Współpraca w zakresie finansowania, promocji i sprzedaży wiejskiego produktu turystycznego na przykładzie kampanii promocyjnej Suwalszczyzna kraina jak.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
– poradnik dla babci i dziadka”
Advertisements

"SPOSOBY PRACY Z DZIECKIEM Z ADHD W JEGO NATURALNYM ŚRODOWISKU„
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Badania podaży i popytu turystycznego
Polityka turystyczna państwa
Komunikacja marketingowa jednostek samorządu terytorialnego
Prowadzący: mgr Łukasz Stokłosa Autorzy: Sylwia Furtak Bożena Rodak Paweł Pelc
WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Turystyka krajoznawcza
Polityka turystyczna pańswa
TURYSTYKA W INTERESACH
Warunki uzyskania dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Prezentacja przygotowana na podstawie zatwierdzonej wersji PO IiŚ
Główne założenia nowego Systemu gospodarowania odpadami komunalnymi Przemyśl, 5 grudnia 2008 r.
Dobre praktyki: Spółdzielnia Socjalna KREATYWNI Toruń, 27/09/2013 Organizator.
JAK INNI NAS POSTRZEGAJĄ? PROJEKT FINANSOWANY ZE ŚRODKÓW POLSKO-LITEWSKIEGO FUNDUSZU WYMIANY MŁODZIEŻY.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków dr Stanisław Grygierczyk Gliwice, r. IV Seminarium zadania badawczego.
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków dr Stanisław Grygierczyk Gliwice, r. II Seminarium zadania badawczego.
Powiatowy Urząd Pracy Grodzisk Mazowiecki,
DIE INITIATIVE SCHULEN: PARTNER DER ZUKUNFT INICJATYWA SZKOŁY: PARTNERZY RZYSZŁOŚCI.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
Wspólne działania na poziomie krajowym, regionalnym i lokalnym Cezary Molski – Wicedyrektor Departamentu Współpracy Regionalnej Polskiej Organizacji Turystycznej.
Oferta Regionalnych Ośrodków EFS w Toruniu i Bydgoszczy w zakresie wsparcia dla projektodawców konkursów POKL Toruń, r. Projekt współfinansowany.
Komunikacja z platformą T2S
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
Portale informacyjno-edukacyjne w samorządach terytorialnych. Ocena projektów dot. OZE w programie Retscreen Anna Bogusz Warszawa, 8 luty 2011 r.
Władza lokalna w Polsce
Międzynarodowa Konferencja Turystyka wiejska na drodze do komercjalizacji Kielce, 9-10 kwietnia 2010 r.
Strategia kształtowania jakości oferty turystyki wiejskiej
Bank Wielkopostny to ogólnopolska akcja ewangelizacyjna; dobry i pożyteczny sposób na aktywne przeżycie okresu Wielkiego Postu i przygotowanie się do.
Polskie cyfrowe miasto ? Marzenia a rzeczywistość. Maxymilian Bylicki - Zakopane, Polskie cyfrowe miasto - marzenia a rzeczywistość Maxymilian.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
ZAGADKOWA NIEDZIELA AUDYCJA PROGRAMU TRZECIEGO POLSKIEGO RADIA Cezary Rubin Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach, kl. I A.
Planowanie strategiczne w ośrodkach innowacji i przedsiębiorczości Marzena Mażewska SOOIPP.
LGD na rzecz ekonomii społecznej
DARCZYŃCY GMINA BOREK WLKPGMINA GOSTYŃGMINA KROBIA GMINA PIASKI GMINA POGORZELA GMINA PONIEC POWIAT GOSTYŃSKI GMINA PĘPOWO.
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia! Ogólnopolski Konkurs CSR Biznes Społecznie Odpowiedzialny My też mamy coś do powiedzenia!
Cosmo Green firma usługowo-projektowa mgr inż. Małgorzata Stuła
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
Litwa.
Prywatyzacja Uczelni Wyższych Małgorzata Cieślak Karolina Kosiacka.
Centrum Rozwoju Regionalnego Republiki Czeskiej Konferencja Podsumowująca Interreg IIIA Czechy - Polska 16 lutego 2007, Ołomuniec RNDr. Ivo Ryšlavý Vinohradská
Procedura wydania opinii o zasadności realizacji projektów z zakresu budowy sieci szerokopasmowych finansowanych z funduszy strukturalnych Warszawa.
Konferencja prasowa z okazji VIII Światowego Dnia FAS 8 września 2008 r. Świadomość zagrożeń wynikających ze spożywania alkoholu przez kobiety w ciąży.
Przedstawienie założeń projektu Naprzeciw zmianom – badanie trendów gospodarczych miasta Jaworzna Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Budowanie świadomości marki
Bezpieczny Internet
Propagowanie rozwoju Planu Działań na rzecz Zrównoważonego Wykorzystania Energii w Wielkopolsce, Poznań, października 2012r. Dlaczego warto wdrażać
ANALIZA PORÓWNAWCZA UWARUNKOWAŃ ROZWOJU TURYSTYKI I WSPÓŁPRACY MIĘDZYREGIONALNEJ W POWIECIE CHEŁMSKIM, MIEŚCIE CHEŁM I TREBISZOWIE W ramach projektu pt.
Projekt: MTB BESKIDY, czyli rowerem przez Europę – utworzenie i promocja transgranicznych tras kolarstwa górskiego – etap 3.
Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania środowiskowego w organizacjach.
Seminarium Naukowe Wzrost innowacyjności regionu jako efekt rozwijania i upowszechniania dobrych praktyk w zakresie strategicznego zarządzania.
Rola i zadania Rady LGD we wdrażaniu LSR, ze szczególnym uwzględnieniem procedury oceny wniosków, czyli procesu oceny zgodności i procesu wyboru. Europejski.
Działanie 6.2 Rozwój kultury i zachowanie dziedzictwa kulturowego.
1. Wsparcie pracodawców przechodzących procesy adaptacyjne i ich pracowników szansą stabilizacji regionalnego rynku pracy. Departament Rozwoju Regionalnego.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Razem łatwiej Świetlica o charakterze socjoterapeutycznym realizowana we współpracy z Bankiem Dziecięcych Uśmiechów BZ WBK Opiekunowie : Joanna Puchała.
Finansowanie przedsiębiorczości akademickiej. Co wiesz o finansowaniu? Czy potraficie wymienić potencjalne źródła finansowania komercjalizacji badań?
Lokalny Fundusz Młodych Projekt Lokalne Fundusze Młodych realizowany przez Polską Fundację Dzieci i Młodzieży we współpracy z Urzędem Dzielnicy Bielany.
Projekt pn.: "Budowa infrastruktury rekreacyjno – wypoczynkowej w gminie Zębowice" Gminny Ośrodek Informacji, Kultury i Czytelnictwa w Zębowicach.
Projekt Wortal Transferu Wiedzy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz ze środków budżetu.
MIĘDZYNARODOWE WSCHODNIE CENTRUM INNOWACJI Projekt współfinansowany ze środków Programu Współpracy w Regionie Morza Bałtyckiego Phare Polsko.
System informacji turystycznej Projekt Konferencja, Ostrava, Zarys działań projektowych i przedsięwzięć synergicznych.
Zapis prezentacji:

Współpraca w zakresie finansowania, promocji i sprzedaży wiejskiego produktu turystycznego na przykładzie kampanii promocyjnej Suwalszczyzna kraina jak Baśń AGROTRAVEL, Kielce Elżbieta Niedziejko Suwalska Izba Rolniczo-Turystyczna

Główne założenia Wiejski produkt turystyczny nie jest samotna wyspą Istotne elementy w jego tworzeniu: określenie regionu turystycznego posiadającego identyfikowalną markę, spójny program rozwoju turystycznego i koncepcję działalności promocyjnej wielopodmiotowość zaangażowania w finansowanie promocję i sprzedaż produktu jednolite zarządzanie całym procesem Charakter obszaru, na którym tworzony jest produkt decyduje o tym, ile w produkcie jest wiejskości, a ile miejskości

Kampania promocyjna Suwalszczyzny, jako jednej z marek turystycznych Województwa Podlaskiego jest realizowana we współpracy wielu partnerów i finansowana na zasadzie komplementarności wkładu współpracujących jednostek: Urząd Marszałkowski w ramach RPOWP, partnerzy projektu, podmioty prywatne (wkład rzeczowy) Suwalską Izbę Rolniczo-Turystyczną Miasto Suwałki Powiat Suwalski Miasto Augustów Miasto Sejny Stowarzyszenie Samorządów Ziemi Sejneńskiej Augustowską Organizację Turystyczną Suwalską Organizację Turystyczną

Cele promocji: 1.Wzrostu liczby turystów odwiedzających Suwalszczyznę 2.Wydłużenia sezonu turystycznego w regionie 3.Likwidowanie stereotypów na temat Suwalszczyzny 4.Kreowanie marki turystycznej Kraina Jak Baśń.

Do kogo promocja jest skierowana? Kampania jest kierowana do trzech grup docelowych: rodzin z dziećmi, osób starszych, młodzieży szkolnej na rynkach: Warszawy, Łodzi i miast śląskich oraz do klientów zagranicznych z Litwy i Niemiec. Komunikat marki Suwalszczyzna Kraina jak Baśń daje skojarzenia z naturą, baśniowym krajobrazem, historią, tajemniczością. Będzie przekazywał, że w baśniowej krainie spędza się czas rodzinnie: dzieciom oferujemy prawdziwy świat dziecka, rodzicom - możliwość spełniania marzeń ich dzieci, poznawania ciekawych miejsc, odpoczynku i rekreacji w naturalnym środowisku, osobom starszym podróże sentymentalne i powrót do atmosfery dzieciństwa.

Wprowadzenie do kampanii Ulotka promocyjna

Wprowadzenie do kampanii

Banery promocyjne

Wprowadzenie do kampanii

Artykuły prasowe (zagraniczne/targi turystyczne w Berlinie) Wprowadzenie do kampanii

(rynek regionalny i krajowy) Wprowadzenie do kampanii

Gadżety promocyjne Wprowadzenie do kampanii

Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie – dla dzieci (glejt, paszport, karta członkowska, pieczątki) – dla dorosłych (przewodniki, ulotki, plakaty) W połączeniu z: – listą miejsc wartych odwiedzenia – 15 questami na szlakach wodnych, rowerowych, pieszych i samochodowych, zintegrowanych z wirtualną mapą szlaków portalu internetowego – skarbami do zdobycia – książką, która będzie zawierała ok. 60 baśni o Suwalszczyźnie i rysunki członków Klubu Łowców Przygód Narzędzia promocji

Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie - glejt Narzędzia promocji

Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie – glejt, Karta Członkowska Narzędzia promocji

Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie Paszport Wędrowca Narzędzia promocji

Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie Paszport Wędrowca Narzędzia promocji

Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie Plakat Miejsca zobaczenia warte Narzędzia promocji

Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie ulotka Miejsca zobaczenia warte Narzędzia promocji

Pakiet powitalny na Suwalszczyźnie SKARBY Narzędzia promocji

Portal internetowy z serwisem promocyjno-informacyjnym, wirtualną mapą szlaków, Klubem Łowców Przygód i przeglądarkową grą komputerową.

Kanały komunikacji Konkurs plastyczny w szkołach (szkoły podstawowe i gimnazja) Lekcje w szkołach o Suwalszczyźnie (szkoły podstawowe i gimnazja) Loty balonem /eventy w Polsce, na Litwie i w Niemczech

Narzędzia promocji

Kanały komunikacji Akcje bezpośredniej komunikacji marketingowej na Uniwersytetach Trzeciego Wieku Ulotkowanie komunikacji miejskiej, ośrodków zdrowia i rehabilitacji oraz innych miejsc związanych ze zdrowiem i przebywaniem osób starszych, Uniwersytetów Trzeciego Wieku (największe uniwersytety w Polsce liczące powyżej 150 studentów), klubów seniora Infolinia - aby umożliwić kontakt bezpośredni osobom starszym i nie posiadającym dostępu do Internetu zostanie uruchomiona infolinia. Na infolinii będą udzielane wszystkie informacje o Suwalszczyźnie.

Kanały komunikacji Media - Opracowanie i wykupienie reklamy i reportaży w piśmie o zasięgu ogólnopolskim – Kropka TV, reportaż z wybranego miejsca na Suwalszczyźnie (9 cudów Suwalszczyzny)

Kanały komunikacji i narzędzia promocji Media - Dwutygodniowy pakiet emisyjny w TVP3 Warszawa do wykorzystania do końca czerwca 2011, obejmujący 20 emisji 5 sekundowych spotów reklamowych w paśmie przed prognozą pogody w godzinach – Emisje 15 sekundowych spotów Suwalszczyzna kraina jak baśń na Mega Ekranie w Warszawie, na skrzyżowaniu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej – 140 spotów dziennie w godzinach 6.00 – przez 150 dni w 2011 r.

Dziękuję za uwagę, do zobaczenia na Suwalszczyźnie – w krainie jak baśń