Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ŚLĄSKI KLASTER DRZEWNY
Advertisements

Interesariusze przedsiębiorstwa Majster-Plus s.c.
Wpływ stosowania outsourcingu na wskaźniki ekonomiczno-finansowe banku
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Kielce na rynku od 2001 r.. Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe.
Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PPUH JANPOL S.C. Halina Jan Bierła Zespół konsultantów: Henryk Szymczak Robert Lewicki Jarosław Piszczek.
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
IKEA w Polsce.
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Koszty kwalifikowalne marzec 2010 r. Wydział Leader DROW Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w ramach działania Funkcjonowanie lokalnej grupy działania,
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
W SEKTORZE ROLNO – SPOŻYWCZYM
Zarządzanie projektami
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Zagadnienia materiałowo-surowcowe w produkcji mebli w Polsce Maciej Formanowicz, Marek Adamowicz, Tomasz Wiktorski Międzynarodowa konferencja Rynek drewna.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Prawdy oczywiste czyli… BIZNES PLAN Część 18
PREZENTACJA COLWAY Część II Plan finansowy.
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Kim jesteśmy? 30 salonów własnych 30 oddziałów franczyzowych 80 sklepów Majster Plus.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Rekrutacja 2011.
Krakowski Park Technologiczny Specjalna Strefa Ekonomiczna Atuty Krakowa i Małopolski dla pozyskiwania inwestycji z sektora SSC & BPO”
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
LUBUSKI FUNDUSZ PORĘCZEŃ KREDYTOWYCH Lipiec - Sierpień 2014 r. Cykl spotkań „Pozadotacyjne instrumenty wsparcia lubuskich przedsiębiorców”
KONWENT MARSZAŁKÓW WOJEWÓDZTW RP - LUBELSKIE 2014 Światowe trendy marketingu terytorialnego i gospodarczego Witold Orłowski Nałęczów, 12 września 2014.
Jesteśmy firmą prywatną ze 100-procentowym udziałem kapitału polskiego, działającą na rynku od.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
26 kwietnia - 01 sierpnia 2013 r. na losowej próbie 1500 MSP.
SYSTEM FINANSOWY COLWAY
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Luty 2008 r. Istota działań komercyjnych w regionie EMEA Partnerzy HP – uproszczenie procesu.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Efekty zarządzania w modelu „utrzymaj standard”
Małgorzata Obuchowska Gembala Fundusz Górnośląski S.A.
ZBUDOWANIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU POZYSKIWANIA I DYSTRYBUCJI ENERGII POZYSKIWANEJ ZE ŹRÓDEŁ ODNAWIALNYCH NA TERENIE KAMPUSU 600-LECIA ODNOWIENIA UNIWERSYTETU.
Kampania reklamowa firmy Mondo Promo Sp. z o.o.. Założona w 2001r. Aktywnie działająca firma w przemyśle tekstylnym Innowacyjne tkaniny oraz wyspecjalizowana.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
AKTUALNA SYTUACJA W BRANŻY BUDOWLANEJ NA RYNKU NIEMIECKIM, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM MOŻLIWOŚCI ROZWOJU DLA POLSKICH EKSPORTERÓW DRZWI I OKIEN mgr.
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
Dane przedsiębiorstwa :  Zakład Krawiecki Kasia Skrzypecka  Chorzów, ul. Armii Krajowej 53  Telefon: 
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
BIZNESPLAN : DREAM GARDEN
platforma b2b.net i jej wpływ na poprawę rentowności
1 1.
Jak założyć spółdzielnię socjalną?
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
PRODUCENT DRZWI I MEBLI
Marketing w Firmie.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
POŻYCZKI DLA FIRM OPOLSKI REGIONALNY FUNDUSZ ROZWOJU
Prezentacja biznesplanu
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Prezentacja biznesplanu
Zapis prezentacji:

Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c. Autorzy: Rafał Kwol Robert Jabłoński Marcin Nyga

Majster-Plus s.c. Zatrudnienie: 15 osób Przedmiot działalności: działalność handlowo-usługowa w sektorze meblarskim, wykonywanie wyposażenia wnętrz na zamówienie, wstawianie okien i drzwi Roczny zysk brutto: 245.000 zł Zamówienia na m-sc: około 50 z czego 80% to drobne naprawy Liczba oddziałów: 4 salony na terenie województwa śląskiego Lokalizacja: główna siedziba w Rudzie Śląskiej Strona internetowa: http://www.majster-plus.pl/

Sytuacja branży Meble stanowią 6% całego eksportu Polski za granice naszego kraju Czwarte miejsce wśród eksporterów na świecie za Chinami, Włochami i Niemcami Dotychczasowym atutem polskich mebli była wysoka jakość wykonania przy relatywnie niskiej cenie Spadek sprzedaży w ostatnim czasie spowodowany panującym kryzysem Wzrost przeciętnych wynagrodzeń w sektorze Silna konkurencja w postaci 5 firm o podobnym profilu w okolicy

Rozkład uwagi członków kierownictwa - obecnie Walka z konkurencją 23 % Asortyment oferowanych produktów 21 % Koszty produkcji 20 % Marketing działalności 12 % Modernizacja strony internetowej 9 % Działania R&D 6 % Sponsoring wydarzeń kulturalnych 3 % Rozszerzenie działalności 3 % Wynagrodzenia pracowników 3 %

Cele strategiczne firmy Zwiększenie udziału w lokalnym rynku o 15 % w ciągu najbliższych 3 lat Udostępnienie na stronie internetowej narzędzia do samodzielnego projektowania wnętrz Dodanie do oferty 3 nowych produktów w ciągu najbliższego roku Otwarcie nowej placówki firmy w ciągu 5 lat poza granicami województwa śląskiego Fuzja z firmą „Meble Falke” działającą na terenie Rudy Śląskiej w ciągu najbliższego roku Działania inwestycyjne mające na celu pozyskanie nowej technologii obróbki drewna w ciągu najbliższych 3 lat

Rozkład uwagi członków kierownictwa - pożądany Walka z konkurencją 12 % Asortyment oferowanych produktów 15 % Koszty produkcji 5 % Marketing działalności 15 % Modernizacja strony internetowej 15 % Działania R&D 15 % Sponsoring wydarzeń kulturalnych 8 % Rozszerzenie działalności 10 % Wynagrodzenia pracowników 5 %

Działania korygujące dystrybucję uwagi Utworzenie zespołu do spraw związanych z rozwojem współtworzonych technologii Przekazanie odpowiedzialności za naliczanie wynagrodzeń dla pracowników do firmy zewnętrznej Opracowanie nowej kampanii reklamowej w lokalnych mediach w celu poszerzenia świadomości lokalnej społeczności o firmie Współpraca z lokalną telewizją Sileman w celu wspólnego sponsoringu wydarzeń kulturalnych w mieście Inwestycja w nowe produkty z gamy mebli drewnianych oraz wyposażenia kuchni Przeznaczenie 40% zysków uzyskanych w pierwszych trzech miesiącach roku 2012 na dokończenie projektu nowej strony internetowej

Działania korygujące dystrybucję uwagi Wyznaczenie pracownika zajmującego się obserwacją działań konkurencji i dopasowywaniem cen firmy do cen lokalnych Umowa z firmą „Meble Falke” w celu wspólnych zakupów hurtowych ograniczających koszty prowadzenia działalności Wprowadzenie do comiesięcznych obowiązków przeglądu dystrybucji uwagi wśród właścicieli i pracowników firmy w celu jej optymalizacji Przeprowadzenie analizy możliwości ekspansji działalności gospodarczej w miastach województw okolicznych

Dziękujemy za uwagę