Analiza ankiety dot. świadomości ekologicznej

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Racjonalne gospodarowanie wodą, energią i odpadami
Advertisements

Pomagajmy Ziemi codziennie
Weronika Majewska Karolina Mokrzan
Myślę globalnie, dbam o przyrodę lokalnie !
Co możesz zrobić, by walczyć ze zmianami klimatu?
Ekorozwój naszej okolicy
Więcej zieleni (x5) Odnowić wnętrze naszej szkoły (x1)
Dokumentacja fotograficzna
Analiza wyników ankiety
„Świadomość ekologiczna łodzian”
Sprzątanie Świata Prezentacja o ekologii Wrzesień 2006.
Oto 10 sposobów na to jak możesz sam chronić środowisko.
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Projekt pt. „Co można zrobić z odpadami?”
Ekorozwój przestrzenny – przestrzeń wokół nas
OCHRONA ŚRODOWISKA Magdalena Swinarska
Badanie świadomości ekologicznej mieszkańców Sanoka.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH ZAANGAŻOWANY W LOKALNY EKOROZWÓJ – OCENA DZIAŁAŃ SZKOŁY.
KOŁO PRZYRODNICZE ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA I ZDOLNOŚCI UCZNIÓW .
Chroń środowisko Jak dasz rade , To twój ostatni świat.
Szkoła z energią.
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Prezentacja z informatyki z techniką
Debata 2013 XIX edycja Sejmu Dzieci i Młodzieży. Tegoroczna XIX edycja Sejmu Dzieci i Młodzieży odbywa się pod hasłem Lokalnego ekorozwoju. Ekologia to.
Projekt edukacyjny Postawy proekologiczne uczennic Ośrodka oraz mieszkańców społeczności lokalnej.
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Kulturalny eko-obywatel europy.
Ochrona Środowiska Nasza miejscowość nie może być śmietniskiem, co można zrobić z odpadami?
„Jak było do tej pory?” Ocena działań ekologicznych podjętych w naszej szkole i prezentacja nowych pomysłów.
Publikacja jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Prezentacja jest dystrybuowana bezpłatnie Projekt.
Ekologia naszymi oczami
Sejm Dzieci i Młodzieży
Przed Po Od 2011 roku trwa w szkole zbiórka baterii które na podstawie umowy odbiera Organizacja Odzysku S.A. Reba.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Kwiecie ń 2013r Sprzątanie Świata Z okazji Światowego Dnia Ziemi uczniowie gimnazjum i członkowie SK LOP przystąpili do akcji Sprzątania świata. Po zakończonych.
ANALIZA ANKIET.
Witam Maria Koza. Czy można przeprowadzić ankietę?
ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.
Prezentację wykonała Katarzyna Konefał kl. IIa
przeprowadzona wśród mieszkańców GMINY BOGDANIEC
W Zespole Szkół w Pałecznicy
„Czysta Małopolska” selektywne gospodarowanie odpadami Szkoła Podstawowa im. Wł. Broniewskiego w Psarach ul. Szkolna
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU EKOLOGICZNEGO „CZYSTA MAŁOPOLSKA”
1 Działania podjęte przez szkoły/placówki w zakresie ochrony środowiska z uwzględnieniem ustawy o utrzymaniu czystości w gminach (…) w roku szkolnym 2013/2014.
Zapraszamy do wysłuchania audycji dotyczącej Akcji Sprzątanie Świata Polska 2014, której finał odbywa się w ten weekend. Jeżeli w zeszłym roku przegapiłeś.
1. Jakie czynniki uznaje Pani/Pan za najgorsze dla środowiska naturalnego?
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ PRZEDSZKOLE W BACHOWICACH
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
Jak długo rozkładają się odpady?
Jestem przyjacielem lasu!
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
PRZYJACIEL LASU.
EKOLOGIA W naszej szkole organizujemy wiele akcji związanych z ekologią. Jednymi z głównych akcji są działania, którym przewodniczy harcerska drużyna.
Jak zmniejszyć ilość odpadów w środowisku?
TEMAT: SEGREGACJA ŚMIECI – LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ ZIEMI
Jak dotrzeć do przyrody, która znajduje się
Kto wg Pani/Pana jest najbardziej odpowiedzialny za stan środowiska naturalnego?
Zajęcia edukacji ekologicznej Prowadzący: Beata Rychlik.
W RÓŻANIE MALUCH I MŁODY DBA O OCHRONĘ PRZYRODY
Jak chronić środowisko?
Ekologia Prezentacja.
Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.
Oszczędzanie wody i energii elektrycznej oraz segregacja odpadów dla dobra Ziemi. Jakub Robaczyński Kl. VIc.
Program Edukacji Ekologicznej „Człowiek i przyroda – jeden świat”
„ELEKTROODPADY- PROSTE ZASADY ”
Co możesz zrobić, by walczyć ze zmianami klimatu?
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Posprzątajmy razem Ziemię - akcja "Sprzątanie świata".
Bernadeta Ellmann.
Zapis prezentacji:

Analiza ankiety dot. świadomości ekologicznej Gimnazjum w Naratowie Przygotował Przewodniczący Prezydium Samorządu Szkolnego

1. Kto Pana(i) zdaniem jest odpowiedzialny za stan środowiska naturalnego? 

Co Pana(i) zdaniem należałoby zrobić aby ludzie troszczyli się o ochronę środowiska? 

Jaki wpływ ma Pana(i) zdaniem, zachowanie poszczególnych jednostek na stan środowiska naturalnego? 

Jakie czynniki uznaje Pan(i) za najgorsze dla środowiska naturalnego?

W którym z opakowań najczęściej kupuje Pan(i) napoje?

Czy w Pana(i) gospodarstwie domowym będzie segregowac się śmieci gdy gmina wprowadzi dodatkowe opłaty za niesegregowanie śmieci)

Nie mam wiedzy na temat celowości takiego działania Jeśli udzielił(a) Pan(i) odpowiedzi nie, proszę wyjaśnić dlaczego tak się dzieje? -Brak chęci i czasu Nie widzę sensu Nie mam wiedzy na temat celowości takiego działania

Jak ocenia Pan(i) znaczenie segregacji śmieci dla ochrony środowiska w skali od 1 do 5?  Mediana: 4 Średnia: ok. 3

Czy oszczędzanie wody ma Pana(i) zdaniem znaczenie dla ochrony środowiska? 

Czy wyłącza Pan(i) z prądu nieużywane urządzenia elektryczne?

Czy używa Pan(i) żarówek energooszczędnych?

Czy zdarzyło się Panu(i) świadomie naruszyć przepisy ochrony środowiska? 

Czy uważa Pan(i), że ma wpływ na ochronę środowiska?

Jakiego rodzaju torby używa Pan(i) robiąc zakupy?

15. Jak Pan(i) sądzi jak długo rozkłada się foliowa torba? Odpowiedzi: Od: 3 tygodni do 7 tys. Lat Odpowiedź najczęstsza: 3 lata Odpowiedź poprawna 400 lat

Czy był(a)by Pan(i) w stanie poświęcić swój wolny czas na działanie na rzecz środowiska naturalnego? 

Najczęstsze odpowiedzi: Co to Pana(i) zdaniem znaczy, że żywność produkowana jest w sposób ekologiczny?  Najczęstsze odpowiedzi: - Bez chemii Ma ekologiczne opakowanie Lepsze niż hurtowe Bez sztucznych nawozów Chów wiejski Nie ucierpiało ani zwierzę ani roślina Można ją spożywać kilka razy

Czy Twoim zdaniem szkoła podejmuje wystarczająco dużo działań w ramach ochrony środowiska?

Co szkoła mogłaby więcej zrobić? Sprzątanie świata Organizacja lekcji dotyczącej ochrony środowiska Kosze segregujące śmieci w szkole Włączanie się w akcje ekologiczne Promocja zachowań proekologicznych – gazetka szkolna, strona internetowa szkoły

Zbiórka nakrętek, zużytych elektro-śmieci Sprzątanie świata Zbędne Jakie szkolne akcje ekologiczne uważasz za najbardziej potrzebne, a które jako zbędne? Potrzebne Zbiórka nakrętek, zużytych elektro-śmieci Sprzątanie świata Zbędne Nie ma zbędnych akcji ekologicznych