Liczba wspólników: 12 Nasz opiekun: Anna Czernel.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zakupy.
Advertisements

Charakterystyka branży By Tomasz Kospin, Piotr Krogulski
Szkolny program profilaktyczny „Trzymaj formę”
IM. KRÓLA WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
gdzie: P-cena jednostkowa sprzedaży K-koszt całkowity produkcji
ENERGETYKA POLSKA WYNIKI I WSKAŹNIKI FINANSOWE ELEKTROCIEPŁOWNI ZA 2005 ROK W PORÓWNANIACH Z WYNIKAMI I WSKAŹNIKAMI UŚREDNIONYMI SEKTORA I PODSEKTORA.
Na rynku czy w supermarkecie: czyli gdzie lepiej i zdrowiej kupować?
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM.
SPRAWOZDANIE MINIPRZEDSIEBIORSTWA
Korekty kosztów i przychodów
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Apetyt na zdrowie Multimedialna książka kulinarna
KATARZYNA KONCEWICZ KRYSTYNA POKOJOWCZYK ANNA REJMAN
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi
TYTUŁ : SZKOŁA PRZYJAZNA ŻYWIENIU I AKTYWNOŚCI FIZYCZNEJ
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 14 w Opolu jest mocno zaangażowana w procesie edukacji zdrowotnej i w związku z powyższym przeprowadzone zostały liczne.
Obszar nr 3 – Edukacja zdrowotna. Scenariusz zajęć nr 2
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Rok szkolny 2011/2012.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
Jak wykorzystać produkty Wellness w swoim biznesie?
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Przy VI Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Kielcach.
Przy II Liceum Ogólnokształcącym im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim.
„WYBIERAM ZDROWIE ! ”. „WYBIERAM ZDROWIE ! ”
Ankieta do uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum ZPO w Skrzydlnej
ANKIETA DLA RODZICÓW- „ŚNIADANIE” 92 RODZICÓW UZUPEŁNIŁO ANKIETY.
Ankieta do uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum ZPO w Skrzydlnej
„ Sklepik wzorowy – smaczny i zdrowy”.
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Akcja edukacyjna „Śniadanie daje moc”
Supermarkety i dyskonty
„Śniadanie daje moc” SP Gronowo
„Śniadanie Daje Moc” uczniom klasy I w Szkole Podstawowej w Dąbrówce w roku szkolnym 2013/2014.
Podsumowanie działalności Rady Rodziców Gimnazjum nr 3 im. "Przyjaciół Ziemi" w Łaziskach Górnych Rok 2014/2015.
TYDZIEŃ PROMOCJI ZDROWIA W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 IM. JANA KAWALCA W RUDZIE ŚLĄSKIEJ 19 – 23 PAŹDZIERNIKA 2015 r Autorki prezentacji: Stefania Więcławik.
Szkoła Podstawowa im. Piotra Wysockiego w Dropiu.
Gdzie? Pizza Omnom to firma uczniowska powstała przy II LO im. Jana Śniadeckiego w Kielcach, mieszczącego się przy ul. Śniadeckich 9.
Miniprzedsiębiorstwo YUMMYYUMMYYUMMYYUMMY. Współtwórcy: Dyrektor Naczelny – Adrianna Tychawska Dyrektor do Spraw Finansów – Marlena Pobiedzińska Dyrektor.
Miniprzedsiębiorstwo II Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego W Radomsku.
Szkoła praktycznej ekonomii – młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
SKLEPIK NIC S Ł ODKIEGO W SZKOLE KATOLICKIEJ IM. KSIĘDZA JANA TWARDOWSKIEGO W ZABRZU.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 UL. Letnia 1/ Białystok.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Dr inż. Karolina Bondarowska
PLAN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Spółdzielnia Uczniowska Gimnazjum w Lelowie
II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego
Five O’clock Miniprzedsiębiorstwo działające na terenie III LO im. św. Jana Kantego w Poznaniu.
II Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Ligonia w Chorzowie
CookSand CookSand jest firmą, która stworzona została przez uczniów XI LO w Białymstoku. Bierze ona udział w projekcie „Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwa”.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Młodzieżowe mini-przedsiębiorstwo
Schoolbucks company Nr ewidencyjny
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
Skład W skład naszego miniprzedsiębiorstwa wchodzą następujące osoby:
Szkoła Podstawowa im. Konstytucji 3 Maja w Jaświłach
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO SKLEPIK SZKOLNY MINI SHOP
CXXII Liceum Ogólnokształcące im. Ignacego Domeyki
Mini przedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

Liczba wspólników: 12 Nasz opiekun: Anna Czernel

Jesteśmy blisko, mamy wszystko!

Sprzedajemy na przerwach: słodycze napoje kawę, herbatę słodkie bułeczki gorące zupki zdrowe przekąski

Jesteśmy jedynym sklepikiem w szkole. Tylko u nas społeczność szkolna może urozmaicić sobie przerwę przekąską – słodką lub słoną, napojem – gorącym lub zimnym. Promujemy zdrową żywność – chipsy owocowe i warzywne.

ODBIORCY: uczniowie i pracownicy naszej szkoły, ok. 500 osób (dziennie sklepik odwiedza ok. 100 osób) DOSTAWCY: IWA Hurtownia Spożywcza Józef Kuczewski - Giżycko Piekarnia Mazur Anna Górna – Gorodecka - Świdry Firma Produkcyjno-Handlowa PAULA Sp. z o.o. – Kalisz Firma Handlowa BOGMAR Maria Groch – Giżycko KONKURENCJA: w szkole brak, obok szkoły dyskont Biedronka i cukiernia REGULATORY: Rada Rodziców, Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości

SPOSÓB USTALANIA CENY koszt plus (10% marży od ceny zakupu) stosujemy też strategię porównania do konkurencji INSTRUMENTY PROMOCJI reklama na stronie internetowej szkoły promocja sprzedaży (rożek ze słodyczami przy zakupach powyżej 5 zł w Dniu Kobiet i pierwszy dzień wiosny)

Kapitał własny: 350,00 zł Przychody na dzień : ,94 zł Koszty na dzień : ,12 zł Wynik ze sprzedaży : 325,82 zł Zysk na dzień : 283,82 zł ROE = 283,82/350 = 0,81

Zwiększanie utargu z miesiąca na miesiąc Rozpoznawalna marka przez uczniów i nauczycieli Przestrzeganie terminów