oraz kompetencje uczestników projektu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ekorozwój w naszym regionie – Szkolny ogródek Opracowali : Mateusz Gryczuk IIIB Jakub Wykrętowicz IIIB.
Advertisements

Osiągnięcia szkół podstawowych w roku szkolnym 2011/ 2012 NA PODSTAWIE INFORMACJI UZYSKANYCH ZE SZKÓŁ
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W ZRĘCINIE poczet sztandarowy szkoły kącik patrona szkoły.
Zespół Przyrodniczo-Krajobrazowy OLSZYNA Utworzony w 1994 r., obejmujący ochroną teren o powierzchni 2,23 ha, położony na terenie dzielnicy Bielany,
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Projekt obejmował lata szkolne 2009/2010, 2010/2011 oraz 2011/2012. Projekt był wdrażany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany.
SUKCES MAĆKA KONKURS Kamienne archiwum Ziemi. Muzeum Geologiczne Państwowego Instytutu Geologicznego w Warszawie zorganizowało Ogólnopolski Konkurs Geologiczno.
R USZ SIĘ ! Projekt artystyczno – sportowy Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia.
Szkoła Podstawowa nr 4 w Tarnobrzegu
MÓJ ANGIELSKI ŚWIAT autor: mgr Iwona Kloc INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Dobre praktyki: Spółdzielnia Socjalna KREATYWNI Toruń, 27/09/2013 Organizator.
Piknik elekcyjny na Woli Harmonogram 30 maja 2009, amfiteatr i park Sowińskiego, ul. Elekcyjna 17 godz Happening Jan Matejko - Elekcja 1573.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
MŁODZI AKTYWIŚCI PREZYDENCJI
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
P ROJEKT S ZKOŁA DEMOKRACJI – XVIII S ESJA S EJMU D ZIECI I M ŁODZIEŻY Projekt w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Jabłonowie Pomorskim realizują Weronika.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków dr Stanisław Grygierczyk Gliwice, r. IV Seminarium zadania badawczego.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Z życia świetlicy Rok szkolny 2009/2010 Część II.
Nabór wniosków o dofinansowanie projektów Nabór wniosków o dofinansowanie projektów dotyczących indywidualizacji procesu nauczania i wychowania uczniów.
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym.
Powiatowy Urząd Pracy w Tomaszowie Lubelskim Projekt pt.
Ul. Cieszkowskiego Gniezno
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Zapraszamy do Powiatowego Zespołu Szkół w Chojnowie
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opracowała: Barbara Czahajda ZASADY PRZYJMOWANIA KANDYDATÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
Cele i założenia projektu Akademia Młodych Noblistów Paulina Kędzierska Koordynator projektu Akademia Młodych Noblistów.
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
Nasz absolwent na wyższej uczelni
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt Aktywizacja, Specjalizacja, Praktyka-promocja zatrudnienia kobiet realizowany w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich.
Temat Projektu : Zainteresowania oraz hobby uczniów klasy VI szkoły podstawowej, I i II gimnazjum, a także sposób ich realizacji .
SZCZEGÓLNE OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW GIMNAZJUM W PIERWSZYM SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2010/2011.
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
PREZENTACJA DZIAŁALNOŚCI i OSIĄGNIĘĆ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W GOŁKOWICACH OPRACOWANA PRZEZ DYREKTORA SZKOŁY ZOFIĘ KORONA.
Klasa Humanistyczno-Artystyczna
COMENIUS. Comenius – jest jednym z czterech programów sektorowych Programu "Uczenie się przez całe życie" (Lifelong Learning Programme) wspiera finansowo.
Gdy taki żółwik Przejdzie przez ekran, to znak że za chwilę zmieni się slajd.
Program COMENIUS – Partnerskie Projekty Szkół. Norwegia Anglia Włochy (koordynator) Hiszpania Niemcy.
Bezpieczny Internet
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Ćwiczę, uczę się, wygrywam Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Działanie 9.1, Poddziałanie.
Wizyta robocza w Berlinie – SZKOŁY PARTNERSKIE ENSEMBLE SCOLAIRE IMMACULEE Pau, Francja TÜDESB PRIVAT GYMNASIUM Berlin, Niemcy GIMNAZIYA.
GIMNAZJUM NR 1 IM. ADAMA MICKIEWICZA W ZAMOŚCIU
Park Nauki i Zabawy przy Miejskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jedlinie – Zdroju, jako sposób aktywnego spędzania wolnego czasu. Rok szkolny.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
1. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy. Departament Rozwoju Regionalnego.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Spotkanie informacyjne dla rodziców r.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Informacja o Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się do prywatyzacji dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Projekt jest organizowany przez.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
WYŻSZE UMIEJĘTNOŚCI – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ. CELE PROJEKTU WPROWADZNIE INNOWACYJNYCH USŁUG EDUKACYJNYCH POWIĄZANYCH Z POTRZEBAMI RYNKU PRACY I ASPIRACJAMI.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Zapis prezentacji:

oraz kompetencje uczestników projektu. Wpływ realizacji projektu AMN na środowisko lokalne, szkołę, doświadczenia zawodowe nauczycieli oraz kompetencje uczestników projektu. Zespół Szkół w Bobrowie Gimnazjum im. Jana Pawła II

Doposażenie pracowni biologicznej i chemicznej: Wzbogacenie bazy dydaktycznej szkoły. Doposażenie pracowni biologicznej i chemicznej: - mikroskop z kamerą, - encyklopedie przyrodnicze, - zbiory zadań i ćwiczenia.

Doposażenie pracowni fizycznej: - zwierciadła kuliste: wklęsłe i wypukłe, - soczewki: dwuwypukła i dwuwklęsła, - krążek Newtona, - przyrząd do demonstracji przemiany pracy w energię wewnętrzną, - zbiory zadań z matematyki i fizyki.

Doposażenie pracowni komputerowej: - ekran ścienny, - programy komputerowe, - zbiory ćwiczeń.

Korzyści dla uczniów wynikające z realizacji zajęć w ramach Akademii Młodych Noblistów Wzbudzenie u uczniów zainteresowania przedmiotami przyrodniczymi. Podniesienie wyników nauczania (przejawiające się w ocenach semestralnych i końcoworocznych uczniów) z takich przedmiotów jak fizyka, matematyka, biologia, chemia i informatyka. Podniesienie wskaźników na egzaminach próbnych z części matematyczno-przyrodniczej egzaminu gimnazjalnego. Wyższy wynik egzaminu gimnazjalnego - czerwiec 2013 r.?

Poszerzanie wiedzy z fizyki, matematyki, biologii, chemii i informatyki poprzez dodatkowe zajęcia i wycieczki edukacyjne. Udział uczniów w eksperymentach i zajęciach interaktywnych z zakresu nauk przyrodniczych podczas pobytu w: - Centrum Nauki Kopernik w Warszawie, - Centrum Hewelianum - udział uczniów w wystawie interaktywnej ENERGIA, NIEBO I SŁOŃCE, - Instytucie Fizyki UMK – udział uczniów w spotkaniach z fizyką pt.”Rozszerzalność cieplna ciał stałych, cieczy i gazów”.

- Ocean Park we Władysławowie, Udział uczniów w wystawach z zakresu nauk przyrodniczych podczas pobytu w: - Ocean Park we Władysławowie, - Oceanarium w Gdyni, - Muzeum Przyrodniczym na Wydziale Biologii i Ochrony Środowiska UMK w Toruniu, - Muzeum Mikołaja Kopernika we Fromborku, - Fokarium - Hel, - Parku Jurajskim w Łebie, - Zamku Królewskim w Warszawie, - Wehikuł Czasu na górze gradowej w Gdańsku, - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Cetniewie.

Laureatka Wojewódzkiego Konkursu Przedmiotowego z Fizyki SUKCESY UCZESTNIKÓW PROJEKTU NA POZIOMIE WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO - POMORSKIEGO Laureatka Wojewódzkiego Konkursu Przedmiotowego z Fizyki Wioletta Dąbrowska

SUKCESY UCZESTNIKÓW PROJEKTU NA POZIOMIE POWIATU BRODNICKIEGO Powiatowy Konkurs o tematyce profilaktycznej "Nie palę, nie piję nie zażywam" /POKAZ MULTIMEDIALNY/ I miejsce - Milena Dąbrowska II miejsce - Agata Łęgowska

SUKCESY UCZESTNIKÓW PROJEKTU NA TERENIE SZKOŁY SZKOLNY ETAP GMINNEJ OLIMPIADY EKOLOGICZNEJ ETAP DRUŻYNOWY I miejsce - Angelika Manerowska, Karol Kosobucki, Joanna Pochwatka; II miejsce - Zuzanna Czarnowska, Milena Dąbrowska, Wioletta Dąbrowska; III miejsce - Natalia Węgielewska, Beata Adamska, Monika Jarszak.

II miejsce w konkursie "Czas rozwinąć skrzydła„ Aleksandra Dudek Możliwość uczestnictwa uczniów w dodatkowych konkursach i olimpiadach na poziomie regionalnym i ponadregionalnym organizowanych przez AMN: II miejsce w konkursie "Kompetencje - kluczem do projektu„ Karol Kosobucki, Wioletta Dąbrowska, Mateusz Wróblewski, Dawid Rzepnikowski II miejsce w konkursie "Czas rozwinąć skrzydła„ Aleksandra Dudek

Zadowolenie rodziców, że ich dzieci mają możliwość uczestniczenia w dodatkowych zajęciach, wycieczkach, letnim obozie nie ponosząc żadnych opłat. Uznanie środowiska lokalnego, co do udziału gimnazjum w tak atrakcyjnym projekcie. Informacje na ten temat zostały zamieszczone w gazetce gminnej i gazecie o zasięgu powiatowym.

Doświadczenia zawodowe nauczycieli zaangażowanych w projekt AMN Nauczyciele podczas realizacji autorskich programów laboratoriów wzbogacili swój warsztat pracy. Prowadzący zajęcia mieli możliwość spędzenia większej ilości czasu z uczniami, poznania ich zainteresowań i funkcjonowania w różnych sytuacjach. Nauczyciele zawsze starali się, by zajęcia były interesujące.

Dziękujemy za uwagę. Prezentację opracowali nauczyciele prowadzący zajęcia w ramach programu AMN: Beata Wysakowska Wiesław Chyrkowski Sylwia Fila Opiekun ISRN: Sławomir Linettej