MNI S.A. Warszawa, luty 2005 USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE NA MIARĘ WSPÓŁCZESNYCH WYZWAŃ
2 PLAN PREZENTACJI 1. AKTUALNA STRUKTURA UDZIAŁOWCÓW. 2. CELE SPRZEDAŻY NA 2004r. 3. REALIZACJA PRZYCHODÓW ZE SPRZEDAŻY W 2004r. 4. STRUKTURA SPRZEDAŻY I ŹRÓDŁA PRZYCHODU. 5. ZYSK ZA ROK 2004 – STRUKTURA. 6. ZYSK NA JEDNĄ AKCJĘ. 7. WYNIK EBITDA. 8. ZOBOWIĄZANIA. 9. ZOBOWIĄZANIA - struktura 10. CELE NA 2005r.
3 STRUKTURA UDZIAŁOWCÓW
4 CELE POSTAWIONE NA 2004 ROK PLN PLN R E A L I Z A C J A C E L Ó W W R O K U
5 REALIZACJA PRZYCHODÓW ZE SPRZEDAŻY W 2004r.
6 STRUKTURA SPRZEDAŻY I ŹRÓDŁA PRZYCHODU LPBRANŻAPRZYCHÓD w PLN% 1.Abonenci19,1mln53,2% 2.Usługi Call Center3mln8,3% 3. Usługi dodane dla operatorów komórkowych10,25mln28,4% 4. Usługi dodane zagraniczne3,75mln10,4% 5.RAZEM36,1mln100% CALL CENTER ABONENCIERA, PLUS, IDEA DEUTSCHE TELEKOM, CESKY TELEKOM
7 ZYSK ZA ROK STRUKTURA 5,3 mln PLN 4,0 mln PLN STRATA NETTO ZYSK NETTO ZYSK OPERACYJNY -4,4 mln PLN
8 ZYSK NA JEDNĄ AKCJĘ 13,2mln akcji 22,7mln akcji
9 WYNIK EBIDTA (w mln PLN)
10 ZOBOWIĄZANIA
11 ZOBOWIĄZANIA - struktura ZOBOWIĄZANIA POMNIEJSZONE O NALEŻNOŚCI zł100,0% Krótkoterminowe zł12,5% Rozliczenia międzyokresowe zł12,5% Długoterminowe zł75,0%
12 CELE SPRZEDAŻY NA 2005 ROK