Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Od kompetencji do kwalifikacji
Uwzględnienie aspektów środowiskowych. Badanie w liczbach: Liczba nadesłanych, ważnych ankiet: 12 Ankiety RPO:10 ( brakuje 6) Programy Centralne : 2 (
Znaczenie podręcznika
Guide Me! Miary jakości w grupowym doradztwie dla osób poszukujących pracy Małgorzata Klimka Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Od Szkoły do Kariery – Metodologia Doradztwa Zawodowego ukierunkowanego na Ucznia z wykorzystaniem narzędzia Test Ścieżki Kariery s2cpt Małgorzata Klimka,
Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej (Program LLP – Leonardo da Vinci). Projekt i jego treść odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Projekt wymiany doświadczeń Vetpro
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Partnerskie Projekty Szkół - raporty merytoryczne.
PREZENTACJA PROJEKTU CLOEMC III
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
PRZEWODNIK WDRAŻANIA SPOŁECZNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI
ShowMi ShowMi – umiej ę tno ś ci j ę zykowe migrantów warto ś ci ą dla innych Projekt Grundtvig Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Kilka słów o genezie projektu FAMICO
Projekt Dance and move Ten projekt jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Ta publikacja [ten materiał] odzwierciedla jedynie stanowisko.
Projekt dla Uniwersytetu Trzeciego Wieku Czeladzi Strona Internetowa: O naszym projekcie : Projekt łączy instytucje kształcące.
Na produkt finalny – innowacyjny model preinkubacji przedsiębiorczej osób 50+ składają się 3 produkty pośrednie Model prowadzenia doradztwa Model prowadzenia.
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Systemy informatyczne w zarządzaniu e-learning
Rodziny wielojęzyczne
Projekty transferu innowacji Leonardo da Vinci realizowane przez Przemysłowy Instytut Automatyki i Pomiarów Marcin Słowikowski.
Społeczna Akademia Nauk
PROJEKT MIGRANTS+ realizowany w ramach Programu UE: Uczenie się przez całe życie, przy wsparciu Komisji Europejskiej.
solutions for demanding business 2 Asseco Poland Bezpieczny wybór Bezpieczna współpraca Bezpieczna przyszłość
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
SERIO Wzmocnienie umiejętności pracowników budowlanych w ramach BHP przy użyciu multimedialnego szkolenia opartego na przykładach zaczerpniętych z życia.
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. TRAINEESHIPS.
E-skill Czym jest e - skill? e – skill to interaktywne szkolenie dla pracowników budowlanych, chcących uzyskać nowe kwalifikacje z zakresu zagadnień.
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja.
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Poznajemy pracę młynarza
GRUDZIEŃ 2013 ROK. 5 grudnia 2013 roku miała miejsce nasza pierwsza video konferencja.
Upowszechnianie produktu projektu MJUP. Ramowy harmonogram 2011 Zadanie 5 - Zarządzanie projektem Zadanie 4 - Upowszechnianie produktu Zadanie 3 - Opracowanie.
Ewaluacja konferencja 11 czerwca 2014 RODN „WOM” w Katowicach.
Specjalne szkolnictwo zawodowe wobec technologii informatycznych
SciFiEd: Science Fiction w Edukacji LLP-1-CY-Comenius-cmp Podstawowe informacje o projekcie „Nauka jest tym czym się zajmuję ale fikcja naukowa.
Jak przygotować opis dobrej praktyki?. Opis dobrej praktyki W celu ułatwienia przygotowania prezentacji dobrej praktyki opracowany został formularz zgłoszeniowy.
Projekt Leonardo da Vinci
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
Staż zawodowy w Londynie r. Staż zawodowy w Londynie –
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
Staż zawodowy w LONDYNIE: Marcin Drabik i Paweł Cisoń.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Not Only Fair Play Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko.
SYRIUSZ – KONFERENCJA PSZ 2011 Monika Zawadzka Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich Partner Konferencji.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Projekt Planu Ewaluacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata Posiedzenie Komitetu Monitorującego RPO WM na lata.
ShowMi ShowMi – Wyniki pilotażu Projekt realizowany w ramach programu Gruntvig Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
MOODLE MOOCS – PRZYPADKI UŻYCIA W PROJEKCIE SP4CE (PARTNERSTWO STRATEGICZNE NA RZECZ KREATYWNOŚCI I PRZEDSIĘBIORCZOŚCI) Anna GRABOWSKA (PRO-MED) Ewa KOZŁOWSKA.
Przewodnik
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
Projekt innowacyjny: Poszukiwanie nowych skutecznych metod aktywizacji zawodowej i społecznej grup zawodowych wymagających szczególnego wsparcia PROJEKT.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Produkt intelektualny projektu Health Education for Life – zeszyt ćwiczeń.
Lublin, 25 maja LUBELSKA REGIONALNA SIEĆ WSPARCIA IMIGRANTÓW - PRZEDSTAWIENIE PROJEKTU.
2014–2020 ERASMUS+ AKCJA 1 AKCJA 2 AKCJA 3
„InnoGastro - Innovative Approach to Gastronomy in Vocational Schools"
Poddziałanie Kształcenie ogólne w ramach ZIT
Europejski wymiar w nowatorskich działaniach kadry edukacyjnej koszalińskiego Ekonoma Małgorzata Kwiatkowska Uczestnik Erasmus+ MALTA 2017 ETI Zespół Szkół.
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
IBUK Libra WIRTUALNA CZYTELNIA
Zapis prezentacji:

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną. TRANSFER WIEDZY DOTYCZĄCEJ ENERGOOSZCZĘDNYCH BUDYNKÓW TOCEB AT1-LEO

Konsorcjum projektu Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Platforma e-genius stanowiła podstawę do stworzenia nowego produktu, którym jest materiał szkoleniowy wypracowany w ramach projektu TOCEB. Szkolenie TOCEB dostępne jest w języku polskim, litewskim, czeskim oraz włoskim. Niemiecka oraz angielska wersja szkolenia także została stworzona w ramach tego projektu. Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Celem projektu TOCEB było dostosowanie treści platformy e-genius do narodowych wytycznych oraz potrzeb krajów biorących udział w projekcie. Końcowy produkt projektu będzie służył jako uzupełniające narzędzie szkoleniowe w instytucjach i szkołach zajmujących się kształceniem zawodowym. Dodatkowo wpisuje się w strategię Komisji Europejskiej 2020 dotyczącej ekologicznego użycia energii. Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Grupa odbiorcza projektu: nauczyciele/trenerzy zawodu/centra szkoleniowe/technika budowlane uczniowie szkół technicznych i zawodowych /stażyści/praktykanci. Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Celem projektu było dostarczenie odbiorcom darmowej wiedzy oraz szkolenia dotyczącego zagadnień związanych z energooszczędnymi budynkami oraz zrównoważonym budownictwem. Dlaczego TOCEB ? Potrzeba stworzenia tego typu szkolenia była dodatkowo wsparta Dyrektywą Parlamentu Europejskiego 2010 odnoszącą się do działań zmierzających w kierunku zrównoważonego budownictwa oraz wykorzystania energii odnawialnych. Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Rezultaty projektu: Platforma e-genius zawiera najnowsze dane oraz wiedzę na temat zrównoważonego budownictwa, energii odnawialnych oraz stanowi kompleksowy zasób ćwiczeń i metodologii umożliwiający łatwe uczenie się. Całość materiału przedstawiona jest w różnych formatach dających się modyfikować zgodnie z filozofią open – source. Materiał nie może być używany w celach komercyjnych. Docelowo powstały cztery moduły szkoleniowe: energooszczędne budynki; podstawy ocieplania budynków; materiały izolacyjne; systemy fasad. Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

W treści modułów szkoleniowych zostały zawarte różne elementy ułatwiające przyswajanie wiedzy: rysunki, zdjęcia, materiały audio oraz wideo oraz pliki do pobrania. Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Testy online pozwalają na sprawdzenie swojej wiedzy oraz poprawę ewentualnych błędów. Różne formy ćwiczeń, jak też pytań (pytania zamknięte i otwarte, zadania) umożliwiają efektywniej utrwalić sobie wiedzę. Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Moduły szkoleniowe są dostępne w różnych formatach na platformie e-genius. Dodatkowe wskazówki i funkcje pomagające użytkownikom w poruszaniu się po platformie dostępne są na stronie. Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.

Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Projekt lub publikacja odzwierciedlają jedynie stanowisko ich autora i Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za umieszczoną w nich zawartość merytoryczną.