W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kontrole doraźne w roku szkolnym Kontrole doraźne -71 na wniosek : organu prowadzącego szkołę lub placówkę - 4 Rzecznika Praw Obywatelskich.
Advertisements

SP 8SP 20SP 44 SP 50SP 67SP 74SP 78 SP 83SP 93SP 107 ZSzP 4 SOSzW 10 SP 98 SSzP Optimum III GRUPA ZSz 15 SP 12.
Efektywność kształcenia Jak ją poprawiać?. Kształcenie – to całość doświadczeń składających się na proces zdobywania przez jednostkę umiejętności, wiedzy.
Program wychowawczy szkoły
Podstawy Pomocy Psychologicznej
GŁÓWNY CEL KAMPANII Zwiększenie wśród uczniów i młodych pracowników świadomości zagrożeń związanych z pracą, promocja tematyki bezpieczeństwa pracy w edukacji.
PRAWA CZŁOWIEKA.
Program wychowawczy Gimnazjum na rok szkolny 2011/2012 UCZĘ SIĘ ODPOWIEDZIALNOSCI ZA SIEBIE I NNNYCH Rozwój ucznia INTELEKTUALNYPSYCHICZNYSPOŁECZNYFIZYCZNY.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Poradnia Psychologiczno – Pedagogiczna Nr 1 w Kaliszu
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
Wiesław Włodarski 13 kwietnia 2010 r
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
ANALIZA MATERIAŁU BADAWCZEGO
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
RODZICE kierowani przez SĄD najlepiej rokujące formy pomocy psychologicznej.
Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w.
KIM JEST SZKOLNY DORADCA ZAWODOWY?
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Bezpieczna szkoła- Bezpieczny uczeń
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Dobrocin, 31 sierpnia 2009 Przedszkole w Dobrocinie – szansa na rozwój dostępna dla każdego dziecka.
Kształtowanie bezpieczeństwa na przykładzie dobrych praktyk w szkole Wejherowo 2010.
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Problemy wychowawcze szkoły
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu. Plan wystąpienia Cele programu zajęć doradczych i psychologiczno-pedagogicznych Sposoby realizacji celów Zadania programów.
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
PEDAGOG SZKOLNY.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2013/2014.
POMORSKIE CENTRUM PSYCHOEDUKACJI, DIAGNOZY I TERAPII W GDAŃSKU.
Debata pracowników szkoły
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Co chcieliśmy osiągnąć?
POMOC RODZINIE PROGRAM EDUKACYJNY NIE TYLKO DLA RODZICÓW. AUTOR: MGR JOLANTA KURYŚ – SKRZYPCZAK 1.
III MAŁOPOLSKIE FORUM PORADNI PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH IWONA JANEK GIMNAZJUM NR IM. B.GŁOWACKIEGO.
PROGRAM WYCHOWAWCZY GIMNAZJUM W BIAŁYM KOŚCIELE rok szkolny 2014/2015 Dziecko żyjące w tolerancji nabiera cierpliwości Dziecko zachęcane uczy się wiary.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
INTEGRACJA = tworzenie więzi, łączenie w całość, proces KLASA DZIECKO.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Żarskiej Wsi
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki za rok
Prezentacja pedagoga szkolnego Violetta Orska
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
Innowacja pedagogiczna MEDIACJE RÓWIEŚNICZE
AKTUALNE DZIAŁANIA PORADNI Natalia Bismor. AKTUALIZOWANA W KAŻDYM ROKU SZKOLNYM OFERTA WARSZTATÓW: DLA DZIECI / UCZNIÓW „Program profilaktyczno- wychowawczy.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
Rok szkolny 2015/ Razem raźniej! 2. Kradzież nie popłaca! 3. Stop plagiatom! 4. Dorośli z nami! 5. Korzystamy z TIK! 6. Uwaga – obcy w sieci!
Czy uczniowie czują się w szkole bezpieczni?
O Ś RODEK INTERWENCJI Kryzysowej Ul. Mickiewicza 31 Sucha beskidzka.
Mgr Teresa Żarnowska-Kukuryk Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna nr 4 im. J. Ciesielskiego Zespół Poradni nr 2 w Lublinie.
Program szkoleniowy dla kandydatów do przysposobienia dziecka zatwierdzony przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Decyzja Nr 5/2012RA z dnia 23.
1  Zamość  ul. Okrzei 24  ;  
ROK 2016/2017. Motywowanie uczniów do uczenia się - kompleksowy program szkolenia RP Zajęcia PDE Kształcenie kompetencji kluczowych wdrożenie wniosków.
Dziecko romskie w szkole
Ewaluacja wewnętrzna w I Społecznej Szkole Podstawowej
Szkoła Promująca Zdrowie
Doskonalenie nauczycieli granty
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
czwarte spotkanie Zespołu
diagnozująca zjawisko przemocy rówieśniczej
RESPEKTOWANIE NORM SPOŁECZNYCH W SZKOLE
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Szkoła Promująca Zdrowie
Co chcieliśmy osiągnąć?
Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych – od diagnozy do zaleceń Agnieszka Zielińska-Graf nauczyciel konsultant w zakresie psychologiczno-
Zapis prezentacji:

W ankiecie dotyczącej realizacji Szkolnego Programu Wychowawczego wzięło udział 59 rodziców uczniów Punktu Przedszkolnego, Oddziału Przedszkolnego oraz klas I-VI

Czy działania wychowawcze naszej szkoły wspomagają rozwój ucznia:

 Rozmowa z dzieckiem,  Integracja całej klasy w jednolitą całość  Radzenie sobie z emocjami  Agresja wobec siebie  Wzajemne relacje między uczniami  Bezpieczne korzystanie z Internetu  Postawy obywatelskie oraz kultura osobista wobec siebie  Interwencja w klasie  Rodzina, przyjaźń

Co zmieniliby Państwo w zakresie współpracy szkoły z rodzicami?

 Informowanie o problemach dziecka związanych z uczestnictwem dziecka w grupie i na lekcji  Problemach z agresywnymi lub problematycznymi dziećmi  Kontakt mailowy

 Większa liczba zebrań i szkoleń  Wcześniejsze informowanie o potrzebnych przyborach na zajęcia szkolne  Informowanie rodziców o urazach fizycznych ucznia, np. częstych upadkach