Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zielona Inicjatywa Gospodarcza, Kraków, 4 czerwiec 2009 r. Program Kupuj Nasze.PL Są powody do dumy !
Advertisements

Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
Kto brał udział w debacie?
XIX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży ,,LOKALNY EKOROZWÓJ”
Zakupy.
Weronika Majewska Karolina Mokrzan
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
„Zdrowa żywność w sklepiku szkolnym”
Wdrażanie Regionalnej Strategii Innowacji w województwie lubelskim.
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
CONRADINOWIEC ŚWIADOMYM KONSUMENTEM
ZESPÓŁ CECH UMOŻLIWIAJĄCY OSIĄGANIE ZYSKU Nie ryzykujesz zgubieniem pieniędzy Będziesz miał czas przemyśleć zakup Nie będziesz kupował pod wpływem.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
1. Odtworzenie Filmu Startowego. 2. Oficjalne Otwarcie Debaty przez Marszałków. 3. Powitanie zaproszonych gości. 4.Wystąpienie Wójta Gminy Grębów. 5.
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Wspieranie świadomych i prozdrowotnych wyborów przez konsumentów w Polsce na przykładzie programu „Wiem, co wybieram” Wojciech Tomczak kierownik ds. PR.
„ Sejm dzieci i młodzieży ”
Coś Ci przeszkadza? Masz jakiś problem…?
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
TRZYMAJ FORMĘ Program edukacyjny.
Skąd się biorą ceny?!.
Jak społeczność lokalna może wykorzystywać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej?
DEBATA Nie tylko wybory czy młodzi ludzie mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? w ramach realizacji programu CEO - Sejm Dzieci.
Ko-Kluby Przedsiębiorczości – promocja świadomości proekologicznej wśród młodzieży szkół ponadgimnazjalnych.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Kwiecień 2014 r. Debata.
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
Rok szkolny 2011/2012.
Sprawozdanie z realizacji projektu TRZYMAJ FORMĘ
Zakupy -przemyślana decyzja czy żywioł ?
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
Debata „Jakie działania należy podjąć aby zaktywizować, zachęcić młodzież do czynnego udziału w życiu społecznym ziemi pszczyńskiej”, która jest realizowana.
  poszerzenie wiedzy na temat ekologii i zrównoważonego rozwoju na przykładzie koncepcji zagospodarowania przestrzeni Parku w Łodygowicach,  wdrażanie.
DEBATA SAMORZĄDOWA „Nie tylko wybory - MSA i inne przedsięwzięcia, czyli w jaki sposób kozienicka młodzież wpływa na lokalną rzeczywistość, i w jaki sposób.
Coś co przeszkadza? Masz jakiś problem…?
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
ZAŁOŻENIA OGÓLNE DO REALIZACJI IX edycji ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Trzymaj Formę!” Warszawa, 27 sierpnia 2014.
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
Dominika Zarzycka Młodzieżowa Akademia Kultury. Warsztaty plenerowe W poszukiwaniu lokalnej tożsamości ORGANIZATOR: STOWARZYSZENIE KRZYWA KULTURY PARTNER:
Plan debaty Czas trwania debaty: Stworzenie przez uczestników „mapy form aktywności społecznej” Przedstawienie wyników z ankiety dot. aktywności.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Projekt organizowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Kancelarię Sejmu, Odbywa się po raz dwudziesty,
ANKIETY DO RODZICÓW – SKLEPIK 92 rodziców wzięło udział w ankietach.
Ankieta do uczniów Szkoły Podstawowej i Gimnazjum ZPO w Skrzydlnej
Obraz © 2006 Robert Dinkelacker Family Luty 2008 r. Istota działań komercyjnych w regionie EMEA Partnerzy HP – uproszczenie procesu.
Debata organizowana w ramach konkursu „Sejm Dzieci i Młodzieży 2012” Organizatorzy : Anna Bartuś i Anja Kadzioch.
Debata organizowana w ramach konkursy „Sejm Dzieci i Młodzieży” 30 Marca 2012 roku PZ nr 11 w Kętach.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji ? Prowadzące: Kamila Helbin Karolina Szura.
„Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Promocja europejskiego rolnictwa, nowe podejście Dyskusja panelowa Warszawa, Pol ska Priorytety wskazane przez AREPO w konsultacji Zielonej.
Szkolenie krajowe dotyczące wprowadzenia programu edukacyjnego Warszawa, Państwowa Inspekcja Sanitarna Polska Federacja Producentów Żywności.
Z AKUPY I ICH WPŁYW NA NAS EKOROZWÓJ PRODUKTY LOKALNE 26 marca 2013r.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Zduńskiej Woli w ramach programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Sejm Dzieci i Młodzieży”
Sprawność systemu rynkowego
„LUDZIE DLA TURYSTYKI” – ROZWÓJ MAZOWIECKICH KADR NA RZECZ ROZWOJU GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ W REGIONIE Warszawa, 5 października 2015.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Wsparcie dla przedsiębiorstw: Działanie 5.5. Promocja i rozwój markowych.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
Więcej miejsca w szatniach Dostęp do WIFI Klasowe wycieczki krajoznawcze Muzyka na każdej przerwie.
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Żywność ekologiczna.
PROJEKT EDUKACJA GLOBALNA Szkoła Podstawowa nr 5
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Zapis prezentacji:

Sejm Dzieci i Młodzieży

Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.

Czy zwracasz uwagę na kraj pochodzenia produktu ?

Co wpływa na to, że kupujemy tak wiele produktów z importu ?

Czy często wybierasz produkty od lokalnych przedsiębiorców ?

Jakie korzyści daje kupowanie polskich produktów?

Czy problem nadmiernego importu zagranicznej żywności można byłoby w jakiś sposób rozwiązać, czy jest szansa na zwiększenie świadomości Polaków jako konsumentów?

Co dla nas jako młodych ludzi oznacza świadoma konsumpcja?

Jak zakup regionalnych produktów wpływa na ekologię ?

Jakie produkty można kupić w szkolnym sklepiku i skąd pochodzą?

Czy macie jakieś propozycje lokalnych produktów, które mogłyby zostać wprowadzone do menu w naszym sklepiku ?

Jakie inicjatywy można by było wprowadzić, aby Polacy jako konsumenci byli bardziej świadomi swoich wyborów?

Czy lokalni przedsiębiorcy z naszego regionu mogliby w jakimś stopniu pomóc we wdrażaniu w życie tych pomysłów?

Dziękujemy za uwagę ! Debatę przygotowały : Karolina Marczak Aleksandra Kobiałka Uczennice PZ nr 11 im. Stanisława Wyspiańskiego w Kętach.