Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: 1999-2001) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Imię to słowna forma cienia To coś, co w słońcu, czy też w bidzie
Advertisements

Zastosowanie osi symetrii i wielokątów w przyrodzie
Ułamki dziesiętne.
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
Widzisz byłego prezydęta Clintona i jego następcę Gora? Nie... To są 2 twarze Clintona ale z innym uczesaniem. Co widzisz?
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Badania podaży i popytu turystycznego
Turystyka a środowisko naturalne Ustawa śmieciowa w Polsce.
Szkolenie pracownika nowoprzyjętego
Wstęga Möbiusa Marcin Knapik IIIb.
PROJEKT WEDŁUG DILBERTA
Zastanówmy Się…...
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Moduł analiz systemu Uczniowie Optivum NET (UONET) Przykłady zastosowań
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Pomoc słabszym w nauce Sprzątanie pobliskiego terenu Pomoc starszym.
Przeglądanie inOrder function BSTinorder(BSTNode root) if root NOT NULL BSTinorder(root.left) Print(root) BSTinorder(root.right) 2, 4, 6, 8, 9, 10, 12,
Powiedzmy, że jest i wracasz do domu samochodem (oczywiście sam) po niezwykle ciężkim dniu pracy. Jesteś naprawdę zmęczony i sfrustrowany.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
fotografie - Marcel Cohen
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Podyplomowe Studium Programowania i Zastosowań Komputerów Autor: Marcin.
Finansowanie samorządowych inwestycji infrastrukturalnych poprzez polski rynek kapitałowy Norbert Nowacki Prezes Zarządu Larchmont Finance S.A. Autoryzowany.
Można powiedzieć, że nasi dziadowie, jeżeli chodzi o kuchnię i gotowanie byli dużo bardziej ekologiczni niż my czy choćby nasi rodzice. Potrawy były zazwyczaj.
Jutro Nie ma już żadnych zasad… John Marsden John Marsden.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
Opinie warszawiaków na temat organizacji UEFA EURO 2012 Warszawa, sierpień 2011 Opracowanie: Urząd m.st. Warszawy Centrum Komunikacji Społecznej.
PRAWIDŁOWA SYLWETKA.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Automatyzacja testów akceptacyjnych
Wyniki ankiety przeprowadzonej w SP 15 w klasach 4-6. "Wiem co jem".
Przepis na skuteczną motywację HR Meeting Warszawa, 21 listopada 2012 roku.
Światowy dzień walki z otyłością
System gospodarki rynkowej
xHTML jako rozszerzenie HTML
HTML Podstawy języka hipertekstowego Damian Urbańczyk.
Ruch niejednostajny Wykres zależności Wykres w zależności od prędkości susającego zająca (1) i poruszającego się żółwia (2) od czasu trwania ruchu.
Ruch jednostajny po okręgu Ciało porusza się ruchem jednostajnym oraz torem tego ruchu jest okrąg.
Optyka Widmo Światła Białego Dyfrakcja i Interferencja
Prawo lokalne w Internecie Jakub Kasprzycki
MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE MAŁE KROCZKI W DUŻYM BIZNESIE.
ZARZĄDZANIE PROCESAMI KOMUNIKACYJNYMI PRZEZ EVENT MARKETING
Wydarzenia charytatywne jako sposób komunikacji tożsamości przedsiębiorstwa. Opracowanie: Dagmara Lustyk Event marketing jako nowa forma procesów komunikacyjnych.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
P ROMOCJA PROJEKTU Działaj Lokalnie, Rokosowo. D LA SIEBIE, DLA INNYCH.
To śmieszne...
PolGIS jako nowoczesny system do paszportyzacji sieci
NAUKA DLA BIZNESU INNOWACYJNA FARMACJA Prezentacja projektów realizowanych w ramach działań Uczelni Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
Są w życiu chwile, kiedy tak bardzo odczuwamy brak obecności innych,
Podsumowanie Programu IW INTERREG III A Czechy –Polska w Województwie Śląskim Ocena wpływu transgranicznego Konferencja Podsumowująca Interreg III A Czechy.
To, co zapami ę ta ł am…. Klasa 0 Moja pierwsza szkolna wycieczka… Byłam w Krakowie na Wawelu i w Smoczej Jamie razem z kolegami i kole ż ankami ze szkoły.
Mnożenie Autor: Zbigniew Skarszewski 1 x 5 =
Procedura Jak postępować z klientem po konwersji Profile 5.1 Następny.
Temat 1: Umieszczanie skryptów w dokumencie
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Pomorze 2030 – scenariusze rozwoju i kluczowe technologie Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową Informacja nt. projektu Gdańsk, listopad 2009 r.
PRZYCHODZI BABA DO LEKARZA.
Instrukcja switch switch (wyrażenie) { case wart_1 : { instr_1; break; } case wart_2 : { instr_2; break; } … case wart_n : { instr_n; break; } default.
Korzyści dla MSP ze współpracy z ISW. MSP współpracujące z ISW Przegląd korzyści Korzyści Dostęp do ekspertyz Rozwiązywanie problemów Badania Specjalistyczne.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
Prezentacja BDI Autor: Joanna Cich Wrocław, Jak pomyślnie przejść proces rekrutacyjny?
Finansowanie przedsiębiorczości akademickiej. Co wiesz o finansowaniu? Czy potraficie wymienić potencjalne źródła finansowania komercjalizacji badań?
Pozyskiwanie partnerów. Model popytowego podejścia do tworzenia innowacji Definicja Dwa podejścia do UDI –Głos konsumenta –Przewodnictwo konsumenta Cechy.
w/g Grzegorz Gadomskiego
Największym bólem w życiu nie jest śmierć, lecz bycie ignorowanym.
10 róż dla ciebie.
Lui : Elle : KOBIETY MAJA ZAWSZE OSTATNIE SLOWO….
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) KONGRES PTBRiO Małgorzata Blachowska Market Research Manager/Nestlé Polska SA

2 Czy i kiedy badania marketingowe mogą przyczynić się do osiągnięcia sukcesu przez klienta?

3 Agenda – analiza przypadku 1.Wprowadzenie. a)Charakterystyka rynku i głównych graczy b)Krótka historia marki Princessa 2.Rozwijanie produktu a testy badawcze - przykłady. 3.Podsumowanie

EFEKTY – zmiany w preferencjach konsumentów TEST 1 – September 99:Princessa O < Marka X Princessa D < Marka Y TEST 2 – August 00:Nowa Princessa O < marka X TEST 3 – October 00:Nowa Princessa CL = Marka X Nowa Princessa CL = Marka Y TEST 4 – June 01:Nowa Princessa CL > Obecna Princessa CL Nowa Princessa CL = Marka X Nowa Princessa CL = Marka Y TEST 5 – November 01:Nowa Princessa Cz > Marka X Nowa Princessa Cz > Marka Y

5 Ponownie Pierwsza Dama na rynku?

6 Podsumowanie 1 Dlaczego cały proces odbył się tak sprawnie? Dlatego, że jakość relacji pomiędzy klientem i agencją badawczą była bardzo wysoka (i była to cały czas jedna agencja!): – –agencja była włączona w cały proces – nie znała szczegółów zmian w produkcji, ale wiedziała co się zmienia w produkci od samego początku – –DLATEGO była w stanie (i chciała to robić!) dodać więcej niż pokazywać tylko słupki i wykresy

7 Podsumowanie 2 KLIENT –Nie ufa agencji –Nie chce jej angażować w dalszy proces rozwoju produktu –Nie daje wystarczającej ilości informacji, więc agencja nie ma szans na przygotowanie odpowiednich rekomendacji –Nie daje informacji ZWROTNEJ – jak wyniki zostały wykorzystane AGENCJA –Agencja nie daje powodów do zaufania: pokazuje tabelki i słupki nie dostarczając żadnych biznesowych konkluzji –Brakuje kompetencji, czasu, chęci zaangażowania się! Co ma wpływ na jakość relacji: klient – agencja badawcza? Wina leży po obu stronach:

8 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ