W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI MATUR 2009 Wydział Edukacji UM w Koszalinie.
Advertisements

INTERdyscyplinarny program nauczania BLOKowego przedmiotów matematyczno-przyrodniczych i informatyki w gimnazjum Biologia, Chemia, Fizyka, Geografia, Informatyka.
Gimnazjum Integracyjne nr 75
„Imię to słowna forma cienia To coś, co w słońcu, czy też w bidzie
portale społecznościowe
Niebezpieczeństwa które czyhają na ciebie w sieci
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
SzOK czyli Szkolny Ośrodek Kariery Szkolny Ośrodek Kariery prowadzi działania, których celem jest ukształtowanie umiejętności wspomagających absolwentów.
"SPOSOBY PRACY Z DZIECKIEM Z ADHD W JEGO NATURALNYM ŚRODOWISKU„
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Józefa Dietla i Przedszkole nr 21
Szkoła Podstawowa im. Obrońców Węgierskiej Górki w Węgierskiej Górce
Szkoła Podstawowa nr 4 w Tarnobrzegu
Efekt cieplarniany jako skutek nadmiernej emisji CO 2 Wrzesień – Październik 2009 TWORZENIE SZKÓŁ DLA ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU.
Jeden komputer i co dalej? Lekcje z PowerPointem Anna Gadomska Szkoła Podstawowa Nr 79 Łódź
MÓJ ANGIELSKI ŚWIAT autor: mgr Iwona Kloc INNOWACJA PEDAGOGICZNA
Szkoła marzeń.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
Debata- samorządność.. Samorząd Uczniowski to działająca w szkole instytucja, obejmująca całą społeczność uczniowską, niezależna od administracji oświatowej.
CZYTAM CO LUBIĘ W ramach projektu SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
Zakupy, a ekorozwój, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym.
Nazwa szkoły: Gimnazjum nr 12 im.Sybiraków ID grupy: 96/88_MP_G1 Kompetencja: Matematyczno-przyrodnicza Temat projektowy: Małe pstryk Semestr/rok szkolny:
Zespół Szkół im. Bolesława Chrobrego w Niemodlinie ul. Opolska 34, Niemodlin Tel./faks oficjalny:
Dyscyplina sportu popularna i lubiana przez ludzi na całym świecie (prezentacja dla: Pampalini202 – zadane.pl)
Na lekcjach Pani Barbara Czech zapoznała uczniów naszej klasy z ideą programu Szkoła z Klasą 2.0. Zadaniem każdego ucznia było zapoznanie się w domu z.
Uwaga !!! Uczniowie SP 32 w Toruniu ! Zapraszamy was i Wasze rodziny do wzięcia udziału w Festynie Zdrowia, który odbędzie się 31 maja 2013 roku podczas.
Zapraszamy na prezentację !!! Szkoła Podstawowa nr 3 im. Wojska Polskiego w Mielcu.
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
Katarzyna Lutkiewicz Zuzanna Kurska klasa II a
KRÓTKI SPACER PO GIMNZJUM NR 1 W TARNOBRZEGU Autor: Karolina Dziadosz - kl. Ie.
Ul. Cieszkowskiego Gniezno
Prezentacja dla klasy III gimnazjum Przedmiot: matematyka Dział: Funkcje Temat: Graficzna ilustracja układów równań (lekcja pierwsza)
Szybkość spadku swobodnego
Planowanie trasy.
Naklejki na opakowaniach
Sztuczne oddychanie.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Elis Podlak kl. I A Gimnazjum im. Adama Mickiewicza w Brodach.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
MŁODZI BADACZE Gimnazjum nr 1 w Tarnobrzegu
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
RÓŻNE SPOSOBY ROZWIĄZANIA TEGO SAMEGO ZADANIA NA RÓŻNYCH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
W ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 IM. WOJCIECHA KORFANTEGO W JASTRZĘBIU ZDROJU - SESJA WIOSENNA NA TLE WOJEWÓDZTWA.
Klasa Humanistyczno-Artystyczna
Program Edukacyjno- Terapeutyczny Ortograffiti
COMENIUS. Comenius – jest jednym z czterech programów sektorowych Programu "Uczenie się przez całe życie" (Lifelong Learning Programme) wspiera finansowo.
Porusz umysł Uczniowie i Uczennice Stowarzyszeniowej Publicznej Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Górażdżach.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida Czerwiec 2011.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Specjalizacja pielęgniarek kluczem do kariery zawodowej.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Matmatura 2013; 2014; 2015; 2016; 2017…. p. Katarzyna Misztal z uczniami klasy 2F: Monika Tobera Milena Ściana Radosław Stochmal KTO?
Świat na główce od szpilki Odkrywcy mikroskopijnego świata.
autor: Stowarzyszenie Wierzeje Za siedmioma górami, Za siedmioma lasami, Żyły sobie dzieci ….
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
Witamy W bibliotece szkolnej Z espołu S zkół H andlowych w Sopocie.
Beneficjent Zespół Szkół Samochodowych im. T. Kościuszki we Włocławku Włocławek ul. Leśna 1A.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Język angielski szansą na rynku pracy. Realizacja projektu Rok szkolny 2011/2012 Zajęcia dwa razy w tygodniu po 45 minut – w sumie 37 godzin lekcyjnych.
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół

Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Zapis prezentacji:

W projekcie Interblok uczestniczą dwie klasy: Ic, IIc – obydwie o profilu matematyczno- geograficznym.

Matematyka Uczniowie: Sprawdzali doświadczalnie: Co wspólnego z boską proporcją ma matematyka i inne dziedziny życia ? Projektowali puzzle. Odkrywali praktyczne zastosowanie zapisu dwójkowego liczb. Sprawdzali: Czy jednym przesunięciem da się rozwiązać wszystkie układy dwóch równań liniowych ?

Biologia Uczniowie: Poznawali mechanizm dziedziczenia cech. Sprawdzali doświadczalnie przebieg procesu oddychania. Porównywali gęstości kości ptaka i ssaka. Poznawali sposoby barwienia tkanin barwnikami naturalnymi. Zdobywali umiejętność napełniania balonów gazem, stosując za każdym razem inną metodę napełniania.

Chemia Uczniowie: Sprawdzali doświadczalnie wytrącanie osadów nierozpuszczalnych soli. Nabywali umiejętność określania zawartości (w mg) witaminy C w soku owocowym. Zdobywali wiedzę dotyczącą twardości wody z kranu. Zdobywali umiejętność wykrywania cukrów. Sprawdzali doświadczanie jednorodność budowy różnych materiałów.

Geografia Uczniowie: Wykonywali mapę hipsometryczną. Sprawdzali czy kontynenty na mapie mają zawsze taki sam kształt Poznawali jak powstają skały osadowe. Analizowali obieg wody i materii w dorzeczu. Budowali model wulkanu, z którego wypływała lawa. Budowali model wywierzyska. Przedstawiali deformacje skalne za pomocą modelu.

Fizyka Uczniowie: Sprawdzali jakie substancje przewodzą prąd elektryczny. Konstruowali gaśnicę McGyverea. Demonstrowali ruch falowy wykorzystując falownicę. Sprawdzali doświadczalnie jak przeciąć płomień. Obserwowali zjawisko konwekcji i poznawali jego zastosowanie w praktyce.

Wnioski nauczycieli Zajęcia czynią ucznia kreatywnym. Poszerzają wiedzę i umiejętności. Uczą przedsiębiorczości. Rozwijają zainteresowania przedmiotami matematyczno – przyrodniczymi. Rozwijają zdolności manualne. Uczniowie nabywają umiejętności pracy w grupie. Możliwość pokazania się słabszych uczniów. Karta pracy przejrzysta dla ucznia. Ciekawe scenariusze, pomocne w przeprowadzeniu zajęć.

Gimnazjum Nr 1 w Tarnobrzegu im. St. Jachowicza Jachowicza Tarnobrzeg tel.: fax:

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ