Zbigniew Kruszewski Gdynia
MUR – PIERWSZA DEKADA WSTĘP DO REFLEKSJI
METODA „GRAFFITI”: model pedagogii …ignacjański …refleksja …kultura masowa …aktywna praca w grupach… …ale z efektem zespołowym … liceum/ gimnazjum
GRAFFITI
PRACA DOMOWA NAUCZYCIELA! Szary papier – arkusz na grupę Zaznaczony środek wysokości
PRACA DOMOWA NAUCZYCIELA, KTÓRY MA WIĘCEJ CZASU Arkusz przypominający mur Sąsiadujące arkusze się łączą
LEKCJA: STREFA „POZYTYWNA” I „NEGATYWNA” POZYTYWY NEGATYWY LEKCJA: STREFA „POZYTYWNA” I „NEGATYWNA” TEMAT: Mur – pierwsza dekada wieku w moich oczach ZAGADNIENIE: Co wartościowego, a co negatywnego dostrzegam w pierwszym dziesięcioleciu naszego stulecia? MATERIAŁY: Arkusze + kredki, mazaki, farby, węgiel…
TWORZYMY GRAFFITI Obraz (symbol, logo, rysunek…) Słowo (hasło, cytat, sentencja, nazwa własna…)
TWORZYMY MUR. REFLEKSJA Efekt pracy innych grup Pytania i komentarze Wspólna refleksja
UKRAINA 2010 …INNE MOŻLIWOŚCI
CENTRUM KSZTAŁCENIA LIDERÓW I WYCHOWAWCÓW IM. PEDRO ARRUPE W GDYNI WWW. ARRUPE.ORG