Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka Uczniowie mają możliwość ćwiczenia i poznawania matematyki podczas rozwiązywania zadań, gier, łamigłówek przedstawionych w ciekawej formie. Poprzez poznawanie zasobów Serwisów dla ucznia, szczególnie wydawnictwa WSiP ( W ciekawy, niekonwencjonalny i interaktywny sposób uczniowie rozwijają swoje umiejętności matematyczne. Efekty pracy: Zdobyte doświadczenie w pracy z komputerem, Internetem. Poznanie i przestrzeganie regulaminu pracowni komputerowej. Rozwijanie zainteresowań matematycznych. Korzystanie z różnych źródeł informacji. Kształcenie samodzielnej pracy uczniów. Rozwijanie twórczego myślenia. Integracja wiedzy szkolnej i pozaszkolnej. Poparciem atrakcyjności zajęć koła matematycznego jest bardzo wysoka frekwencja uczestników, ich wzorowa postawa i zaangażowanie.
Wykorzystanie programu komputerowego dla klas 5 – Matematyka Wydawnictwo WSiP.
Z myślą o grupie uczniów z klas VI prowadzone są zajęcia wyrównawcze z matematyki. Rekrutacja uczniów na zajęcia odbyła się poprzez konsultacje z nauczycielami matematyki, wychowawcami, pedagogiem i zainteresowanymi uczniami. Podczas zajęć pomaga się uczniom, którzy mają trudnościami w uczeniu się matematyki, bądź chcieliby poprawić swoje wyniki nauczania. Nauczyciele lepiej poznają wówczas uczniów, mają okazję docenić chęci i drobne osiągnięcia uczniów, daję szansę nadrobienia braków i poprawy. Uczniowie chętnie uczestniczą w zajęciach prowadzonych w sali komputerowej z użyciem pakietu kilkudziesięciu programów edukacyjnych ściśle skorelowanych z aktualnym materiałem Matematyka Programy komputerowe dla klasy 6. Pod koniec lekcji, jeśli zostanie trochę czasu uczniowie mogą zajrzeć na strony internetowe dotyczące matematyki, np. (można tu przećwiczyć tabliczkę mnożenia); (encyklopedia matematyczna) (Matematyka w szkole (maj-czerwiec 2006)) (zgodnie z art. Zainteresować tematem- J. Ostrowska) Obecnie zakupiona została tablica interaktywna, z którą mieli okazję zapoznać się uczniowie. Tego typu zajęcia owocują większym zainteresowaniem matematyką i lepszymi wynikami nie tylko na sprawdzianie.