Klasa Humanistyczno-Artystyczna

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Młodzieżowa szkoła dziennikarstwa Opracowanie: Wiktoria Krugłowska, Magdalena Ciuma Opiekun: Wioletta Rafałowicz 1.
Advertisements

Nasza parafia Nasza wieś Kaszów w liczbach Nasza szkoła.
OSIĄGNIĘCIA PRZEDSZKOLI ROK SZKOLNY 2011/2012
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W ZRĘCINIE poczet sztandarowy szkoły kącik patrona szkoły.
Zastosowanie Internetu
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
SUKCES MAĆKA KONKURS Kamienne archiwum Ziemi. Muzeum Geologiczne Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie zorganizowało Ogólnopolski Konkurs Geologiczno.
Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie Regionalny Ośrodek Kształcenia na Odległość w Krośnie
Szkoła Podstawowa im. Obrońców Węgierskiej Górki w Węgierskiej Górce
Szkoła Podstawowa nr 4 w Tarnobrzegu
MÓJ ANGIELSKI ŚWIAT autor: mgr Iwona Kloc INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Logo.. WITAMY! Prezentacja ta przedstawi krótko i zwięźle Szkolny Klub Europejski PG5.
Szkoła marzeń.
Niepubliczne gimnazjum w mielcu
Nazwa, adres i REGON szkoły / placówki lub pieczątka
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
Dlaczego to dobry pomysł?. Pomysł stworzenia Szkolnego Centrum Kultury narodził się w naszych głowach w czasie spotkania w małej grupie znajomych. Chcieliśmy.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
20 lat wsp ó lnie Gmina Marklowice Marklowice w 1990r.
Działalność samorządu uczniowskiego W GIMNAZJUM W STANKOWIE
Regularnie, co najmniej raz w semestrze, odwiedzamy DPS w Jaworze, a także Dom Małego Dziecka w Jaworze. Wyjazdy te są w programie Szkolnego Klubu Wolontariatu.
Pomoc słabszym w nauce Sprzątanie pobliskiego terenu Pomoc starszym.
Szkoła w chmurze.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Prawa Dziecka.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
Dyscyplina sportu popularna i lubiana przez ludzi na całym świecie (prezentacja dla: Pampalini202 – zadane.pl)
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
W jaki sposób uczniowie ZSE mogą działać na rzecz ekorozwoju lokalnego?
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
W roku 2007/2008 nasza szkoła wzięła udział w programie Uczniowie z klasą w kategorii pomagam innym. W związku z tym powstały dwa projekty opracowane.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Tutoring luty- marzec 2011.
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
Szkoła Podstawowa Nr 23 w Łodzi ul. Gdańska 16. Szanowny Rodzicu, jeśli szukasz dla swojego dziecka szkoły, która dba o: - wszechstronny rozwój, - bezpieczeństwo.
Publiczne Gimnazjum im
W naszej klasie jest 7 dziewczynek i 9 chłopców. Lubimy się wspólnie uczyć, bawić i chodzić na wycieczki. A oto kilka zdjęć z życia naszej klasy w tym.
Jan Paweł II orędownik prawdy
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Zapraszamy do Powiatowego Zespołu Szkół w Chojnowie
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
To śmieszne...
ANDRZEJKOWE ZABAWY 2012 w ramach konkursu BEZPIECZNA SZKOŁA-BEZPIECZNY UCZEŃ w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Połańcu Opracowała:
SZCZEGÓLNE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I SEMESTR ROKU SZKOLNEGO 2009/ 2010.
SZCZEGÓLNE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW GIMNAZJUM W PIERWSZYM SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2010/2011.
SZCZEGÓLNE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ W PIERWSZYM SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2010/2011.
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
„Mam Talent” 6 grudnia 2010r..
Program Edukacyjno- Terapeutyczny Ortograffiti
Prezentacja Szkoły Podstawowej w Święcięńcu Nasze rady na odpady Sprzątanie Świata 20 września 2008r.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida Czerwiec 2011.
Ocenianie. 6 Ocenę celującą otrzymuje uczeń wówczas, jeżeli posiadł wiedzę i umiejętności wykraczające poza program nauczania w danej klasie, samodzielnie.
GIMNAZJUM NR 1 IM. ADAMA MICKIEWICZA W ZAMOŚCIU
Park Nauki i Zabawy przy Miejskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jedlinie – Zdroju, jako sposób aktywnego spędzania wolnego czasu. Rok szkolny.
Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
GBOB CHALLENGE © GBOB Poland Czym jest GBOB Challenge? GBOB = Global Battle of the Bands GBOB Challenge jest największym na świecie konkursem.
autor: Stowarzyszenie Wierzeje Za siedmioma górami, Za siedmioma lasami, Żyły sobie dzieci ….
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
Zwycięzcą szkolnego konkursu i naszym reprezentantem w konkursie UNICEF została PIPI Autorstwa Urszuli Horain z klasy 3d Tuż za nią na 2 miejscu znalazła.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
SYSTEM WZMOCNIEŃ POZYTYWNYCH ZACHOWAŃ
Moja Szkoła .
Zespół taneczny „Pauza”
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Zapis prezentacji:

Klasa Humanistyczno-Artystyczna Uczniowie Liceum Ogólnokształcącego o profilu humanistyczno-artystycznym Zespołu Szkół Nr 2 im. Noblistów Polskich w Choszcznie uczestniczą w wielu zajęciach dodatkowych, uroczystościach, konkursach rozwijających ich zainteresowania i talenty. Wszyscy chętni mogą uczyć się śpiewu na zajęciach muzycznych prowadzonych przez muzykologa Grzegorza Jurkiewicza. Talent plastyczny rozwijać można na zajęciach z edukacji kulturalno-artystycznej, które prowadzone są przez pana Zbigniewa Kowalskiego. Na chętnych do zabawy słowem poetyckim czeka koło recytatorskie prowadzone przez opiekunkę panią Lillę Rybkę. Recytatorzy biorą udział w konkursach szkolnych, powiatowych i wojewódzkich odnosząc małe i duże sukcesy.

Konkurs Recytatorski Poezji Patriotyczno-Religijnej Konkurs Recytatorski Poezji Patriotyczno-Religijnej. I miejsce zajęła reprezentantka ZS Nr 2 – Agata Lipińska.

Klasa Humanistyczno-Artystyczna Rok szkolny 2009/2010 to I miejsce w etapie rejonowym konkursu recytatorskiego PARA 2009. To również I i II miejsce w powiatowym Konkursie Poezji Patriotyczno-Religijnej. Największym konkursem, który organizuje nasza szkoła jest Konkurs „Nobliści Polscy” o zasięgu wojewódzkim. Odbywa się on od 9 lat, zawsze 10 grudnia w rocznicę śmierci fundatora nagrody Nobla i przyciąga zdolną młodzież chcącą sprawdzić swoje wiadomości i zdolności prezentacyjne dotyczące Noblistów Polskich. Zasady dziennikarstwa można zgłębiać redagując szkolną gazetkę „Feniks”, której redaktorem naczelnym jest polonista Piotr Figas. W maju 2010 „Feniks” otrzymał nagrodę w powiatowym konkursie Pulitzera Szkolnego .

Styczeń 2011 Konkurs Kolęd w Reczu. I miejsce zajęła Justyna Pasek.

W klasie humanistyczno-artystycznej realizowany jest rozszerzony program z: - języka polskiego - wiedzy o kulturze - języka angielskiego Do klasy humanistyczno-artystycznej zapraszamy wszystkich, którzy obok zainteresowań humanistycznych pragną rozwijać pasje twórcze. To klasa dla osób kreatywnych, ciekawych świata, odważnych w realizacji własnych projektów. Znajdą tu dla siebie miejsce także ci, którzy do tej pory nie mieli okazji lub nie potrafili zaprezentować swoich umiejętności.

i zainteresowania humanistyczne, Gimnazjalisto! Jeśli chcesz: rozwijać uzdolnienia i zainteresowania humanistyczne, wzbogacić swoją wiedzę o kulturze minionych wieków i tej najnowszej kształtującej się na naszych oczach, swobodnie i rzeczowo wypowiadać się w różnych formach publicystycznych, uczestniczyć w pracy koła recytatorskiego, koła plastycznego.

Nie zastanawiaj się dłużej. Przyłącz się do nas Nie zastanawiaj się dłużej! Przyłącz się do nas! Klasa humanistyczno-artystyczna otworzy Ci drzwi do świata, artystycznych przeżyć i humanistycznych działań.