Debata odbyła się 3.04.2012r. w godz. 9.00. - 11.00. w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Droga kształcenia naszych kolegów w wybranych krajach UE
Advertisements

Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
Działalność bieżąca 2009/2010. Szczęśliwy numerek Szczęśliwy Numerek - inicjatywa polegająca ona na codziennym losowaniu numerka, który jest wywieszany.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
„WITAMY W NASZEJ SZKOLE”
Debata : „Motywacja do nauki”.
Debata – Młodzież xxi w. – czy tylko sukces finansowy ?
Autorytety wśród młodzieży
Debata szkolna : ` ` Czy potrafie powiedziec - Nie? . Estera Binert,
Działalność Samorządu Szkolnego Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. Wielkiego w Częstochowie.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. JANA PAWŁA II W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM rok szkolny 2012/2013 Zebranie otwierające 24 października 2012 r.
Debata na temat szkolnej demokracji i samorządności.
1. Aby otrzymać prawo głosu należy podnieść rękę 2. Uczestnicy debaty zwracają się do siebie per Pan, Pani 3. Zakazane jest obrażanie lub wyśmiewanie.
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Liceum Ogólnokształcące im. Jana Kochanowskiego w Muszynie
„Moja szkoła jest atrakcyjna dla uczniów”
Szkoła promująca zdrowie!
DEBATA Co możemy zrobić dla naszej Matki Ziemi? – ocena dotychczasowych działań
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
W dniach 1 – 7 maja delegacja Szkoły Podstawowej nr 7 w Ełku, w składzie: Leszek Sobczak – dyrektor, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka i Edyta Krasnowska,
Sejm Dzieci i Młodzieży
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Ankieta W jakim charakterze brałeś udział w debacie? a)Organizatora – 5% b)Gościa – 51% c)Uczestnika debaty – 44%
Debata na temat samorządu i demokracji w szkole…
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Debata Szkolne instytucje demokratyczne i ich funkcjonowanie, a także udział uczniów we współdecydowaniu o szkolnych sprawach.
UCZESTNICY DEBATY: Szymon Fuja – I A Martyna Nowak - I B
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
W Publicznym Gimnazjum nr 1 w Starogardzie Gdańskim dnia 29 marca br. odbyła się debata na temat: Samorząd Uczniowski – szkolny organ władzy. Rozmowa.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
Podsumowanie II edycji Programu edukacyjnego „ Trzymaj Formę” Działdowo, r. Jolanta Działak PSSE Działdowo.
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
 Aleksandra Mordzak i Klaudia Safianowska ZPO im. hm. Janka Bytara „Rudego” w Lubieniu Kujawskim.
Wybory do Samorządu Uczniowskiego w Szkole Podstawowej im. gen
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Odblaskowa szkoła sprawozdanie.
DEBATA OKSFORDZKA kl. III gimn. Z ramienia Samorządu Szkolnego
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
Konferencja Procedury rozwijania uczenia i nauczania stycznia 2014 SPACER EDUKACYJNY Dobra Praktyka Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Szczodrzykowie.
Po debacie …. Czego dowiedziałeś się dzięki debacie?  Jak ważne jest uczestnictwo w wyborach  Jeśli większość z nas by głosowała mogłoby to znacznie.
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
22 marca )Proces legislacyjny w Rzeczpospolitej Polskiej i zasady funkcjonowania Sejmu przedstawi nam Pani Elżbieta Rafalska 2)Proces legislacyjny.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Szkoła z klasą 2.0. Co to Szkoła z klasą 2.0? Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez Centrum Edukacji Obywatelskiej.
SZKOŁA WSPÓŁPRACY POMIESZCZENIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
W NIOSKI. Debatujący wraz z uczniami jednogłośnie stwierdzili, że debaty tego typu są bardzo potrzebne. Zamierzamy wprowadzić cyklicznie odbywające się.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
VIII sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 imienia Jędrzeja Śniadeckiego w Pionkach Wykonały: Sylwia Szmit, Patrycja Petniak.
Jesteśmy uczniami Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II . Po przyjęciu propozycji od Pani Zofii Rusiłowicz – Kleczyńskiej o możliwości.
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
CZYTAM I PISZĘ POEZJĘ MIŁOSNĄ- WIECZÓR POEZJI WALENTYNKOWEJ
Debata Oksfordzka Szkolnego Klubu Europejskiego 30 maja 2018 r.
Zapis prezentacji:

Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty byli Kinga Wiejak i Kamil Kliczka. Prowadzący

Nasi goście Pan Andrzej Cywiński, dyrektor Gimnazjum im. Wincentego Pola w Radawczyku Drugim Pani Aneta Putowska, opiekun Samorządu Uczniowskiego

Pierwszym punktem naszego spotkania była prezentacja multimedialna z której to uczniowie dowiedzieli się m.in. kto tworzy Samorząd Uczniowski, jakie są jego cele oraz zadania. Pani Aneta Putowska, podczas oglądania prezentacji wyjaśniała uczniom trudne zagadnienia.

Kolejnym etapem były zadania dla uczniów (rozwiązanie problemu, dyskusja). Uczestnicy bardzo chętnie brali udział w przedstawionych im zadaniach. Wraz z ich pomocą przygotowaliśmy również plan działań na bieżący rok szkolny, w którym to wiele inicjatyw jest autorstwa uczniów klas pierwszych, drugich i trzecich.

Jako prowadzący staraliśmy się wyjaśnic pojęcie samorządności oraz odpowiedziec na trudne pytania uczniów. Wyniki pracy uczestników debaty zostały zaprezentowane na tablicy, poczym wspólnie wysunęliśmy wnioski.

Wyniki naszej debaty ogłoszone zostały w artykule strony internetowej szkoły. Przedstawiono również sprawozdanie z debaty uczniom i nauczycielom podczas spotkania na sali gimnastycznej w dniu Sprawozdanie z całą dokumentacją debaty dla Dyrektora. Przesłaliśmy również artykułu do biura promocji Urzędu Gminy Konopnica.

Dziękujemy za uwagę