Projekty eTwinning z fizyki

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Generator przyszłości
Advertisements

Witam Nazywam się Remigiusz Jabłoński. Jestem nauczycielem Specjalistycznego Ogniska Pracy Pozaszkolnej – Planetarium i Obserwatorium Astronomicznego w.
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
PROJEKT EDUKACYJNY AKTYWNY W SZKOLE AKTYWNY W ŻYCIU REALIZOWANY PRZEZ UCZNIÓW Z KLAS I.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt realizowany przez Uniwersytet.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
SZKOŁY DLA EKOROZWOJU 2010/2011
Działania podejmowane w zakresie edukacji ekologicznej w ramach Programu „Szkoły dla Ekorozwoju” przez Zespół Kształcenia Specjalnego nr 1 w Gorzowie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
PROJEKT COMENIUS THE FUTURE IS IN THE HANDS OF THE EUROPEAN YOUTH - LETS STRUGGLE FOR A BETTER WORLD TOGETHER.
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
GIMNAZJUM NR 11 im. Ireny Sendlerowej Łódź, ul. Stawowa 28
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
„Od kropelki do kropelki… sukces będzie wielki!”
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Podstawowe informacje o projekcie ZSKP w projekcie Zadanie Wyjazdy AMW Festiwal Nauki Ekodolina Szymbark Toruń Warszawa Gdańsk – Sobieszewo.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Fizyka ważna i ciekawa.
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu
W naszej szkole naucza wysoko wykwalifikowana kadra dydaktyczna. Znajdziecie tutaj pracownie multimedialne z dostępem do internetu, dwie sale.
SZK – Szkolne Zespoły Kompetencyjne
Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a
Międzynarodowa współpraca kół chemicznych
Szkolne Centrum Informacyjne Biblioteka Szkolna
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Źródła energii na świecie
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
O programie Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i „Gazetę Wyborczą”. która promuje.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
Witamy w Bielskiej Szkole Przemysłowej Ucz się razem z nami!!! Baw się razem z nami!!!
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
„Otwarta droga ku przyszłości
Zapraszamy na nowy kierunek Technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej.
PROJEKT EUROPEAN MULTIGUIDE PREZENTACJA DOKONAŃ W RAMACH PROJEKTU PO PIERWSZYM ROKU REALIZACJI.
GIMNAZJUM NR 12 w ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W TYCHACH. GDZIE JESTEŚMY?
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
GIMNAZJUM PUBLICZNE W GRABKOWIE Zapewniamy naszym uczniom wszechstronny rozwój, dlatego oferujemy: nowoczesne metody nauczania wysoko wykwalifikowaną.
WARSZTATY W ZSCH Program kampanii „Zdrowy oddech” obejmował 4 sobotnie spotkania ( ) w ZSCH w celu przeprowadzenia zajęć warsztatowych.
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
r r..  Przyjazd wszystkich grup partnerskich na Teneryfę.
„Czysta energia w mieście” Konkurs dla szkół podstawowych w ramach konkursu „Szanuj energię, chroń klimat” – VI edycja 2016.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
XLII Liceum Ogólnokształcące w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Ireny Sendlerowej Łódź ul. Stawowa 28.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
GIMNAZJUM NR 11 w Łodzi, ul. Stawowa 28 Telefony: strona internetowa szkoły: .
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042)
SZANOWNI UCZNIOWIE ŁÓDŹ Gimnazjum nr 39 im. Juliana Tuwima ul. Królewska 13/15, Łódź tel.(042) SZKÓŁ.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Program eTwinning Planowanie projektów
COMENIUS Fotografia i kinematografia
Projekt: Poprawa jakości kształcenia ogólnego w mieście Jaśle oraz gminach: Jasło, Dębowiec, Krempna, Nowy Żmigród i Osiek Jasielski Regionalny Program.
Program eTwinning Planowanie projektów
Szkoła Nauczycielem stoi
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Projekt Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój Europejski Fundusz Społeczny
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Zapraszamy Dołącz do nas !
Zapis prezentacji:

Projekty eTwinning z fizyki Opracowanie: Elżbieta Gawron

Projekt Uczy i bawi, Zintegrowany z programem nauczania, Kreatywny i innowacyjny (w zakresie treści, metod pracy, pedagogicznego wykorzystania techniki, kształcenia postaw), Korzyści (przyrost wiedzy i umiejętności) dla uczestników projektu (językowe, przedmiotowe, techniczne, kulturowe, międzykulturowe),

Trzy projekty Fizyka ważna i ciekawa Energie alternatywne Wycieczka do CERN-u

Fizyka ważna i ciekawa Partnerstwo Polska - Litwa

Główne cele projektu Rozwijanie u uczniów zainteresowania fizyką (uczniowie muszą mieć świadomość znaczenia zjawisk fizycznych w codziennym życiu). Pogłębianie wiedzy o krajach partnerskich.

Zadania grup partnerskich Projekt realizowany na dwóch płaszczyznach w sześciu częściach: - fizyka ważna Fizyka w medycynie Fizyka – technika – bezpieczeństwo Ekologia, a zjawiska fizyczne - fizyka ciekawa Fascynujące zjawiska fizyczne Wyprawa do gwiazd Fizyka i zabawa

Zadania grup partnerskich Fizyka w medycynie Zajęcia w gabinecie rehabilitacji. Zajęcia na siłowni. Lekcja – Koloroterapia.

Zadania grup partnerskich Fizyka – technika – bezpieczeństwo Pomiar prędkości za pomocą radaru i badanie trzeźwości alkomatem.

Zadania grup partnerskich Ekologia, a zjawiska fizyczne Rozwiązywanie zadań o treści ekologicznej.

Zadania grup partnerskich Fascynujące zjawiska fizyczne Przeprowadzanie ciekawych eksperymentów - teatr iluzji.

Zadania grup partnerskich Wyprawa do gwiazd Zajęcia w Planetarium w Chorzowie i Wilnie.

Zadania grup partnerskich Fizyka i zabawa Obserwacja zjawisk fizycznych. Zajęcia w Wesołym Miasteczku w Chorzowie.

Zadania grup partnerskich Pogłębianie wiedzy o krajach partnerskich – wizyty partnerskie.

TwinSpace http://my.twinspace.etwinning.net/lp Materiały w postaci: Galerii zdjęć Prezentacji PowerPoint Filmów http://my.twinspace.etwinning.net/lp

Produkt końcowy Albumy, e-albumy, WWW

Energie alternatywne Partnerstwo Polska- Grecja

Cele projektu Motto projektu: Uświadomienie uczniom, że każdy z nas ma obowiązek szanować energię oraz szukać metod jej pozyskiwania w taki sposób, aby nie szkodzić środowisku naturalnemu. Pogłębianie wiedzy o krajach partnerskich. Motto projektu: „To, co możesz uczynić, jest tylko maleńką kroplą w ogromie oceanu, ale jest właśnie tym, co nadaje znaczenie twojemu życiu”. Albert Schweitzer

Dlaczego musimy poszukiwać alternatywnych źródeł energii? Problem Dlaczego musimy poszukiwać alternatywnych źródeł energii? Unijny system wpływa na kraje członkowskie, aby doprowadzić do większej efektywności energetycznej, albo przechodzenia na produkcję energii ze źródeł odnawialnych. Jesteśmy krajem unijnym i musimy zmierzać ku uzyskowi energii ze źródeł odnawialnych o wartości 20%.

Niewyczerpywalne źródła energii Energia Słońca Energia wody Energia powietrza

Zadania grup partnerskich Zbieranie za pomocą Internetu, selekcja i prezentacja informacji na temat projektu w formie zdjęć, filmów i prezentacji PowerPoint.

Zadania grup partnerskich Jak to działa? Budowa urządzeń. Uczniowie wykonują urządzenia, demonstrujące działanie energii słonecznej, wodnej i wiatrowej, które będą służyć jako pomoc naukowa w szkole.

Energia Słońca – budowa urządzenia. Zadania grup partnerskich Energia Słońca – budowa urządzenia. Grecja Polska

Energia wiatru - budowa urządzenia. Zadania grup partnerskich Energia wiatru - budowa urządzenia. Polska Grecja

Zadania grup partnerskich Energia wody - budowa urządzenia. Grecja Polska

Zadania grup partnerskich Energia słoneczna –wycieczka do Słonecznej Szkoły w Bielawie, gdzie odbyły się zajęcia dydaktyczne.

Zadania grup partnerskich Energia wodna – wycieczka do Lubachowa, zwiedzanie zapory i elektrowni wodnej.

Zadania grup partnerskich Energia wiatru – wycieczka dydaktyczna na farmę wiatrową w Sidirokastro.

Zadania grup partnerskich Tworzenie słowników grecko – angielsko - polskich

Zadania grup partnerskich Pogłębianie wiedzy o krajach partnerskich – galerie zdjęć najpiękniejszych miejsc.

TwinSpace Materiały w postaci: Galerii zdjęć Prezentacji PowerPoint Filmów Słowników multimedialnych http://twinspace.etwinning.net/launcher.cfm?lang=en&cid=20154

Produkt końcowy Podsumowanie pracy: Płyta CD, strona WWW

Wycieczka do CERN-u Partnerstwo Polska -Rumunia

Cele projektu Ukazanie osiągnięć fizyki współczesnej, Zapoznanie uczniów z największym na świecie laboratorium cząstek : - Czym jest CERN ? - Misja i zadania CERN - Jak funkcjonuje CERN ? - Jakie są główne osiągnięcia naukowe CERN-u ? Pogłębianie wiedzy o krajach partnerskich.

Zadania grup partnerskich Zbieranie za pomocą Internetu, selekcja i prezentacja informacji na temat projektu w formie, filmów, zdjęć i prezentacji PowerPoint.

Zadania grup partnerskich Tworzenie i rozwiązywanie quizów związanych z fizyką współczesną i CERN-em w programie HotPotatoes i EclipseCrossword.

Zadania grup partnerskich Przeprowadzanie eksperymentów mających związek z tym, co dzieje się w CERN-ie. Wielki wybuch w małym kubku Lampa plazmowa Próżnia Lewitacja Światłowody Lasery

Wycieczki dydaktyczne – wysłuchanie wykładów : Zadania grup partnerskich: Wycieczki dydaktyczne – wysłuchanie wykładów : Kielce Instytut Fizyki UJK Kraków IFJ

Zadania grup partnerskich: Wystawy Lublin UMCS zwiedzanie Tyczyn LO przygotowanie i ekspozycja

Zadania grup partnerskich Pogłębianie wiedzy o krajach partnerskich – prezentacja obiektów Listy Światowego Dziedzictwa UNESCO.

TwinSpace Materiały w postaci: Galerii zdjęć Prezentacji PowerPoint Filmów Słowników multimedialnych Quizy w programie HotPotatoes Krzyżówki w programie EclipseCrossword http://my.twinspace.etwinning.net/plro?l=en

Produkt końcowy Projekt jeszcze trwa Podsumowanie pracy: - zamieszczenie filmów w otwartym serwisie internetowym YOUTUBE „ triptocern” - przygotowanie płyty CD w oparciu o wypracowane materiały( na potrzeby pracowni fizycznej i biblioteki szkolnej) oraz strony WWW. Projekt jeszcze trwa