Zbigniew Kruszewski Gdynia

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Reforma wychowania fizycznego – mity a rzeczywistość
Advertisements

Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis Autorzy Dokumenty
Rodzic jako doradca zawodowy
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
Czy wykładowcy i studenci są gotowi na otwartość? Marcin Grynberg IBB PAN.
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
Konferencja dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego Tworzenie sieci Powiatowych Ośrodków Wspierania Uczniów Zdolnych w województwie małopolskim.
Plan pracy dydaktycznej dla szkoły podstawowej i gimnazjum
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
Przedsiębiorczość w polskim systemie oświaty
Podsumowanie Ankieta na temat organizacji kształcenia w liceach ogólnokształcących w ramach monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej w roku szkolnym.
DZIAŁANIA NA UŁAMKACH ZWYKŁYCH
Przegląd projektu Plan działań nauczyciela Przykłady prac i opinie Materiały dydaktyczne Ocenianie i standardy Przewodnik nauczyciela Przewodnik początkującego.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Praca z dokumentem wielostronicowym - zakładka hiperłącze
PODSTAWA PROGRAMOWA KSZTAŁCENIA OGÓLNEGO - MATEMATYKA
SIEĆ SKOJARZENIOWA (mapa myśli)

Autoewaluacja Szko ł a Promuj ą ca Zdrowie rok szkolny 2010 rok szkolny 2013 Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 w Krakowie.
Gimnazjum nr 2 w Rumi KODEKS 2.0.
Dzień w I Liceum Ogólnokształcącym w Głogowie. Patronem naszej szkoły jest Bolesław Krzywousty.
Oprac. Irena Wolska. W dobrych zawodach wystąpiłem, bieg ukończyłem, wiarę ustrzegłem. Na ostatek odłożono dla mnie wieniec sprawiedliwości, który mi.
OGÓLNE ZAŁOŻENIA, CELE I ŚRODKI PROGRAMOWE Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Rok akademicki 2009/ października 2009 roku Ks. dr Wojciech Cichosz.
Oprac. - M. Rostkowska 1 Warsztaty Komputery w edukacji COMPUTERS IN EDUCATION.
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 2 Proces planowania w edukacji polonistycznej Dr Krzysztof Koc.
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
Warsztat 3 Nowoczesne narzędzia wykorzystywane w cyklu polityk publicznych 26 lipca 2011.
Gimnazjum nr 1 w Koninie Konin, ul. Benesza 2
Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w roku szkolnym 2010/2011 Program realizowany w Zespole Szkół Integracyjnych w Lubinie w.
Przygotowania szkół na przyjęcie dzieci 6 letnich do klas I.
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
Malarstwa.
Oferta na rok szkolny 2007/08 Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
TIK w szkole podstawowej
„Wdrożenie podstawy programowej kształcenia ogólnego w przedszkolach i szkołach” Wykorzystanie narzędzi (aplikacji) TIK do pracy edukacyjnej w szkole.
TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU Restrukturyzacja otoczenia szkoły Luty Maj 2009.
1. Korzystamy z mobilnych pracowni komputerowych na wszystkich przedmiotach. 2. Prace domowe możemy przesyłać drogą mailową po uzgodnieniu z nauczycielem.
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Moje zainteresowania Malarstwo.
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Co chcieliśmy osiągnąć?
Iwona Moczydłowska 4 listopada 2011r. Blogi w nauczaniu języka obcego.
System edukacji w Polsce
Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania
Poznajemy arkusz kalkulacyjny
Prawo autorskie.
PSYCHOKARTOGRAFIA w praktyce Adam Foland
„Mój ruch to czyste środowisko” Projekt edukacji ekologicznej współfinansowany przez WFOŚiGW.
13. Obrazy świata I Nieco współczesnej astronomii Andrzej Wiśniewski Wstęp do filozofii Materiały do wykładu.
Lekcje z komputerem, 2006.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
PROJEKT FAIR PLAY w Publicznym Gimnazjum Nr 26 im. Mikołaja Reja w Łodzi.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Ewaluacja jakości kształcenia – dane zbiorcze Rok akademicki 2012/2013 Semestr zimowy Dr Agnieszka Pawlak, Zakład Nauk o Rodzinie UM Dr Paweł Przyłęcki,
Młodzieżowa Rada Gminy Brzesko
Miniprzedsiębiorstwo
„CZŁOWIEK WITRUWIAŃSKI”
DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH w naszej szkole odbędzie się 23 listopada
Co chcieliśmy osiągnąć?
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
TYDZIEŃ Z TECHNOLOGIĄ #NAUCZYCIEL Odkrywanie technologii i świetna zabawa.
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Zapis prezentacji:

Zbigniew Kruszewski Gdynia

MUR – PIERWSZA DEKADA WSTĘP DO REFLEKSJI

METODA „GRAFFITI”: model pedagogii …ignacjański …refleksja …kultura masowa …aktywna praca w grupach… …ale z efektem zespołowym … liceum/ gimnazjum

GRAFFITI

PRACA DOMOWA NAUCZYCIELA! Szary papier – arkusz na grupę Zaznaczony środek wysokości

PRACA DOMOWA NAUCZYCIELA, KTÓRY MA WIĘCEJ CZASU Arkusz przypominający mur Sąsiadujące arkusze się łączą

LEKCJA: STREFA „POZYTYWNA” I „NEGATYWNA” POZYTYWY NEGATYWY LEKCJA: STREFA „POZYTYWNA” I „NEGATYWNA” TEMAT: Mur – pierwsza dekada wieku w moich oczach ZAGADNIENIE: Co wartościowego, a co negatywnego dostrzegam w pierwszym dziesięcioleciu naszego stulecia? MATERIAŁY: Arkusze + kredki, mazaki, farby, węgiel…

TWORZYMY GRAFFITI Obraz (symbol, logo, rysunek…) Słowo (hasło, cytat, sentencja, nazwa własna…)

TWORZYMY MUR. REFLEKSJA Efekt pracy innych grup Pytania i komentarze Wspólna refleksja

UKRAINA 2010 …INNE MOŻLIWOŚCI

CENTRUM KSZTAŁCENIA LIDERÓW I WYCHOWAWCÓW IM. PEDRO ARRUPE W GDYNI WWW. ARRUPE.ORG