Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Szkoła z klasą 2.0 styczeń 2012r. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Olkuszu.
Advertisements

7 punktów Kodeksu 2.0.
KODEKS 2.0.
Zespół szkolny w Cegłowie
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie Klasy I - III.
METODA PROJEKTU SZKOLENIOWA RADA PEDAGOGICZNA
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
Co to jest TIK?.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Multimedialne centrum informacji
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Gimnazjum Nr 1 im. Orląt Przemyskich w Przemyślu.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU LUTY 2009
im. Adama Mickiewicza w Łebie
Szkoła z klasą 2.0 Martyna Pietrowicz.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
W Szkole Podstawowej w Gostkowie Rok szkolny 2013/2014.
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Szkolne centrum informacji składa się z trzech pomieszczeń: czytelni, w której uczniowie mają dostęp do księgozbioru i do 8 komputerów podłączonych do.
Debata szkolna nad Kodeksem 2.0 I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza w Świebodzinie 11 grudnia 2013.
Szkolne Centrum Informacyjne Biblioteka Szkolna
KODEKS 2.0 Szkoły Podstawowej w Licheniu Starym
TARGI
Kodeks 2.0 Komputery pod ręką: tablety i smartfony na lekcji,
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
KODEKS 2.0.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
SZKOLNY KODEKS 2.0 Zespół Szkół Politechnicznych im. Bohaterów Monte Cassino we Wrześni.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Z KLASĄ ..
W którym z krajów europejskich żyje się dostatnio? Autorami projektu są uczniowie klasy Ig Gimnazjum w Bieńkowicach pod opieką nauczyciela Łukasza Zaborowskiego.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Program Szkoła z klasą 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi zgłosiła swój udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
Program „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0” w Zespole Szkół Nr 3 w Lubinie II II edycja rok szkolny 2012/2013.
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Prawo autorskie w szkole, czyli … zasady eksploatacji Internetu
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Zadanie dyrektora szkoły w ramach programu Szkoła z klasą 2.0 Opracowanie: Jerzy Marek.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu Publiczna Szkoła Podstawowa nr 28 im. Adama Mickiewicza w Radomiu położona jest w cichym.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
Kontakt: ul. Żubardzka Łódź tel./fax (o42) tel. (042) www: gim8.szkoly.lodz.pl mail:
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
WEBQUEST JAKO METODA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Modelowy program praktyk podnoszący jakość.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
Rozliczenie działań Miejskiej Biblioteki w Mrągowie na rzecz Fundacji ORANGE za rok 2012.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Sopocka Akademia Tenisowa
TIK w szkole.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
Zapis prezentacji:

Czym jest czas? Projekt realizowany przez uczniów kl.4a SSP nr 6 we Wrześni pod kierunkiem Anny Andrzejewskiej

Uczestnicy projektu: Zespół matematyków: J. Sieczkarek, W. Bzowy A. Kozka, A. Górecka Zespół językowców: D. Piechocki, M. Jankowiak, J. Muchowicz, D. Grabowski Zespół historyków: S. Wojtasiński, M. Hylińska, Z. Górecka, B. Koczorowski Zespół informatyków: J. Przybylski, P. Jałocha, W. Andrzejewski, S. Haremza Zespół techników: W. Kobielak, K. Charemsa, M. Dutkiewicz, M. Matuszak

Cele projektu: Zdobycie informacji na temat różnych sposobów pomiaru czasu Umiejętność korzystania z różnych źródeł wiedzy [Internet, książka, wycieczka przedmiotowa, itp.] Umiejętności dzielenia się wiedzą i komunikowanie się

Opis projektu Projekt „Czym jest czas?” zaangażował całą klasę. Uczniowie po raz pierwszy pracowali metodą projektu. Podzielili się na grupy tematyczne. Sami zbierali i opracowywali potrzebne materiały do wykonania zadań. Konsultowali się z nauczycielem na spotkaniach po lekcjach, przez e-mail, e-dziennik. Pomocą służyli też rodzice.

Zespół techników Wykonali modele zegarów (gnomon, klepsydrę, zegar wahadłowy i inne) Spotkali się z osiedlowym zegarmistrzem. Poznali wnętrze i zasadę działania wybranych zegarów Wykonali zdjęcia

Zespół historyków Przygotowali plakat na gazetkę z historii zegarów W multimedialnych zasobach biblioteki szkolnej znaleźli film „Mierzenie czasu” z serii „Byli sobie wynalazcy” i za pomocą tablicy interaktywnej wyświetlili go na godzinie wychowawczej W oparciu o wyszukanie wiadomości w Internecie przygotowali informacje na temat „Czym jest czas?”

Zespół językowców Wykonali prezentację na temat określania czasu w różnych językach (niemieckim, angielskim, francuskim) Wyszukali w serwisie Internetowym YouTube piosenkę reklamującą projekt

Zespół matematyków Wykonali prezentację multimedialną z różnymi zadaniami na temat czasu Przygotowali zadania z programu „Matlandia” oraz zagadki i pytania związane z czasem

Zespół informatyków Wykonali prezentację multimedialną przedstawiającą działania i efekty końcowe projektu Założyli bloga i umieszczają tam krótkie informacje

Narzędzia i programy wykorzystywane w projekcie Każdy uczeń został wyposażony w pendrive Poczta elektroniczna E-dziennik Blog Aparat fotograficzny PowerPoint

Dziękujemy za uwagę