Kujawsko – Pomorski Festiwal Gimnazjalnych Projektów Edukacyjnych Moja wieś w Internecie prezentacja z realizacji projektu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
METODYKA PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH
Advertisements

MŁODY REPORTER WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Teacher Planning.
Projekt międzyprzedmiotowy
W bieżącym roku szkolnym przez okres 8 miesięcy szkoła realizowała projekt rozwojowy pt. Moje miasto, moje korzenie. Przeworsk zza obiektywu fotograficznego.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI
Wyrównywanie szans edukacyjnych
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekt edukacyjny – królowa metod aktywnych
Projekty edukacyjne w szkole
Anna Klimowicz, FRSE, Program Socrates Comenius Produkty końcowe projektów programu Socrates Comenius.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Szkolenie dla realizatorów programu edukacyjnego: RADOSNY UŚMIECH, RADOSNA PRZYSZŁOŚĆ.
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Okiem i szkiełkiem - przez działanie do sukcesu Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
PROJEKT EDUKACYJNY W GIMNAZJUM NR 16 informacje. Co to jest projekt edukacyjny? PROJEKT EDUKACYJNY JEST ZESPOŁOWYM, PLANOWYM DZIAŁANIEM UCZNIÓW, MAJĄCYM.
Fotografia naszym życiem
Wychowanie patriotyczne w Zespole Szkół Mechanicznych w Żaganiu
PRACA Z UCZNIAMI GIMNAZJUM METODĄ PROJEKTÓW
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Wykaz konkursów, jakie organizowała szkoła w ubiegłych latach
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Spis treści: Co to jest samorząd uczniowski??
TARGI
Program kursu zakłada:
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Małe projekty Szkolenie dla beneficjentów 28 marca 2014 r. Omówienie dokumentów.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
KLUB WŁÓCZYKIJA W NASZEJ SZKOLE. W naszej szkole w ramach rozwijania naturalnej potrzeby ruchu u dzieci prowadzimy” Klub Włóczykija”. Zajęcia odbywają.
Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Leźnie.
Magnum Praemium Wratislaviae (lata ). Cel przedsięwzięcia Połączenie konkursów poświęconych historii, tradycji, kulturze oraz innym zagadnieniom.
Kółko chemiczne Szkolne wsparcie kapitału kulturowego.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ 2013/2014. W roku szkolnym 2013/2014 kolejny raz podjęliśmy działania mające na celu podniesienie jakości pracy naszej.
Projekt działania lokalnego koordynowany przez wolontariuszy z Gimnazjum w Starym Kurowie.
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
UCZESTNICY PROGRAMU SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 W ROKU SZKOLNYM 2013/14 Dyrektor szkoły: p. Joanna Bieńko Koordynator programu: p. Beata Niziołek Nauczyciele:
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
Młody Fizyk Eksperymentuje – I Pracownia Fizyczna dla Licealistów
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
III ZESPÓŁ EDUKACYJNO – TERAPEUTYCZNY „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska Maj 2012.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
1 Metoda projektów Praktyka w edukacji 2 Metoda projektów – praktyka w edukacji Metoda projektów jest formą pracy uczniów łączącą wiedzę teoretyczną.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
NOMINOWANI W KATEGORII „MŁODZIEŻOWY WOLONTARIUSZ ROKU 2012 W GMINIE DOBRE MIASTO” Dobre Miasto
PROJEKT EDUKACYJNY „Żyj zdrowo”. ZDROWO ” „ŻYJ ZDROWO” CELE PROJEKTU Edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Koło miłośników gier komputerowych sem. I. 2015/2016 R. Stefańczyk.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Departament Polityki Regionalnej, Wydział Zarządzania RPO, Biuro Ewaluacji RPO Informacja odnośnie stanu wdrażania rekomendacji z przeprowadzonych badań.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Praca metodą projektu edukacyjnego
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
przedszkole miejskie nr 4 w lubinie rok szkolny 2015/16
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
FESTIWAL 2.0. Prezentacja projektu z programu „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.” zrealizowana przez klasę pierwszą.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
„Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF”
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Zapis prezentacji:

Kujawsko – Pomorski Festiwal Gimnazjalnych Projektów Edukacyjnych Moja wieś w Internecie prezentacja z realizacji projektu

Cel ogólny przygotowanie opisów oraz galerii zdjęć wsi gminy Jabłonowo Pomorskie i umieszczenie ich na stronie internetowej

Cele szczegółowe poznanie historii poszczególnych wsi gminy Jabłonowo Pomorskie poznanie swojej najbliższej okolicy z różnych punktów widzenia – przyrodniczego, społecznego, gospodarczego, kulturowego poznanie osób zasłużonych dla danej miejscowości oraz osób udzielających się społecznie w danej wsi kształtowanie więzi emocjonalnych ze swoim miejscem zamieszkania

Cele szczegółowe c.d doskonalenie umiejętności swobodnej wypowiedzi pisemnej pogłębienie umiejętności z zakresu dziennikarstwa doskonalenie obsługi aparatu fotograficznego doskonalenie umiejętności pracy z komputerem oraz obsługi poczty elektronicznej kształtowanie umiejętności doboru zdjęć do treści opisanego zagadnienia kształtowanie umiejętności retuszu zdjęć

Cele szczegółowe c.d wyrabianie poczucia odpowiedzialności za powierzone zadania wdrażanie do współdziałania i konsekwencji w doprowadzeniu pracy do końca kształtowanie umiejętności prezentowania efektów swojej pracy dla szerszego grona słuchaczy, czyli dla mieszkańców gminy

Realizatorzy projektu uczniowie skupieni w Szkolnym Kole Historii Regionalnej Trzy kłosy

ustalenie zasad kontaktu z opiekunem: konsultacje, poczta elektroniczna przydzielenie zadań poszczególnym uczniom opracowanie pytań w celu przeprowadzenia wywiadów

i