WPROWADZENIE OUTSOURCINGU KADROWO-PŁACOWEGO W FIRMIE CASTORAMA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
RAPORT.
Advertisements

EBPP - nowy trend na rynku

Wpływ stosowania outsourcingu na wskaźniki ekonomiczno-finansowe banku
Doświadczenia z udziału w teście systemu AKSES VI Ogólnopolskie Spotkanie Sieciujące OWES – Kraków, październik 2012.
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Zarządzanie projektem informatycznym
Michał Żwinis s3472.
Service Level Agreement
Systemy dla przedsiębiorstw
Nowa Jakość kontroli w biznesie Projekt: Stworzenie e- usługi w postaci systemu księgowo-kadrowego on-line przez MGA Sp. z o.o. w Toruniu jest współfinansowany.
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
Rational Unified Process
Outsourcing Dlaczego niektórym się opłaca? 23 maja 2013 r. Zamość
Prezentacja Systemu System Wspomagania Zarządzania Edukacją EduNet
7. Platformy informatyczne przyszłości (wizja SAP)
Współpraca tłumacza z BT przed zdobyciem i po zdobyciu certyfikatu normy PN:EN Autor: Magdalena Gałczyńska Firma: BTInfo Biuro Tłumaczeń Informatycznych.
OUTSOURCING JAKO KONCEPCJA „ODCHUDZENIA” ORGANIZACJI
Zarządzanie projektami
Zintegrowane systemy informatyczne – Projekt systemu kadrowo-płacowego w firmie energetycznej Adam Woronowicz.
Strategiczne potrzeby ZUS
Adam Walicki - 30 września 2010
Z Wiekiem na Plus - szkolenia dla przedsiębiorstw
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Kompleksowe zarządzanie jakością informacji (TIQM)
AUDYTY TECHNOLOGICZNE I TRANSFERY TECHNOLOGII DLA FIRM
Agenda 1 Tailored Mobile Solutions S.A 2 Aplikacja TMS Finance 3
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
WORKFLOW KLUCZEM DO MINIMALIZACJI KOSZTÓW DZIAŁANIA ORGANIZACJI
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
OGB - Ogólnopolska Grupa Brokerska
Listopad 2008 Co właściciel małej firmy wiedzieć powinien, a o co nie ma czasu zapytać. Nowoczesne oprogramowanie w Twojej firmie Mała firma, szerokie.
Departament Rozwoju Gospodarczego Kościerzyna,
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Outsourcing usług prawnych i księgowych jako metoda na optymalizację kosztów prowadzenia działalności gospodarczej.
Szkolenia, Coaching, PR.
Ogólnokrajowa karta miejska
– Poznań Zbigniew Kowala -
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Copyright (c) 2007 DGA S.A. | All rights reserved. Skuteczny i efektywny samorząd terytorialny Warszawa, 8 października 2010 r. System Przeciwdziałania.
Raport PIIT Warunki rozwoju rynku teleinformatycznego w Polsce w latach Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji Warszawa, 28 lipca 2005 roku.
Internetowego Biura Rachunkowego
Wdrożenie outsourcingu
Spotkanie Prasowe 16 maja 2007 r.. „Niesprawiedliwy podział owoców wzrostu gospodarczego” Raport przeprowadzony na zlecenie NSZZ Solidarność, opracowany.
EKOCONSULTANT ● Zarządzanie ● Księgowość ● Fundusze UE.
1. 2 Zarządzanie wiedzą i kwalifikacjami pracowników jako element procesu restrukturyzacji procesu restrukturyzacji Maciej Łukawski.
Mateusz Stefański. Zgodnie z badaniami firmy Forrester około 57% organizacji jest względnie usatysfakcjonowanych współpraca z dostawcą, 22% jest bardzo.
1 Optymalizacja modelu IT do potrzeb biznesowych w firmie Międzyzdroje, Maja 2014r.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. O PZWLP PZWLP powstał w 2005 roku Celem Związku jest kształtowanie i wpływanie na rozwój branży wynajmu i.
Business Consulting Services © 2005 IBM Corporation Confidential.
Współczesne metody zarządzania organizacją
O nas Jesteśmy jednym z nielicznych specjalistów w Polsce z wieloletnim doświadczeniem i obszernym know-how w dziedzinie optymalizacji energetycznej przedsiębiorstw.
ENERGETYKA maja 2003 Sala Afrykańska, na terenie Międzynarodowych Targów Katowickich.
Kierunki rozwoju usług monitorowania Outsourcing stacji monitorowania Optymalizacja kosztów.
Jak sprawdzić kontrahenta z Chin? China Expo 2015 Jacek Koziaczy Prezes Zarządu Creditreform Polska Sp. z o.o.
Zintegrowane systemy informatyczne
GROUP Systemy zarządzania wg norm ISO w placówkach medycznych – skuteczne narzędzie zarządzania Prof. dr hab. Marek Bugdol – Auditor Wiodący IMQ Dorota.
E - Urząd POWIATOWE CENTRUM OBSŁUGI TELEINFORMATYCZNEJ CZYNNIKIEM WSPOMAGAJĄCYM FUNKCJONOWANIE ADMINISTRACJI SAMORZĄDOWEJ.
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zapis prezentacji:

WPROWADZENIE OUTSOURCINGU KADROWO-PŁACOWEGO W FIRMIE CASTORAMA

Dyrektor Zarządzający Prezenterzy CASTORAMA POLSKA Tomasz Janas Dyrektor Personalny ADP POLSKA Przemysław Budzbon Dyrektor Zarządzający

Agenda Partnerzy Metodyka projektu Projekt referencyjny Pytania

Partnerzy

Grupa Kingfisher Lider w sprzedaży detalicznej w branży DIY w Europie i na świecie 700 sklepów w 11 krajach w Europie i Azji Główne marki detaliczne: B&Q Castorama Brico Dépôt Screwfix Direct Wiodący gracz na rynkach: Wielkiej Brytanii, Francji, Polski i we Włoszech W Chinach i na Tajwanie Sprzedaż 8,7 mld USD rocznie

Budujesz Remontujesz Urządzasz Castorama Polska Od 1994 roku w Polsce W 1997 uruchomienie pierwszego sklepu sieci Castorama Polska w Warszawie 40 sklepów w 2007 roku 7.800 Pracowników Ponad 30 - tysięczna gama produktów Budujesz Remontujesz Urządzasz W 2006 inauguracja w Polsce sieci sklepów Brico - Dépôt

ADP Założona w 1949 roku Od 1961 roku notowana na NYSE Światowy Lider usług naliczania wynagrodzeń oraz usług zarządzania zasobami ludzkimi Założona w 1949 roku Od 1961 roku notowana na NYSE 272 firma Fortune 500 560.000 Klientów 46.000 Pracowników Obroty 7,8 mld USD rocznie Rating AAA wg Standard&Poor’s Co miesiąc liczymy płace dla 32 milionów pracowników

ADP Polska 71.000 Pasków Płacowych / m-c 29.500 Teczek Korporacyjnych Osobowych 71.000 Pasków Płacowych / m-c Korporacyjnych 42 Klientów zatrudnionych 11 % Ogółu Lider Rynku dużych międzynarodowych przedsiębiorstw Zgodność ze Standardem SAS 70 (Sarbanes-Oxley)

Metodyka Projektu

Zmiana W związku z dynamicznym rozwojem firmy i szybkim przyrostem liczby zatrudnionych system dotychczas użytkowany stawał się niewydolny. Często pojawiające się kłopoty związane z funkcjonowaniem i utrzymaniem infrastruktury informatycznej. Trudna współpraca z dostawcą oprogramowania, brak elastyczności i dopasowania do zmieniających się potrzeb klienta.

} } Faza Decyzyjna Faza Realizacji Etapy Projektu (1) Due Diligence Budowa rozwiązania Business Case Umowa Wdrożenie Uruchomienie Produkcja Faza Decyzyjna } Faza Realizacji

Due Diligence Uzgodnienie Zakresu Usług (SLA) Analiza obecnego Modelu Funkcjonalnego Organizacja Topologia i infrastruktura Analiza kosztów obecnego rozwiązania Koszty osobowe Koszty infrastruktury IT innej Koszty operacyjne

Budowa Projektu Definicja nowego Modelu Funkcjonalnego Nowa organizacja Przepływy informacji Infrastruktura IT Prezentacja Modelu Funkcjonalnego Optymalizacja Zatwierdzenie przez Klienta

Business Case Wycena rozwiązania Optymalizacja Koszt usług ADP Koszt funkcji zachowanych przez Klienta Optymalizacja Zatwierdzenie Business Case przez Klienta Negocjacje kontraktowe Zawarcie umowy

Wdrożenie Uruchomienie projektu Analiza funkcjonalna stanu obecnego Budowa modelu funkcjonalnego Budowa rozwiązań technicznych Przekazanie akt osobowych do ADP Szkolenie z procedur dla użytkowników Szkolenie z procedur dla Liderów Zmian Uruchomienie usługi

Projekt Referencyjny

Faza Decyzyjna Październik 2005 rozpoczęcie rozmów Castorama Polska z ADP Polska Styczeń 2006 decyzja Castorama Polska o rozpoczęciu projektu w związku z ograniczeniami dotychczasowego rozwiązania Wrzesień 2006 współpraca nad optymalnym modelem funkcjonalnym oraz kosztowym Styczeń 2007 zatwierdzenie modelu oraz negocjacje Umowy Luty 2007 podpisanie Umowy

Dlaczego Castorama wybrała ADP ? Referencje firmy Bonduelle Polska Współpraca Castoramy z ADP w Europie Odpowiedzialność ADP za świadczone usługi Atrakcyjność kosztowa Elastyczność i dopasowanie oferty ADP do Castoramy Rozwiązanie informatyczne oparte na Centrum Hostingowym: podniesienie poufności danych bezpieczeństwo

Umowa Trzy wymiary umowy: CENA obniżenie kosztów przy zachowaniu lub podwyższeniu jakości ZAKRES wydzielenie procesów biznesowych nie przynoszących wartości dodanej przy minimalizacji ryzyka LUDZIE ograniczenie „kosztów ludzkich”, współpraca przy projekcie outsourcingowym, optymalne wykorzystanie wiedzy

Zawarcie Umowy Perspektywa wieloletniej współpracy Win / Win Kluczowe elementy kontraktu SLA Zakres KPI Cena Ludzie Wzajemne zaufanie

Zakres Umowy SLA odzwierciedleniem wymagań Castoramy Zakres Umowy – usługa naliczania płac świadczona dla 7.800 Pracowników 40 użytkowników korzystających on-line z Oprogramowania w Centrum Hostingowym ADP Elektroniczny obiekt dokumentacji oraz interfejsy z kluczowymi systemami Castoramy Polska Rozbudowany i efektywny system raportowania

Na co zwrócić szczególną uwagę ? SLA nie jest koncertem życzeń Cena Panaceum na wszystkie bolączki Nie wiemy czego chcemy, więc chcemy wszystkiego Nie forsować wizji Klienta bez uwzględnienia doświadczeń Dostawcy Nie negocjować umowy w oderwaniu od rzeczywistości SLA nie odpowiadające rzeczywistym potrzebom Ukrywanie problemów Nierealne zobowiązania Nierealne wymagania

Faza Realizacji Wdrożenie Stała współpraca Luty 2007 – rozpoczęcie prac projektowych Kwiecień 2007 – zakończenie fazy analitycznej Sierpień 2007 – pierwsze naliczanie płac Stała współpraca Comiesięczne spotkania Szefów Projektu Nadzór Komitetu Sterującego

Korzyści płynące z projektu

Korzyści operacyjne Redukcja kosztów operacyjnych po stronie IT Przesuniecie zadań asystentek personalnych na elementy zarządzania personelem Nowa jakość bez dodatkowych inwestycji w system informatyczny Przeniesienie kosztów utrzymania systemu na ADP Uzmiennienie kosztów Kontrola kosztów procesu naliczania płac i kosztów IT - jedna faktura Otwarty dostęp do danych - raporty ad hoc

Korzyści jakościowe Jakość w codziennej pracy Nowy w pełni zautomatyzowany system IT Wymierne i sformalizowane procedury Pełna zgodność zarówno z wymaganiami krajowymi jak i korporacyjnymi Korzystanie z wiedzy profesjonalnego dostawcy Wysokie Mierniki Jakości 99,5 % Dokładności (Ogólnej Stopy Sukcesu) 100% Terminowości

Pytania