ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROPOZYCJE ZAPISU Autorzy: Uczniowie należący do Samorządu Szkolnego.
Advertisements

Australia.
Wyk. Michał Liszkowski kl. 6a Moje gimnazjum- KSO Edukator.
Ekorozwój w naszym regionie – Szkolny ogródek Opracowali : Mateusz Gryczuk IIIB Jakub Wykrętowicz IIIB.
Zespół Szkół w Ostrowie Daniel Maliczowski & Paweł Wróbel.
R EGIONALNE C ENTRUM E DUKACJI Z AWODOWEJ. Zdawalność egzaminu maturalnego w roku szkolnym 2008/2009.
Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Wyniki Badania Statystycznego dotyczacego lekcji Matematyki Autor: Aneta Powarzynska Klasa.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
OBSZAR III: FUNKCJONOWANIE SZKOŁY LUB PLACÓWKI W ŚRODOWISKU LOKALNYM
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2012/2013.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Józefa Dietla i Przedszkole nr 21
Szkoła Podstawowa im. Obrońców Węgierskiej Górki w Węgierskiej Górce
Niepubliczne gimnazjum w mielcu
Moduł analiz systemu Uczniowie Optivum NET (UONET) Przykłady zastosowań
WNIOSKI Z PRZEPROWADZONEJ ANKIETY NA TEMAT SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO ORAZ GAZETKI SZKOLNEJ „KUJONEK”
ANKIETA Przeprowadzona w dniach marca 2012r. w Szkole Podstawowej oraz Gimnazjum EKOLA.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród 120 uczniów naszej szkoły.
PREZENTACJA WYKORZYSTANA PODCZAS DEBATY W SALI PATRONA SZKOŁY.
Po co nam samorz ą d ? XVIII Sesja Sejmu Dzieci i MłodzieżySZKO Ł A DEMOKRACJI.
Debata samorządowa 2 kwietnia 2012 Temat: „JAK DZIAŁA I CO TO JEST SAMORZĄD SZKOLNY?” Demokracja znaczy: przestrzegać reguł gry, nawet jeżeli nie patrzy.
SAMORZĄD SZKOLNY Samorząd szkolny to jeden ze szkolnych organów. W jego skład wchodzą wszyscy uczniowie danej szkoły. Samorząd szkolny działa na podstawie.
OD SAMORZĄDU SZKOLNEGO DO … czyli czym jest Samorząd?
P ROJEKT S ZKOŁA DEMOKRACJI – XVIII S ESJA S EJMU D ZIECI I M ŁODZIEŻY Projekt w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Jabłonowie Pomorskim realizują Weronika.
KODEKS 2.0 OPRACOWANY PRZEZ UCZNIÓW KLASY 2 B Powstały podczas debaty klasowej.
TWORZYMY SPOŁECZEŃSTWO OTWARTE DLA KAŻDEGO
Zakupy, a ekorozwój, czyli jak połączyć przyjemne z pożytecznym.
Oto my- samorząd uczniowski. -JESTEŚMY JEDYNYMI REPREZENTANTAMI UCZNIÓW W SZKOLE -MAMY PRAWO DO ORGANIZACJI ŻYCIA SZKOLNEGO, UMOŻLIWIAJĄCEGO ZACHOWANIE.
DIE INITIATIVE SCHULEN: PARTNER DER ZUKUNFT INICJATYWA SZKOŁY: PARTNERZY RZYSZŁOŚCI.
Nieformalne miejsca spotkań. ANKIETY Przeprowadziliśmy wśród uczniów gimnazjum ankietę na temat nieformalnych miejsc spotkań. Przedstawimy przykładowe.
W jakich sprawach uczniowie, a w szczególności samorząd powinien zabrać głos-czyli walczymy o swoje prawa Debata Plenarna.
Ocena działalności opiekuńczej szkół w zakresie pracy świetlicy - wyniki badań w województwie łódzkim -
Technologię informatyczną wykorzystywana jest na tych zajęciach w dwojaki sposób: Przy użyciu płyt CD, które są jednym z elementów obudowy programu Matematyka.
Szkolnictwo w Wielkiej Brytanii
Szkolna pracownia informatyczna jest otwarta dla uczniów i społeczności lokalnej Gimnazjum nr 12 w Tychach.
TUTORING Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Rok szkolny 2010/ 2011.
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu Tutoring luty- marzec 2011.
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
1 Mierzenie problemowe w zakresie warunków nauczania języków obcych w szkołach publicznych.
XVII Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży 1 czerwca 2011 roku Warszawa.
Jest to projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SZKO Ł A PODSTAWOWA IM. JANA PAW Ł A II W BIELINACH.
SKĄD WIEM, KIM JESTEM? O TOŻSAMOśCI I TOŻSAMOŚCIACH
Gospodarowanie Zużytymi Oponami Wyniki Ankiety. Opony są bardzo cennym surowcem wtórnym. Niestety dopiero niedawno została zainicjowana kampania informacyjna,
Technologia Informacyjna w SP 1 w Choszcznie
ANDRZEJKOWE ZABAWY 2012 w ramach konkursu BEZPIECZNA SZKOŁA-BEZPIECZNY UCZEŃ w Publicznej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Połańcu Opracowała:
Nasz absolwent na wyższej uczelni
Projekt realizowany w ramach ZPORR, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu państwa Ocena i oczekiwania.
12 luty 2008r.- Dzień Bezpieczeństwa Internetu Bezpieczeństwo dziecka w SIECI.
Wydatki na zakup podręczników i akcesoriów szkolnych gemiusReport sierpień 2006.
TESTOWANIE PROGRAMU INTERBLOK Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Myślenicach Ogólna liczba nauczycieli testujących Program: 5 Nauczyciele: biologii, geografii,
Prezentacja Szkoły Podstawowej w Święcięńcu Nasze rady na odpady Sprzątanie Świata 20 września 2008r.
EWALUACJA ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH - KOŁA ZAINTERESOWAŃ Katolickie Liceum Ogólnokształcące im. C.K. Norwida Czerwiec 2011.
Bezpieczny Internet
A NALIZA OSIĄGNIĘĆ III LO W K RAKOWIE - E DUKACYJNA W ARTOŚĆ D ODANA.
Park Nauki i Zabawy przy Miejskiej Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Jedlinie – Zdroju, jako sposób aktywnego spędzania wolnego czasu. Rok szkolny.
1. Celem naszych działań w roku szkolnym 2011 / 2012 będzie zwiększenie wyniku średniego naszej szkoły. 2. Zmniejszymy liczbę uczniów osiągających wynik.
KLIMAT PROWADZENIA BIZNESU W POWIECIE SOKÓLSKIM w latach
Projekt Zespołu Szkół im. I. Łukasiewicza w Policach Konferencja Szczecin 2009.
Biblioteka Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Stopnicy Działalność Cele biblioteki Regulamin Dokumenty audiowizualne Regulamin Internetowego Centrum Informacji.
Trwałość projektu "Pomorskie dobry kurs na edukację. Wspieranie uczniów o szczególnych predyspozycjach w zakresie matematyki, fizyki i informatyki" Obszar.
Rzeszów r.. Liczba osób badanych 3 Odpowiedzi badanych na temat stosowania krzyku przez rodziców 4.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR3 WE WŁOCŁAWKU IX. ROZWÓJ WYKSZTAŁCENIA I KOMPETENCJI W REGIONACH. 9.2.PODNIESIENIE ATRAKCYJNOŚCI I JAKOŚCI SZKOLNICTWA ZAWODOWEGO pt.:
Projekt pn. Einstein – każdy ma w sobie ukryty potencjał jest działaniem prowadzonym przez Powiat Lubański w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Moja Szkoła .
Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół Projekt eTwinning Europejskie partnerstwo szkół
Egzamin zawodowy 2010 Zespół Szkół nr 1 im. Jana Pawła II Władysławowo, listopad 2009.
Prezentacja dla rodziców dzieci sześcioletnich. Prezentacja dla rodziców dzieci sześcioletnich w SP 189 Oddziały 0 w naszej szkole prowadzone są od wielu.
Analiza procesów metodą siatki jakości, badanie satysfakcji klienta, doskonalenie z wykorzystaniem analizy ryzyka 24 kwietnia IV Konferencja Analizy.
KW2 Czy można żyć bez KW2? - Można, ale co to za życie?... [S.Toton 2001r.n.e.]
Zapis prezentacji:

ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA RODZICÓW

Ankieta została przeprowadzona w celu uzyskania zwrotnej informacji na temat pracy szkoły, atmosfery w szkole, pracy Rady Rodziców. Ankietę wypełniło 57 rodziców.

Jestem zadowolony ze szkoły mojego dziecka (w skali od 1 do 6)

Jestem zadowolony z nauczycieli uczących moje dziecko (w skali od 1 do 6)

Nauczyciele dobrze przekazują swoją wiedzę (w skali od 1 do 6)

Warunki pracy szkoły są odpowiednie (w skali od 1 do 6)

Odpowiada mi sposób zarządzania szkołą (w skali od 1 do 6)

Miedzy uczniami w szkole panują dobre relacje.

Między uczniami i nauczycielami panują dobre relacje

Między uczniami a wychowawcą panują dobre relacje.

Między nauczycielami i rodzicami panują dobre relacje.

Między rodzicami a wychowawcą panują dobre relacje.

a) Ogólnej atmosfery w szkole –H24 osobyhhhhhh b) Systemu akcji sprawdzających wyniki nauczania – 8 osób c) Nauczania języków obcych – 16 osób d) Zajęć dodatkowych – 19 osób e) Udziału w konkursach – 10 osób f) Imprez ogólnoszkolnych – 8 osób g) Opieki wychowawcy mojego dziecka – 37 osób h) Nauczania przedmiotów: języka polskiego, języka angielskiego, informatyki, w-f, matematyki, techniki, historii, przyrody, chemii, fizyki, geografii, biologii.

a) Organizacji czasu wolnego – 19 osób b) Sprawdzania wiadomości uczniów – 12 osób c) Nauczania języków obcych – 5 osób d) Organizacji imprez ogólnoszkolnych – 5 osób e) Nauczania przedmiotów: religia, język polski, w-f, przyroda, historia, plastyka, matematyka f) Kontaktów z wychowawcą dziecka – 2 osoby g) Kontaktów z pedagogiem szkolnym – 3 osoby h) Kontaktów z wychowawcą – 1 osoba

a)Spotkań rodziców z wychowawcą jest zbyt mało – 1 osoba b)Spotkań rodziców z wychowawcą jest zbyt dużo – 1 osoba c)Odpowiada mi ilość spotkań – 43 osoby d)Nie odpowiada mi sposób prowadzenia spotkań – 2 osoby e)Podczas spotkań uzyskuję potrzebne mi informacje – 33 osoby f)Odpowiada mi sposób prowadzenia spotkań – 30 osób g)Nauczyciel koncentruje się na negatywnych zachowaniach dzieci – 5 osób h)Nauczyciel dostrzega zarówno mocne, jak i słabe strony uczniów – 27 osób

1.Pedagog szkolny powinien bardziej wykazywać swoją aktywność. 2.Powinna być w szkole prowadzona gimnastyka korekcyjna. 3.Dodatkowe zajęcia są źle prowadzone. 4.Nauczyciel powinien bardziej zwracać uwagę na to, czy dziecko zrozumiało dany dział oraz, czy rozumie przeprowadzoną lekcje.

1.Zdecydowana większość rodziców jest zadowolona ze szkoły swojego dziecka. 2.Pozytywnie rodzice oceniają nauczycieli, wychowawców, sposób przekazywania wiedzy, ilość spotkań z rodzicami, sposób przekazywania informacji. 3.Większość rodziców uważa, że odpowiedni jest sposób zarządzania szkołą (81%). Co należy usprawnić? Zorganizować przerwy, ze szczególnym uwzględnieniem klas młodszych. Skontrolować sposób prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. Dokładniej sprawdzać, czy wszystkie dzieci opanowały przerabiany i powtarzany materiał.

Dziękuję za uwagę Joanna Żurek