty wykonawcze w zakresie instalacji elektrycznych i teletechnicznych Stadion Arena Lublin system BMS, systemy bezpieczeństwa i monitoringu, oświetlenie stadionu zasilanie awaryjne infrastruktura teleinformatyczna Budynek PGE Dystrybucja S.A. (d. LUBZEL S.A.) instalacje niskoprądowe infrastruktura teleinformatyczna systemy zasilania

ITS - linia biznesowa Qumak Oferujemy kompleksową realizację projektów ITS obejmującą: analizę potrzeb klienta i projekty koncepcyjne opracowanie architektury systemu i specyfiki technicznej urządzeń i poszczególnych podsystemów przygotowanie projektów wykonawczych, budowlanych i technicznych oraz projektów aplikacji informatycznych wdrożenie i kalibrację zintegrowanego systemu zarządzania ruchem szkolenia pracowników i wsparcie w bieżącej obsłudze systemu usługi serwisowe Współpracujemy ze światowej klasy producentami i dostawcami rozwiązań ITS: a także najlepszymi polskimi firmami:

TRISTAR - Zintegrowany System Zarządzania Ruchem TRISTAR to jeden z największych projektów z zakresu Inteligentnych Systemów Transportowych realizowanych w Polsce - obejmuje swoim zasięgiem aglomerację trzech miast: Gdańska, Gdyni i Sopotu. Zakres: wyposażenie i uruchomienie Centrów Zarządzania Ruchem w Gdańsku i w Gdyni dostawa informatycznego systemu zarządzania ruchem pojazdów sieć łączności przebudowa i budowa sygnalizacji świetlnych system monitorowania i nadzoru ruchu pojazdów system nadzoru wizyjnego CCTV budowa drogowych stacji meteorologicznych system informacji dla kierowców system informacji parkingowej system informacji pasażerskiej, tablice elektroniczne na przystankach wyposażenie wszystkich pojazdów transportu publicznego w komputery pokładowe system rejestracji wykroczeń szkolenia użytkowników systemu

TRISTAR w liczbach Wartość kontraktu: 133 762 500 zł (brutto) 2 centra zarządzania ruchem w Gdańsku i Gdyni 150 sygnalizacji świetlnych 675 pojazdów komunikacji miejskiej 496 km kabli użytych do realizacji 136,9 km kanalizacji teletechnicznej 147,8 km kabli światłowodowych 61 szybkoobrotowych kamer z zoomem optycznym 172 szafki pomiarowo-zasilająco-teleinformatyczne 2 226 sygnalizatorów ulicznych świetlnych i dźwiękowych 13 stacji pogodowych badających warunki panujące na drodze 35 rejestratorów przejazdu na czerwonym świetle 23 rejestratory przekroczenia prędkości 70 tablic informacji pasażerskiej na przystankach 22 terminale informacji pasażerskiej 203 wysokie konstrukcje wysięgnikowe 394 maszty niskie Wartość kontraktu: 133 762 500 zł (brutto)

Star ITS Sp. z o.o. - Grupa kapitałowa Qumak

Star ITS Star ITS to firma zatrudniająca wykwalifikowanych inżynierów ruchu, analityków i informatyków działająca w szeroko pojętej sferze Inteligentnych Systemów Transportowych. Zakres działalności Kalibracja, obsługa i utrzymanie systemów sterowania i zarządzania ruchem Projektowanie i konsulting Rozbudowa i dostosowanie istniejących ITS-ów Kompleksowe wdrożenia ITS jako podwykonawca Grupy Kapitałowej Qumak

Projekt ITS Lublin

Doświadczony zespół Kierownik Projektu Dawid Klempka Kierownik ds. projektów Andrzej Warzywoda Kierownik ds. prac budowlanych i teletechniki Mirosław Molendowski Główny architekt ds. inżynierii ruchu Martyna Abendrot Główny architekt ds. oprogramowania Filip Dziedzic Główny architekt ds. systemów IT Grzegorz Ostrowski Główny analityk Tomasz Liszka Biuro projektu Aneta Banaś Komitet Sterujący Kierownik Projektu Zamawiającego ZDiM Lublin Andrzej Matacz Nadzór nad realizacją IMS IMS Sp. z o. o.o.o. Józef Chęciński Kierownik Projektu Wykonawcy Biuro Projektu Architekt ds. Inżynierii Ruchu Główny Analityk Kierownik ds. Teletechniki Główny Architekt ds. IT Kierownik ds. Projektów Architekt ds. Oprogramowania Zespół Inżynierów Ruchu Zespół Budowlany i Teletechniki Zespół Analityków Zespół ds. IT Zespół Projektantów Zespół ds. Oprogramowania

Kluczowe terminy Projektu • Etap Projektowanie Oddanie Projektów budowlanych dla znaków zmiennej treści Oddanie dokumentacji projektowej CSR Oddanie Projektów inżynieryjnych Oddanie Projektów inżynierii ruchu Oddanie Projektów budowlanych dot. skrzyżowań i sieci łączności Podpisanie umowy 2015-02-23 E0 E1 LEGENDA: ZADANIE WYKONANE ZADANIA WYKONYWANE

Kluczowe terminy Projektu • Etap Realizacja i Odbiory Kalibracja i odbiór końcowy projektu Rozpoczęcie prac budowlanych Rozpoczęcie prac informatycznych Prace inżynierii ruchu Zakończenie projektu 2015-12-15 E2 LEGENDA: ZADANIE WYKONANE ZADANIA WYKONYWANE

Lokalni partnerzy KZA Przedsiębiorstwo Automatyki i Telekomunikacji S.A. specjalista w zakresie automatyki i sterowania ruchem kolejowym, telekomunikacji i energetyki ELPIE Sp. z o.o. wykonawstwo robót elektroinstalacyjnych i dystrybucja materiałów elektrycznych

Partnerzy technologiczni

Partnerzy technologiczni Usługi projektowe i wdrożeniowe Utrzymanie i kalibracja systemów sterowania i zarządzania ruchem Szkolenia Oprogramowanie planistyczne, modele ruchu Systemy sterowania i zarządzania ruchem Usługi serwisowe

Ogólna koncepcja System sterowania i zarządzania Środowisko planistyczne Zintegrowane rozwiązanie Środowisko przyjazne dla operatorów Optymalizacja obszarowa Wybór strategii sterowania Optymalizacja na poziomie lokalnym Modelowanie w czasie rzeczywistym

Wymierne efekty ⓿❽/⓿❾ Projekt badawczy – Ingolstadt ❹❻ Skrzyżowań z sygnalizacją świetlną Zmniejszenie wydzielania CO2 o 1600 ton Zmniejszenie spalania paliwa o 700 000 litrów 200 000 godzin mniej w zatorach Realne oszczędności miasta w kwocie 1 000 000 euro

Światowe referencje Ponad 600 pracowników Wdrożenia na całym świecie Ponad 12 spółek zależnych Wdrożenia na całym świecie

Dziękujemy za uwagę