Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

FIRMA CATERINGOWA „OSCAR”.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "FIRMA CATERINGOWA „OSCAR”."— Zapis prezentacji:

1 FIRMA CATERINGOWA „OSCAR”

2 Cel przedsięwzięcia Firma cateringowa „Oscar” będzie renomowaną i jedną z najbardziej ekskluzywnych firm działających na terenie Łodzi i okolic. Zakres terytorialny obejmuje przede wszystkim Łódź oraz pobliskie miasta i miasteczka. Po wyrobieniu marki liczymy na klientów z obszaru Zgierza, Pabianic, Rzgowa i Tuszyna. Na rynku łódzkim, szczególnie w centrum Łodzi, są niemalże idealne warunki do prowadzenia działalności handlowo - usługowej. Celem przedsięwzięcia jest: świadczenie usług cateringowych, przygotowywanie i obsługa przyjęć okolicznościowych, doradztwo w zakresie wyżej wymienionych usług. Firma ma uzupełnić lukę na rynku cateringowym, bowiem analiza rynku wykazała, że istnieje duże zapotrzebowanie na firmę specjalizującą się w tego rodzaju działalności.

3 Strategia przedsiębiorstwa
Misja Misją przedsiębiorstw „Oscar” jest świadczenie w pełni zintegrowanych usług cateringowych dzięki zastosowaniu profesjonalnej obsługi przyjęć okolicznościowych i typu party service oraz osiągnięcie pozycji preferowanego dostawcy usług dla odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych. Pragniemy to osiągnąć dzięki jakości usług, zadowoleniu klientów i konkurencyjnym cenom. Misję przedsiębiorstwa najlepiej charakteryzuje slogan reklamowy: „Oscar – profesjonalizm ze smakiem” Wizja W przyszłość zamierzamy osiągnąć pozycję wiodącego organizatora usług cateringowych w regionie łódzkim poprzez zróżnicowanie oferty i większej kompleksowości świadczonych usług cateringowych w tym zwłaszcza typu door service i party service. Większe nastawienie na usługi wielofunkcyjne (full service management), a nie klasyczny catering. Cele strategiczne Powyższe założenia przedsiębiorstwo zamierza osiągnąć dzięki realizacji następujących celów strategicznych: Zapewnienie satysfakcji konsumenta, będącą miernikiem jakości świadczonych usług Zapewnienie stałej, najwyższej jakości żywienia i wysoki poziom serwisu Koncentracji działań marketingowych i inwestycyjnych na tych obszarach, na których prowadzona jest aktywna działalność gospodarcza jak również rosnąca urbanizacja, rozwój rynku pracy i wzrost poziomu życia Oferowaniu wysokiej jakości usług po konkurencyjnych cenach Zatrudnianiu wysoko wykwalifikowanego personelu (często ze znajomością języków obcych) Całkowitemu kontrolowaniu procesów, najlepsze surowce, nowoczesny sprzęt i technologie Świadczeniu zaawansowanych usług cateringowych, włącznie z usługami poprzez internet

4 Asortyment usług Przyjęcia weselne Przyjęcia komunijne Chrzciny
Oferta usług świadczonych przez spółkę „Oscar” obejmuje: Przyjęcia weselne Przyjęcia komunijne Chrzciny Przyjęcia imieninowe Przyjęcia jubileuszowe Przyjęcia urodzinowe Konsolacje Przyjęcia dla firm ( np. imprezy integracyjne ,otwarcie filii itp.) Imprezy w plenerze Spotkania wigilijne dla pracowników Konferencje Sympozja Pikniki Imprezy kulturalne , sportowe Obsługa wystaw targów

5 Przykładowe menu Pierś z ananasem i sliwką De volaille
Roladki schabowe z pieczarka i szynka Udka faszerowane Udka pieczone Schab panierowany smażona Kaczka po tyrolsku (faszerowana) Schab z śliwką Rolada z kurczaka lub rolada wołowa Jaja garnirowane lub jaja z pastami i łososiem , kawiorem Babeczki z sałatkami (z kukurydzy , na ostro z wołowina , z pieczarek, delikatesowa)- wybrać dwie Ryba po grecku lub karp w galarecie

6 Klienci firmy Kryteria segmentacji Charakterystyka Wielkość miasta
Powyżej 50000 Wiek 35-60 Dochód Powyżej 2000 PLN Styl życia Osoby, które nie mają czasu na przygotowywanie tego typu imprez z różnych względów: aktywność zawodowa, brak umiejętności organizacyjnych, itp.

7 Konkurencja Nazwa konkurencji Usługi Cena Miejsce dystrybucji Promocja
Restauracje Duża różnorodność Wysoka Zajmowany lokal Ograniczona Inne firmy cateringowe Różnorodna U klienta lub wskazany lokal Znikoma Szkoła gastronomiczna Przeciętna Brak

8 Strategia oddziaływania na rynek
Cena: Przedsiębiorstwo „Oscar” stara się stworzyć konkurencyjną ofertę cenową, jednym z głównych elementów tej strategii jest oferowanie usług po konkurencyjnych cenach. Takie ceny mogą zostać zaoferowane przez spółkę dzięki dużemu zaangażowaniu pracy własnej właścicieli spółki. Dystrybucja: Firma spisuje umowę z klientem w biurze lub u klienta gwarantując terminowość, ustalając cenę w sposób czytelny i prosty oraz sposób i termin zapłaty. Promocja naszej firmy będzie polegać na: Ogłoszeniach w lokalnej prasie, radiu i telewizji. Ogłoszeniach na plakatach. Roznoszeniu ulotek, katalogów, wizytówek. Prezentacjach multimedialnych u klienta. Promocjach dużych zamówień. Wprowadzeniu kart stałego klienta

9 Czynniki ryzyka i powodzenia-analiza SWOT
Mocne strony Słabe strony -duża różnorodność i profesjonalizm proponowanych usług, -duża elastyczność cenowa, -nacisk na promocję, -czas pracy dostosowany do potrzeb klientów, -przedsiębiorstwo nowopowstające, -ubożenie społeczeństwa, -niestabilna kondycja finansowa małych firm, -duża konkurencja, Szanse Zagrożenia -wzrost rangi świadczonych usług przez szeroką reklamę, -coraz większe przywiązywanie wagi do oprawy i atmosfery przyjęć, -wzrost potrzeb społeczeństwa w zakresie proponowanych usług, -brak czasu na przygotowywanie przyjęć, -możliwość pojawienia się firm konkurencyjnych, -stabilna sytuacja finansowa istniejących już firm konkurencyjnych, -przyzwyczajenie klientów do istniejących już restauracji i firm cateringowych, -rosnące wymagania klientów.

10 DANE TELEADRESOWE PRZEDSIĘBIORSTWA
Firma: Catering – „Oscar” Spółka Cywilna Skrót: Catering – „Oscar” S.C. Siedziba: Tuszyn Adres: ul. Bolesława Chrobrego 7, Tuszyn NIP: REGON: Telefon / Fax: prefix (42) Strona internetowa:


Pobierz ppt "FIRMA CATERINGOWA „OSCAR”."

Podobne prezentacje


Reklamy Google