P ROMOCJA PROJEKTU Działaj Lokalnie, Rokosowo
D LA SIEBIE, DLA INNYCH
Przygotowanie zaproszenia
D OKUMENTACJA PROJEKTU Cele: Utrwalenie zmiany, nie tylko w sensie materialnym Pokazanie stanu sprzed projektu Pokazanie efektu, skuteczności działania komunikacja wizualna z darczyńcami
D OKUMENTACJA PROJEKTU W technikach dokumentacji najważniejsza zasada koncentracja na ludziach
K ONKURS OPOWIEDZ … Nowoczesne technologie i zasoby ludzkiej pomysłowości Osobiste historie ludzi Pokazywanie konkretnych przeobrażeń Wypromowanie inicjatyw, które są ciekawe dla całego regionu Zachowanie perspektywy sukcesu Pokazanie naszej lokalności
V ERBA DOCENT, EXEMPLA TRAHUNT
P RZYGOTOWANIE WYDARZENIA PROMOCYJNEGO
K ONKURS OPOWIEDZ … 2011 fotoreportaż reportaż multimedialny krótki film
F OTO - STORY Część zamiast całości nie da się pokazać wszystkiego, czasami lepiej fragment, ale dynamicznie, ciekawie zamiast portretu, jedna osoba w działaniu pamiętamy o charakterystycznych punktach szukajmy ciekawej perspektywy … sami oglądajmy zdjęcia
M AGIA FILMU Zanim włączymy kamerę… scenariusz (podobnie jak projekt) Zawalczyć o uwagę widza Zachować proporcję pomiędzy wypowiedziami (off, setki, efekt) Im krócej, tym lepiej
R EPORTAŻ MULTIMEDIALNY połączenie zdjęć, dźwięku i muzyki fotokast – dobry zwłaszcza na strony internetowe nie dłużej jak 5 minut
O PIS, PRZEKAZ dostosujmy się do czytelnika wybierzmy tylko najważniejsze informacje Jakich informacji nie powinno zabraknąć: kto? Co? Gdzie? Kiedy? Dlaczego? zwięźle i na temat paragrafy nie tylko słowa inspirujmy się
C IĄGŁOŚĆ PRZEKAZU - ĆWICZENIE
D ZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ Michał Listwoń Kierownik Biura Promocji i Rozwoju Powiatu