Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Advertisements

Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Jarosław Piszczek
„Konkurencyjność polskich producentów żywności po wejściu do UE” Iwona Szczepaniak grudzień 2005, Warszawa.
Zakupy.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
IM. KRÓLA WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PHU MAXIMUM
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Podstawowe wymagania dla kiosków i sklepików szkolnych:
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
Rynek usług medycznych
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Otworzenie budki z Kebabami, hamburgerami.
SOLARIUM „SUNNY DAY” AUTORZY: Magdalena Nowak Joanna Lewandowska
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
FIRMA CATERINGOWA „OSCAR”.
Łukasz & Partnerzy Nasza firma zajmuje się produkcją soków oraz dań gotowych niezawierających konserwantów, sztucznych barwników i glutenu. Bogata oferta.
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Liczba wspólników: 12 Nasz opiekun: Anna Czernel.
Analiza i planowanie startegiczne 3
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Przy VI Liceum Ogólnokształcącym im. Juliusza Słowackiego w Kielcach.
Aleksandra Popławska Marta Pawłowska
Ul. 1 Maja Częstochowa tel./fax fax
„ Sklepik wzorowy – smaczny i zdrowy”.
Supermarkety i dyskonty
Projekt grantowy „Sklepiki szkolne – zdrowa reaktywacja”
 Głównym przedmiotem naszej działalności jest sprzedaż artykułów szkolnych takich jak długopisy, ołówki, breloki czy naklejki z wizerunkiem patrona szkoły.
Firma działająca w ramach miniprzedsiębiorstwa przy VI LO im. Juliusza Słowackiego w Kielcach.
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w Publicznym Gimnazjum nr 4 w Zduńskiej Woli w ramach programu Centrum Edukacji Obywatelskiej „Sejm Dzieci i Młodzieży”
Usługi poligraficzne Oraz artykuły biurowe Zespół Szkół Ogólnokształc ą cych II Liceum Ogólnokształc ą cego im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej.
ZSP NR 5 W RUDZIE ŚLĄSKIEJ. NIEZŁE ZIÓŁKO Jesteśmy miniprzedsiębiorstwem zajmującym się produkcją i sprzedażą ekologicznych ziół i kiełków spożywczych.
Świeże kanapki Pizzerinki Tosty Nasze przedsiębiorstwo oferuje świeże i smaczne produkty w dobrej cenie, dzięki czemu nasi klienci powracają do nas niemal.
VI liceum Ogólnokształcące Im. Juliusza Słowackiego W Kielcach.
Nr ewidencyjny: Opiekun: mgr Teresa Wójcicka VI Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego W Kielcach.
Opiekun Miniprzedsiębiorstwa : mgr Mariola Rychlik.
SKLEPIK NIC S Ł ODKIEGO W SZKOLE KATOLICKIEJ IM. KSIĘDZA JANA TWARDOWSKIEGO W ZABRZU.
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Obligacje przychodowe a strategia. 2 teza bez zdefiniowanej strategii jednostka organizacyjna jest niewiarygodna.
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bielsku-Białej II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka
Szkolne sklepiki kształtują nawyki.
Smart art Nazwa firmy Zespół Szkół Nr 3 im. M. Skłodowskiej-Curie w Wiskitkach.
Miniprzedsiębiorstwo „BOYS-COMPANY”
II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego
Five O’clock Miniprzedsiębiorstwo działające na terenie III LO im. św. Jana Kantego w Poznaniu.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo „TG Company sp.j.”
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „W KONTAKCIE”
eXperyment Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo Zespół Szkół nr 1
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo „HERBA”
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Bobowej
Decor Cafe i kawa na ławę.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
YULO PIZZA VI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. SŁOWACKIEGO W KIELCACH
MAKE LOVE „Gdzie skarb wasz tam i serce wasze”
Miniprzedsiębiorstwo SCHOOL STUFF przy VI Liceum
HOT & FIT Nasza firma nosi nazwę Hot & Fit, swoje stanowisko
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
Młodzieżowe mini-przedsiębiorstwo
Schoolbucks company Nr ewidencyjny
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo „Velociraptor”
XI Liceum Ogólnokształcące im. Rotm. W. Pileckiego w Białymstoku
Miniprzedsiębiorstwo Aphone
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo
mini-przedsiębiorstwo
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi Sklepik Szkolny - ”Stonka” Autorzy: Justyna Pietrzak Ilona Adrian Tomasz Antosiak Łukasz Skroboszewski

  CEL PRZEDSIĘWZIĘCIA Firma „Stonka” będzie prowadzić działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży artykułów spożywczych na terenie Szkoły. Celem przedsięwzięcia jest sprzedaż artykułów spożywczych uczniom naszej szkoły

STRATEGIA PRZEDSIĘBIORSTWA Misja Misją firmy „Stonka” jest handel artykułami spożywczymi. Pragniemy to osiągnąć dzięki wysokiej jakości produktów, zadowoleniu klientów i cenami przystosowanymi do możliwości klientów.   Wizja W przyszłość zamierzamy rozszerzyć swój asortyment produktów. Cele strategiczne Powyższe założenia przedsiębiorstwo zamierzamy osiągnąć dzięki realizacji następujących celów strategicznych: - Zapewnienie satysfakcji konsumenta - Zapewnienie stałej, najwyższej jakości produktów - Zapewnienie miłej i fachowej obsługi - Usytuowanie firmy w najlepszym dla klienta miejscu -    Oferowaniu produktów przystosowanych cenowo do możliwości klientów.

OFERTA FIRMY Napoje: Inne: Batony: Dania ciepłe: Art. Papiernicze:   Napoje: Inne: Helena 1,5l - 1,50zł Bajaderka - 1,20zł Bingo 1,5l - 1,50zł Kanapka - 1,80zł Pepsi 1,0l - 2,00zł Napoleonka - 1,50zł Pepsi 0,5l - 1,50zł Pączki - 0,80zł Batony:   Mars - 1,30zł Snikers - 1,50zł Princessa - 1,00zł Grześki - 1,00zl Twix - 1,30zł Princepolo - 1,00zł Coca-Cola 0,5l - 1,50zł Flipsy - 1,50zł Mirinda 0,5l - 1,00zł Lizak - 0,80zł Soki 0,2l - 1,00zł Paluszki - 1,00zł Herbata 0,2l - 1,50zł Wafle - 1,20zł Kawa 0,2l - 1,70zł Biszkopty - 1,50zł Mleko do kawy - 0,30zł Herbatniki - 0,20zł Chipsy - 1,00zł Gumy Orbit - 0,30zł Czekolada - 1,30zł Dania ciepłe: Zupki Chińskie - 2,00zł Zapiekanki - 2,50zł Hod-Dog - 2,50zł Hamburgery - 2,50zł Art. Papiernicze:   Zeszyt - 1,50zł Długopis - 1,00zł Ołówek - 0,50zł Chusteczki higieniczne - 0,40zł

KLIENCI FIRMY Kryteria segmentacji Charakterystyka Klientami firmy „Stonka ” będą uczniowie uczący się w tej placówce i pracownicy szkoły którzy zgłaszają popyt na produkty artykułów spożywczych, oczekujący miłej i fachowej obsługi. Portret typowego klienta: Kryteria segmentacji Charakterystyka Liczba klientów Około 1000 Wiek 17-21 Kieszonkowe i własne zarobki Około 100 zł  

PLAN FUNKCJONOWANIA FIRMY Lokal użytkowy o powierzchni 10 m2 planujemy dzierżawić od szkoły. Należy przeprowadzić w nim odpowiedni remont w celu przystosowania do działalności firmy. Planujemy zakupić: - Lodówkę 1000zł. - Czajnik bezprzewodowy 50zł. - Lady 100zł. - Szafki 800zł. - Mikrofalówkę 200zł

CZYNNIK RYZYKA I POWODZENIA – ANALIZA SWOT Mocne strony Słabe strony  duża różnorodność produktów duża elastyczność cenowa czas pracy dostosowany do potrzeb klientów współpraca z solidnymi dostawcami gwarantowana wysoka jakość produktów brak konkurencji  przedsiębiorstwo nowopowstające niestabilna kondycja finansowa małych firm brak rozszerzenia firmy ograniczona ilość klientów   Szanse Zagrożenia  przyjmowanie wzorców z krajów zachodnich wzbogacanie ofert  brak zainteresowaniem firmą przez klientów rosnące wymagania klientów likwidacja szkoły