BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WYDANIE SPECJALNE MAGAZYNU THINKTANK I KONFERENCJA DLA SZEFÓW FIRM LISTOPAD 2011 ZARZĄDZANIE RYZYKIEM WYDANIE SPECJALNE.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROJEKT PUŁAWY POLSKIE BIEGUNY WZROSTU OFERTA WSPÓŁPRACY Z THINKTANK.
Advertisements

BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
OFERTA WSPÓŁPRACY.
Zastosowanie Internetu
Socjologia rynku pracy
Turystyka krajoznawcza
TURYSTYKA W INTERESACH
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich OŚ IV PROW Mariusz Bednarz Grudzień 2007.
Solina, 26 października 2009 roku Kompetentny urzędnik – silny samorząd Projekt finansowany jest, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach.
ŚWIATOWY TYDZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚĆI
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Regularnie, co najmniej raz w semestrze, odwiedzamy DPS w Jaworze, a także Dom Małego Dziecka w Jaworze. Wyjazdy te są w programie Szkolnego Klubu Wolontariatu.
Cechy dobrej i udanej strony www Net etykieta. Ergonomia stron WWW.
Szkoła w chmurze.
Zarządzanie międzynarodowe
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE ROZWOJEM FIRMY Specjalność proponowana wspólnie przez Katedrę Zarządzania Przedsiębiorstwem Katedrę Przedsiębiorczości.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I ZARZĄDZANIE ROZWOJEM FIRMY Prezentacja bloku specjalnościowego kwiecień 2009 r. KATEDRA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI I POLITYKI PRZEMYSŁOWEJ.
Zakłady Chemiczne w Polsce Kluczowe kwestie
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
DIE INITIATIVE SCHULEN: PARTNER DER ZUKUNFT INICJATYWA SZKOŁY: PARTNERZY RZYSZŁOŚCI.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Towaroznawstwo i Zarządzanie Jakością Absolwenci specjalności są specjalistami w zakresie kształtowania, oceny i ochrony jakości produktów i usług. W trakcie.
PATRIOTYZM.
W roku 2007/2008 nasza szkoła wzięła udział w programie Uczniowie z klasą w kategorii pomagam innym. W związku z tym powstały dwa projekty opracowane.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Konferencja Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie Łódź,
Przepis na skuteczną motywację HR Meeting Warszawa, 21 listopada 2012 roku.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
FORMY UCZESTNICTWA OBYWATELI W ŻYCIU PUBLICZNYM
PATOLOGIE SPOŁECZNE. Ubóstwo i bezrobocie SPOSOBY ZWALCZANIA UBÓSTWA I BEZROBOCIA System opieki społecznej Programy aktywneProgramy pasywne.
Bank Wielkopostny to ogólnopolska akcja ewangelizacyjna; dobry i pożyteczny sposób na aktywne przeżycie okresu Wielkiego Postu i przygotowanie się do.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego realizuje Program Rozwoju Bibliotek, który ma ułatwić polskim bibliotekom publicznym dostęp do komputerów,
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
Nie jedź na kacu. Włącz myślenie. Podsumowanie efektów kampanii.
AS-CONSULTING Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces - Henry Ford.
Diversity Index - wyniki badań ilościowych Małgorzata Lelińska PKPP Lewiatan Grudzień 2011 Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Wpływ warunków.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt Aktywizacja, Specjalizacja, Praktyka-promocja zatrudnienia kobiet realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
Weronika Schneider. Na fotografiach widać obecne budynki Polpharmy.
Ulla Wimmer, Sieć Kompetencyjna dla Bibliotek (KNB) BIX – Indeks biblioteczny Ogólnoniemiecki ranking bibliotek na podstawie oceny wybranych wskaźników.
Konferencja prasowa z okazji VIII Światowego Dnia FAS 8 września 2008 r. Świadomość zagrożeń wynikających ze spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WRZESIEŃ 2011 SUKCES PRZEZ ZAANGAŻOWANIE NOWE WYZWANIA I PODEJŚCIA W ROZWIJANIU I MOTYWOWANIU PRACOWNIKÓW W FIRMACH I INSTYTUCJACH.
P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z THINKTANK: PUBLIKACJA WSPÓLNYCH RAPORTÓW RAPORTY THINKTANK PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY.
P U B L I S H I N G WYKŁADY THINKTANK I KLUBU POLSKIEJ RADY BIZNESU.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. SPECJALNY DODATEK DO MAGAZYNU THINKTANK POŚWIĘCONY RELACJOM MIĘDZY PAŃSTWOWYM SPORNORING WYDAWNICTWA DOSSIER PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY.
P U B L I S H I N G CYKL PRESTIŻOWYCH SPOTKAŃ PT. LEKCJE LIDERÓW O SPECYFICE POLSKIEGO PRZYWÓDZTWA.
P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ. WSPÓŁPRACA Z MAGAZYNEM THINKTANK I KLUBEM THINKTANK THINKTANK: MAGAZYN I SPOŁECZNOŚĆ PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY.
PUBLIC RELATIONS.
Druga debata szkolna W piątek 21 XI 2008 roku odbyła się w naszej szkole kolejna debata. Zgromadziliśmy się jak zwykle w sali nr 33.
Organizacja administracji d/s środowiska w Polsce kompetencje odnośnie ooś- właściwości i prowadzenie postępowań/ postępowania zezwoleniowego Marta Łakis.
Przyczyny, przejawy, skutki
KLIMAT PROWADZENIA BIZNESU W POWIECIE SOKÓLSKIM w latach prezentacja wyników ankiet przeprowadzonych wśród lokalnych przedsiębiorców.
Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania środowiskowego w organizacjach.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
GBOB CHALLENGE © GBOB Poland Czym jest GBOB Challenge? GBOB = Global Battle of the Bands GBOB Challenge jest największym na świecie konkursem.
Instytut Logistyki i Magazynowania
Wpływ elementów identyfikacji wizualnej i werbalnej na wizerunek miasta.
Pomorze 2030 – scenariusze rozwoju i kluczowe technologie Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową Informacja nt. projektu Gdańsk, listopad 2009 r.
WoF PLATFORMA KOMUNIKACJI. WoF jest platformą komunikacji systemem wspomagającym obieg informacji oraz zarządzanie w firmie Zapewnia elektroniczny obieg.
Finansowanie przedsiębiorczości akademickiej. Co wiesz o finansowaniu? Czy potraficie wymienić potencjalne źródła finansowania komercjalizacji badań?
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Projekt Wortal Transferu Wiedzy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz ze środków budżetu.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ
Zapis prezentacji:

BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ

WYDANIE SPECJALNE MAGAZYNU THINKTANK I KONFERENCJA DLA SZEFÓW FIRM LISTOPAD 2011 ZARZĄDZANIE RYZYKIEM WYDANIE SPECJALNE

CEL PROJEKTU: EDUKACJA RYNKU W ZAKRESIE NOWYCH PODEJŚĆ DO ZARZĄDZANIA RYZYKAMI WYDANIE SPECJALNE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

THINKTANK: PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW 1

(ang., dosłownie: zbiornik myśli) - niezależny ośrodek zajmujący się badaniami i analizami. Celem jego działalności jest zazwyczaj poszukiwanie sposobów rozwiązania problemów społecznych, gospodarczych i politycznych oraz udział w publicznej debacie. Projekt THINKTANK nawiązuje do tej tradycji. Jest platformą wymiany doświadczeń i idei dla liderów biznesu i administracji publicznej. CZYM JEST THINKTANK? BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

MAGAZYN THINKTANK WYDANIA SPECJALNE RAPORTY I BADANIA DEBATY I DYSKUSJE KONFERENCJE I WARSZTATY PROJEKTY THINKTANK MALEMEN THINKTANK SOCIETY KLUB THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

1.Tworzyć społeczność chcących się rozwijać liderów biznesu i administracji publicznej i zarządzać nią. 2.Dostarczać decision makers inspiracji i narzędzi do podejmowania lepszych decyzji i rozwijania ich firm i organizacji. 3.Zwiększać tymi działaniami poziom kapitału społecznego, zdolności konkurencyjne polskich przedsiębiorstw oraz skuteczność administracji. MISJA THINKTANK

Partnerem magazynu jest Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan, największa organizacja przedsiębiorców w Polsce, dysponująca olbrzymim doświadczeniem i zespołem ekspertów w zakresie polityki gospodarczej, ekonomii, gospodarki i przedsiębiorczości. THINKTANK współpracuje także z gospodarczymi i politycznymi think tankami w Polsce, Europie i na świecie. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ PARTNER THINKTANK

MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI THINKTANK przebojem wszedł na rynek idei zorientowanych na modernizację gospodarki, państwa i firm. Przyciągnął w krótkim czasie znakomitych autorów i ekspertów zarówno z biznesu, jak i administracji publicznej. Organizuje debatę publiczną wokół spraw, o których zwykle milczą media. Porusza tematy istotne dla liderów, którzy chcą osiągnąć lepsze efekty. HENRYKA BOCHNIARZ, PREZYDENT PKPP LEWIATAN BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

Z UWAGI NA INNOWACYJNY CHARAKTER, SPOŁECZNOŚĆ THINKTANK I MAGAZYN THINKTANK ZOSTAŁY WYRÓŻNIONE W PRESTIŻOWYM KONKURSIE MEDIA TRENDY 2010 JAKO DEBIUT MEDIALNY ROKU I NOWOCZESNA PLATFORMA SPOŁECZNOŚCIOWA LIDERÓW. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

PARTNERZY I SOJUSZNICY THINKTANK BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

PONAD 200 EKSPERTÓW I PRAKTYKÓW PUBLIKUJĄCYCH NA ŁAMACH THINKTANK I DZIELĄCYCH SIĘ SWOIMI DOŚWIADCZENIAMI. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Ponad 200 ekspertów

NUMER SPECJALNY THINKTANK: ZARZĄDZANIE RYZYKAMI W FIRMACH I INSTYTUCJACH 2

1.Łączy świat biznesu i administracji – zawierających inspirujące teksty o wyzwaniach efektywnego działania w firmach i instytucjach publicznych. 2.Zawiera wyłącznie teksty polskich ekspertów, praktyków i liderów ze sfery prywatnej i publicznej – współtworzy go kilkuset wybitnych polskich ekspertów z różnych dziedzin. 3.Jest dostępny tylko w ekskluzywnej, imiennej subskrypcji oraz w ramach Klubu THINKTANK. 4.Reklama w magazynie zapewnia dostęp do precyzyjnie opisanej, unikatowej grupy wpływowych odbiorców. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ MAGAZYN THINKTANK

1.Zwrócenie uwagi firmom i instytucjom na aktualność i istotność zagadnień związanych z zarządzaniem ryzykami jako funkcją strategiczną. 2.Zaprezentowanie różnego rodzaju ryzyk związanych z funkcjonowaniem firm i instytucji, w tym nowych obszarów ryzyka. 3.Przybliżenie tych zagadnień podczas konferencji dla liderów firm i instytucji. CEL WYDANIA SPECJALNEGO WYDANIE SPECJALNE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

1.Nowe wyzwania i podejścia związane z ryzykiem w firmach i instytucjach. Nowa mapa ryzyk: co się na niej pojawiło? 2.Przegląd głównych ryzyk organizacyjnych, strategicznych, zarządczych, finansowych, efektywnościowych, prawnych i technologicznych – ryzyka kluczowe w polskich warunkach. 3.Kompleksowe zarządzanie ryzykiem w polskich warunkach: nowe podejścia do identyfikacji obszarów ryzyka i zapobiegania im. OBSZAR: ZARZĄDZANIE RYZYKAMI WYDANIE SPECJALNE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

12 tys. do tylu osób odpowiedzialnych za zarządzanie kluczowymi przedsiębiorstwami i instytucjami w Polsce dotrze numer specjalny THINKTANK poświęcony zarządzaniu ryzykiem i zmianami. Numer – ze względu na charakter edukacyjny - będzie także możliwy do bezpłatnego pobrania na stronie www THINKTANK. BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ

3 CO MOŻEMY ZROBIĆ WSPÓLNIE? MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY Z PARTNERAMI WYDANIA SPECJALNEGO

MYŚLI, O KTÓRYCH SIĘ MÓWI MOŻLIWOŚĆ ZAMIESZCZENIA SEKCJI SPECJALNEJ, STUDIUM PRZYPADKU FIRMY, REKLAMY LUB SPONSORINGU W NUMERZE SPECJALNYM. WYDANIE SPECJALNE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

AKTYWNE DZIAŁANIA ONLINE NAGŁOŚNIENIE NUMERU SPECJALNEGO NA PLATFORMIE THINKTANK (BĘDZIE BEZPŁATNY DO POBRANIA) WYDANIE SPECJALNE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

REALIZACJA KONFERECJI O RYZYKU REALIZACJA PRZEZ THINKTANK KONFERENCJI DOTYCZĄCEJ ZARZĄDZANIA ZMIANĄ I ZARZĄDZANIA RYZYKAMI (THINKTANK EVENTY) WYDANIE SPECJALNE ZARZĄDZANIE RYZYKIEM

KILKA SŁÓW I CYFR O SPOŁECZNOŚCI THINKTANK I ADRESATACH WYDANIA SPECJALNEGO 4

AUTORZY I EKSPERCI WYTRWALI PIONIERZY BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ WPŁYWOWI PAŃSTWOWCY AMBITNI SZEFOWIE ZAUFANI DORADCY Przedsiębiorcy, innowatorzy, inwestorzy Urzędnicy, szefowie instytucji, samorządowcy Prezesi, liderzy, menedżerowie Uważnie słuchani doradcy LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SKUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

firm z Listy 500 największych polskich firm, to firmy których liderzy i dyrektorzy najwyższego szczebla czytają THINKTANK bądź biorą udział w spotkaniach THINKTANK 5,3 tys. nakład magazynu THINKTANK: w zamkniętej subskrypcji i w ramach Klub THINKTANK 12,2 tys. zasięg THINKTANK: każdy egzemplarz jest czytany średnio przez 2,3 osoby (najczęściej liderów różnego szczebla oraz ich najbliższych współpracowników) 359 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. LIDERZY, KIERUJĄCY ZESPOŁAMI, PODEJMUJĄCY KLUCZOWE DECYZJE.

odbiorców THINKTANK uważa, że ludzie słuchają uważnie ich opinii. Mają oni duży wpływ na przekonania i działania innych 88% debat, dyskusji i spotkań THINKTANK odbyło się w 2010 r. Dotyczyły one strategii i przywództwa (34), marketingu i komunikacji (21) oraz polityk publicznych (10) 60% uczestników debat THINKTANK ma doświadczenie w swojej branży dłuższe niż 10 lat. Pozwala to im dzielić się swoimi autentycznymi przeżyciami, podnosząc jakość merytoryczną dyskusji 65 BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. CIEKAWI NOWYCH IDEI, CHĘTNIE WYMIENIAJĄCY SIĘ DOŚWIADCZENIAMI

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK – ZAJMOWANE STANOWISKA.

BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU THINKTANK: JAKIMI ORGANIZACJAMI KIERUJĄ?

Mazowieckie – 49% Dolnośląskie – 7,5% Pomorskie – 6% Wielkopolskie – 7,5% Małopolskie – 6% Śląskie – 9,5% Pozostałe – 14% BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ Struktura subskrypcji w okresie grudzień 2009-grudzień 2010 LUDZIE THINKTANK. CZYTELNICY MAGAZYNU: STRUKTUIRA GEOGRAFICZNA

72% 28% 41 lat 13,5 lat 72% 25% 64% 84% 84% to mężczyźni to kobiety to ich przeciętny wiek pracują przeciętnie w swojej specjalizacji to ludzie biznesu działa w sferze publicznej kieruje lub współkieruje firmami lub instytucjami deklaruje, że z reguły osiąga to, co zakłada uważa, że odniosło w życiu sukces BIZNES-IDEE-PAŃSTWO-ROZWÓJ LUDZIE THINKTANK. INNOWACYJNI, WPŁYWOWI, SLUTECZNI, SŁUCHANI PRZEZ INNYCH.

P U B L I S H I N G BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ