STYLE HANDLOWANIA Jakie mogą być style handlowania?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Samoocena.
Negocjacje handlowe Szymon Woźniak.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
czyli zostań kowalem swojego losu
AUTOPREZENTACJA.
TEMPERAMENT.
Kierowanie twórczością w organizacji
Sprawdzian także dla rodziców
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów.
Małgorzata Bogdanowicz
Samoocena mgr Paulina Hapka.
Człowiek z opaską na oku, czyli w poszukiwaniu sensu rzeczy niezrozumiałych Michał Kociankowski Synergion.
PIOTR PSZENICZNY IA Prezentacja autoryzowana. SAMODZIELNY OTWARTY DYNAMICZNY AKTYWNY WYTRWAŁY ODPOWIEDZIALNY NIEZALEŻNY TOLERANCYJNY TWÓRCZY ŚWIADOMY.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
Lider- Przywódca.
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
Budowanie wizerunku Skuteczne wywieranie wpływu
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
Sztuka sprzedawania.
A OSIĄGNIĘCIA EDUKACYJNE MOJEGO DZIECKA
DORADCA posiada aktualną wiedzę z zakresu zawodoznawstwa, rynku pracy, aktywizacji zawodowej KLIENT często może posiadać wiedzę nieaktualną i posługiwać
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
Technik Organizacji Reklamy
Czy Państwa dziecko jest gotowe do szkoły?
RADY DLA WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCĄ BYĆ DOBRYMI RODZICAMI
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Moja przedsiębiorczość
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
“PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA”
jaka jest różnica między marzycielem a przedsiębiorcą
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
Sztuka negocjowania dziennikarstwo i komunikacja społeczna UŁ
 Osoby w mojej grupie są dla mnie bardzo ważne, poprzez rozmowę z nimi staram się ich poznać i stwierdzić ich samopoczucie aby potem móc określić.
Skarbiec serdecznych życzeń.
Umiejętność obserwacji.
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
To fundamentalny element procesu naprowadzającego ludzi w stronę zachowań i działań najbardziej odpowiednich w danej sytuacji.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Bezpieczeństwo w sieci
BARIERY W KOMUNIKACJI I SPOSOBY ICH PRZEZWYCIĘŻANIA
Co może zrobić szkoła, a co powinni zrobić wcześniej rodzice ?
Reguły zarządzania zespołem. Zespoły projektowe bardzo często zawodzą jeśli chodzi o ustalenie wspólnej stratrgii zarządzania grupą, która to definiuje.
Kocia misja 1.
Postawa asertywna.
Jak rozmawiać ze swoim dorastającym dzieckiem
Nauczyciel – mentor, tutor, coach
KOMUNIKACJA MIĘDZYLUDZKA
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
KULTURA I ETYKA W PRACY BIUROWEJ
8 zasad postępowania lidera
 To świadome,dobrowolne i nieodpłatne działanie na rzecz innych, potrzebujących pomocy, wykraczające poza związki rodzinne, przyjacielskie i koleżeńskie.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
ZARZĄDZANIE DZIAŁEM SPRZEDAŻY
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
MODUŁ 1 TEMAT 2 POZIOM 2 Współpraca z różnymi osobowościa mi.
Tracy: praca z klientką (model poznawczo-behawioralny)
Co to jest RA7? RA7 jest kombinacją narzędzi i technik bazujących na opatentowanej technologii Nemesysco – Wieloparametrowej Analizie Głosu (Layered Voice.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Złota 7 wytyczne obsługi
NAUKA ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

STYLE HANDLOWANIA Jakie mogą być style handlowania?

KAWIARNIANY STYL HANDLOWANIA

budowanie miłych, wzajemnie życzliwych relacji interpersonalnych prowadzenie rozmów na różne tematy, również o sprawach prywatnych klienta nawiązywanie do tematów poruszanych podczas ostatnich rozmów okazywanie serdeczności i zaufania budowanie stosunków lojalnościowych z klientem okazywanie klientowi szacunku dla wyznawanych przez niego wartości poświęcanie klientowi dużej ilości czasu

TEATRALNY STYL HANDLOWANIA

oryginalność zachowania w celu zainteresowania klienta swoją osobą, a tym samym swoim produktem niebanalność postępowania wykorzystywanie wszelkich okazji do rozbawienia klienta tworzenie odświętnej atmosfery wokół klienta sypanie śmiesznymi powiedzonkami, żartami, anegdotami dążenie do przełamania blokad, barier i zahamowań klienta wobec sprzedawcy TEATRALNY STYL HANDLOWANIA

DYREKTORSKI STYL HANDLOWANIA

brak pokory przed klientem wyniosłe zachowanie wyjątkowa dbałość o wygląd zewnętrzny asertywność powściągliwość w okazywaniu emocji, uczuć i odczuć rozmowy konkretne i rzeczowe, bez zbędnych słów minimalna liczba materiałów reklamowych, wzorów produktów itd. najważniejsze jest wrażenie, jakie się wywrze na kliencie DYREKTORSKI STYL HANDLOWANIA

CHARYZMATYCZNY STYL HANDLOWANIA

żaden klient nie jest w stanie się oprzeć swoisty magnetyzm bijący od handlowca umiejętność kierowania na siebie uwagi innych i koncentrowania jej na sobie przez dłuższy czas sztuka wywierania wpływu oczy przykuwające uwagę sugestywny, mocny i pewny głos pewność siebie, nie rażąca innych skuteczność działania entuzjazm i zaangażowanie w podejmowane działania CHARYZMATYCZNY STYL HANDLOWANIA

STYL HANDLOWANIA PIES OGRODNIKA

sam nie zje, a drugiemu nie da chowa wszelkie wiadomości o klientach przed innymi zazdrosny o sukcesy innych STYL HANDLOWANIA PIES OGRODNIKA

HANDLOWIEC ALA KOT Z PĘCHERZEM

chaotyczny i nieskuteczny robi dużo szumu wokół swojej osoby nie potrafi doprowadzić do końca żadnej sprawy zabiera czas sobie i innym potrafi odwiedzić kilkudziesięciu klientów jednego dnia, jednak bez efektów HANDLOWIEC ALA KOT Z PĘCHERZEM

STYL HANDLOWANIA GORĄCE USTA

reprezentowany głównie przez kobiety, jednak narzucany przez klientów-mężczyzn przemiły, zmysłowy głos rozmowy przepełnione aluzjami na temat seksu często nieskuteczny STYL HANDLOWANIA GORĄCE USTA

NIEDOWARTOŚCIOWANY STYL HANDLOWANIA

stara się zawsze zgłębić tajniki sztuki handlowania i ma dużą wiedzę zawiera transakcje handlowe, jednak bez błyskotliwości nie jest pewny swoich umiejętności i wiedzy ciągle dąży do perfekcjonizmu nie potrafi cieszyć się z osiągnięć brak mu sprytu handlowego i umiejętności podejmowania szybkich decyzji NIEDOWARTOŚCIOWANY STYL HANDLOWANIA

STYL HANDLOWANIA BEZ WIARY

lękając się porażki, z góry zakłada, że nic nie wyjdzie z zaplanowanego kontaktu, więc woli zupełnie zrezygnować i poddać się bez walki boi się kontaktów z trudnymi klientami przekonany, że pojedyncza porażka przekreśla na zawsze jego osobę nie radzi sobie bez pomocy STYL HANDLOWANIA BEZ WIARY

HANDLOWANIE Z SERCEM Serce jest nie tylko pompą tłoczącą krew, jak opisują je kardiolodzy. Jest czymś o wiele większym i ważniejszym. Naukowcy potrafią mierzyć jego energię z odległości ponad dwóch metrów. Serce promieniuje. Uaktywnia nasze najgłębsze wartości, przekształcając je z tego, o czym myślimy, w to, czym żyjemy. Serce zna rzeczy, których nie zna - nie jest w stanie poznać - nasz umysł. Jest miejscem, z którego bierze się odwaga i duch. Prawość i zaangażowanie. Jest źródłem energii i głębokich uczuć, które nakłaniają nas do uczenia się, współpracy, przewodzenia i służenia. Robert K. Cooper

SPRZEDAŻ Z SERCEM ENTUZJASTYCZNA

przepełniony entuzjazmem, dzięki czemu udziela się ten entuzjazm również klientom klienci odnoszą się do kontaktów z handlowcem pozytywnie, a tym samym również do prezentowanej oferty Bez entuzjazmu Twoje wizyty handlowe są warte tyle, co zeszłoroczny śnieg. (Frank Bettger) SPRZEDAŻ Z SERCEM ENTUZJASTYCZNA

SPRZEDAŻ Z SERCEM ZAANGAŻOWANA

zaangażowanie przejawia się w działaniu gotowość do uzyskiwania pożądanych efektów nie bierze pod uwagę, że klient może nie kupić stara się wszelkimi sposobami doprowadzić do transakcji SPRZEDAŻ Z SERCEM ZAANGAŻOWANA

SPRZEDAŻ Z SERCEM PROFESJONALNA (PARTNERSKA)

doskonale zna sztukę sprzedaży zwraca uwagę na najdrobniejsze szczegóły tworzy i utrzymuje partnerskie kontakty z klientem wzbudza zaufanie, jest wiarygodny tworzy przyjazną atmosferę kontaktów SPRZEDAŻ Z SERCEM PROFESJONALNA (PARTNERSKA)