WYNIKI I PRÓBNEGO MIĘDZYPRZEDMIOTOWEGO TESTU KLAS 6.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Advertisements

Wyk. Michał Liszkowski kl. 6a Moje gimnazjum- KSO Edukator.
Co można zwiedzić w WIELKIEJ BRYTANII Pamiętajmy o miejscach które możemy zwiedzić na przykład w WIELKIEJ BRYTANII. I też czym różni się ta wyspa od naszego.
Delegatura w Płocku Organizacja procesu edukacyjnego z uwzględnieniem monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej – wnioski i uwagi do rozważenia.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.
Analiza wyników Sprawdzianu szóstoklasisty 4 kwietnia 2013 r.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Podstawy krytycznego myślenia
T EMAT : Z APOMNIANE OBRZĘDY Jaką wartość ma dla człowieka uczestnictwo w obrzędach?
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. T. Kościuszki w Staszowie.
POPYT I PODAŻ.
MÓJ ANGIELSKI ŚWIAT autor: mgr Iwona Kloc INNOWACJA PEDAGOGICZNA
SPRAWDZIAN PO KLASIE VI 5 kwiecień 2011 r.. Sprawdzian jest egzaminem przeprowadzanym w szóstej klasie szkoły podstawowej. Jest on powszechny i obowiązkowy.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
SAMORZĄD SZKOLNY Samorząd szkolny to jeden ze szkolnych organów. W jego skład wchodzą wszyscy uczniowie danej szkoły. Samorząd szkolny działa na podstawie.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
Kuratorium Oświaty w Szczecinie WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO 2008 W SZKOŁACH WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO Wyniki opracowano na podstawie danych zamieszczonych.
Gimnazjum nr 12 w Szczecinie Maj Uczniowie przyjęci do klas pierwszych w roku szkolnym 2009/2010 DIAGNOZĘ PRZEPROWADZONO NA GRUPIE BADANEJ: 78 DZIEWCZĄT.
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
Jak przygotować prezentację multimedialną?
Konteksty tworzenie programów nauczania. ZALECENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 23 kwietnia 2008 r. w sprawie ustanowienia europejskich ram.
ZESPÓŁ SZKÓŁ w GDOWIE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Doskonalenie sprawowania nadzoru pedagogicznego Podstawa prawna 1. Rozporządzenie MENiS w/s szczegółowych zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego (...)
PRZEGLĄD JESIENNY SZKÓŁ wrzesień - październik 2005 R.
Tłumaczenia w nowoczesnych aplikacjach Java. JPA-Translator Otwarta licencja: Apache License 2.0 Budowanie aplikacji w których jednym z procesów biznesowy.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Zapraszamy na prezentację !!! Szkoła Podstawowa nr 3 im. Wojska Polskiego w Mielcu.
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 – III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W WAŁCZU Prezentacja Przygotowana w ramach projektu KOMPETENCJE KLUCZOWE DROGĄDO KARIERY współfinansowanego.
Weź kartkę papieru i ołówek!!!!!!!!
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
1 Mierzenie problemowe w zakresie warunków nauczania języków obcych w szkołach publicznych.
Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy (rola badań marketingowych podczas rozwoju produktu: ) Powrót do sukcesu Analiza przypadku Princessy.
W naszej klasie jest 7 dziewczynek i 9 chłopców. Lubimy się wspólnie uczyć, bawić i chodzić na wycieczki. A oto kilka zdjęć z życia naszej klasy w tym.
PRZEWODNIK GIMNAZJALISTY CZYLI ELEKTRONICZNA REKRUTACJA KROK PO KROKU Powiat Buski.
INTERPRETACJA WYNIKÓW PRÓBNEGO EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2008 w Gimnazjum nr 2 w Olecku Opr. mgr Maria Jolanta Kłosińska Olecko r.
Co warto wiedzieć o sprawdzianie w szkole podstawowej? – informacje dla rodziców.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Opracowała: Barbara Czahajda ZASADY PRZYJMOWANIA KANDYDATÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH.
Usługi Doradcze IMPLEMENT Małgorzata Zaborska Prezentacja usług Badania opinii publicznej.
Par Jocelyne GIASSON Ch. 6 : Makroprocesy Czytanie ze zrozumieniem.
Nasz absolwent na wyższej uczelni
EGZAMIN DOJRZAŁOŚCI Ogólny wynik szkoły Wyniki szkół ZSB.
ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU POTWIERDZAJĄCEGO KWALIFIKACJE ZAWODOWE w roku 2009 Zespół Szkół Ekonomiczno – Administracyjnych w Kole Zespół Szkół Ekonomiczno.
Próbna matura z matematyki Piotr Ludwikowski. Rozporządzenie MEN z dnia 30 kwietnia 2007 w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania.
© 2007 Cisco Systems, Inc. All rights reserved.Cisco Public ITE PC v4.0 Chapter 4 1 Rozdział 4: Podstawy konserwacji ochronnej i rozwiązywania problemów.
Ulla Wimmer, Sieć Kompetencyjna dla Bibliotek (KNB) BIX – Indeks biblioteczny Ogólnoniemiecki ranking bibliotek na podstawie oceny wybranych wskaźników.
Klasa Humanistyczno-Artystyczna
Próbna matura z matematyki. Rezultaty, analizy, rekomendacje. Wrocław, Opole, r.
SPRAWDZIAN W KLASIE VI. INFORMACJE DLA RODZICÓW Termin sprawdzianu Termin sprawdzianu 2 kwietnia 2009 roku (czwartek) godz godz Termin dodatkowy:
RENTOWNY PROGRAM AUTOMATYCZNEJ DOSTAWY (ADR)RENTOWNY PROGRAM AUTOMATYCZNEJ DOSTAWY (ADR) (Nowy Program – 1 września 2009 r.) Przykład: LifePak ® - 72,60.
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Ocenianie. 6 Ocenę celującą otrzymuje uczeń wówczas, jeżeli posiadł wiedzę i umiejętności wykraczające poza program nauczania w danej klasie, samodzielnie.
W województwie śląskim do egzaminu maturalnego w terminie od maja przystąpiło osób. (Absolwenci ubiegający się o świadectwo dojrzałości po.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
Wybrane wyniki badania Budowlana marka roku ELEMENTY ELEWACYJNE.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, maj 2009.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, czerwiec 2009.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, marzec 2009.
Szkolenie praktyczne obejmuje : Zajęcia praktyczne Praktykę zawodową w renomowanych warszawskich hotelach np.:
Zwycięzcą szkolnego konkursu i naszym reprezentantem w konkursie UNICEF została PIPI Autorstwa Urszuli Horain z klasy 3d Tuż za nią na 2 miejscu znalazła.
Rekrutacja do szkół ponadgimnazjalnych w roku jest realizowana elektronicznym systemem KSEON Optivum.
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Copyright © 2010 Intel Corporation. All rights reserved. Intel and the Intel logo are trademarks or registered trademarks of Intel Corporation or its subsidiaries.
583.Jaka moc wydziela się na oporze R 3, jeśli na oporze R 1 wydziela się moc P 1 =100W? Wartości oporów są R 1 =10 , R 2 =10 , R 3 =100 .
Zapis prezentacji:

WYNIKI I PRÓBNEGO MIĘDZYPRZEDMIOTOWEGO TESTU KLAS 6

Spis treści O teście Wyniki poszczególnych klas Porównanie wyników poszczególnych klas

O teście I próbny międzyprzedmiotowy test Pory roku odbył się w listopadzie b.r. szkolnego. Zawierał 20 pytań zamkniętych i 5 pytań otwartych. Maksymalna ilość punktów, jaką uczeń mógł uzyskać to 40.

Klasa 6 a Wyniki opanowania standardów nauczania:

Klasa 6 b Wyniki opanowania standardów nauczania:

Klasa 6 c Wyniki opanowania standardów nauczania:

Klasa 6 d Wyniki opanowania standardów nauczania:

Klasa 6 e Wyniki opanowania standardów nauczania:

Porównanie średnich wyników klas:

Porównanie opanowania standardów nauczania przez poszczególne klasy: CZYTANIE

Porównanie opanowania standardów nauczania przez poszczególne klasy: PISANIE

Porównanie opanowania standardów nauczania przez poszczególne klasy: ROZUMOWANIE

Porównanie opanowania standardów nauczania przez poszczególne klasy: KORZYSTANIE Z INFORMACJI

Porównanie opanowania standardów nauczania przez poszczególne klasy: WYKORZYSTANIE WIEDZY W PRAKTYCE