Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
CENY W MARKETINGU CENA jest głównym elementem marketingu mix. Jest także ona swoistym narzędziem gry ekonomicznej. Dla sprzedającego- cena jest elementem.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Studium przypadku KOPIARKI S.A.
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Prof. dr hab.. Małgorzata – Piasecka Szkoła Główna Handlowa Warszawa
Rynki konkurencji niedoskonałej
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
Analiza SWOT.
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Analiza SWOT Salonu samochodowego „Auto Motors”
PICKnROLL Firma zajmująca się sprzedażą sprzętu koszykarskiego.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Co to są ceny brutto i netto, detaliczne i hurtowe?
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
„Korzystaj z nowych możliwości” Grzegorz Kowalik, NAV.COM
System zamawiania on-line
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Istota konkurencji w internecie …
Przedstawienie nowego produktu
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Zaufany partner na rynku e-commerce
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
PRODUKT.
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu.
FUZJA Office Depot / Staples.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
Wykład inauguracyjny. Analiza SWOT Przykład autor; Andrzej Stężały.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku Białej.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
BIZNESPLAN : DREAM GARDEN
Wprowadzenie Mała firma, rozpoczynająca swoją działalność na rynku
ZAKUPY W INTERNECIE Autorka: Lena Eisner.
SEGMENTACJA RYNKU.
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
Five O’clock Miniprzedsiębiorstwo działające na terenie III LO im. św. Jana Kantego w Poznaniu.
Pani profesor Katarzynie Sobczak
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Zarządzanie sklepem internetowym
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Miniprzedsiębiorstwo Bubble Zone
Miniprzedsiębiorstwo CORRIDOR przy VI Liceum Ogólnokształcącym
Marketing w Firmie.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Zarządzanie sklepem internetowym
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO JAŚNIE WIELMOŻNI PRZEDSIĘBIORCY
Zapis prezentacji:

Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III Internetowy sklep z pamiątkami i akcesoriami WWE (World Wrestling Entertainment)

STRONA GŁÓWNA

WWEShop – oferuje duży asortyment pamiątek i akcesoriów z unikatowej kolekcji WWE( największa federacja wrestlingu na świecie, wcześniej znana jako World Wrestling Federation (WWF) . Nie ważne jakiej gali jesteś fanem posiadamy odpowiednio podzielony dział, gdzie znajdziesz coś dla Siebie: Raw , SmackDown, WWE NXT oraz gale PPV

Produkty : Przedmioty wykonane są w wysokiej jakości materiałów aby zaspokoi nawet najbardziej wymagających klientów/fanów/kolekcjonerów

Wysyłka Zamówiony produkt jest pakowany i wysyłany po potwierdzeniu otrzymania przelewu . Wiec paczka ma szanse zostać wysłała w ciągu 24 h . Dodatkową rzeczą jest dokonanie przez kupującego decyzji o formie transportu/wysyłki paczki Paczka pocztowa ekonomiczna 12 zł Paczka pocztowa priorytetowa 16 zł Przesyłka kurierska 16 zł

Analiza Rynku Firma będzie działać na rynku o ogromnej konkurencji , która będzie oferować podróbki o niższych cenach. Ceny te będą przyciągać osoby o mniejszych możliwościach finansowych . Lecz Nasza firma posiada również kilka punktów gdzie każdy może przekonać się o jakości i niezawodności produktów , które oferujemy .

Mocne i słabe strony konkurencji duża różnorodność produktów, niskie ceny, łatwość w nabyciu produktów, niepewna sytuacja finansowa , Słabe: brak strony internetowej, niska jakość produktów, brak możliwości reklamacji produktów,

Zaopatrzenie w artykuły Nasza firma będzie jedyną filią WWE w Polsce. Dzięki współpracy w WWE w USA mamy ciągłą dostawę . Jest ona pewna/oryginalna a dzięki temu tańsza w pewnym sensie . Chodzi o to, że tańsze podróbki nie sprzedawałyby się tak samo jak lepszej jakości wyroby sprowadzane z za granicy .

Analiza SWOT: Mocne strony: Słabe strony miła i rzetelna obsługa, współpraca z innymi sklepami tego typu, szeroki asortyment, możliwość dokonywania zakupów przez Internet , promocje, Słabe strony duża ilość konkurentów, brak jednolitej strategii ,

Analiza SWOT: Szanse: Zagrożenia: Zwiększające się zainteresowanie klientów, Promocje, Powiększanie asortymentu , wprowadzanie nowych towarów, Rozwój technologii, Zagrożenia: Zwiększanie się konkurencji, Możliwość braku zainteresowania klientów,

Podsumowanie Przez dokonanie analizy doszedłem do wniosku, że Moja firma ma duże szanse na utrzymanie a nawet rozwój na rynku . Atutem firmy jest znak firmowy WWE oznaczający wysoką jakość produktów.