Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium

Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego do Rosental (Austria – Styria) w terminie od r. w ramach projektu nr WND-POKL /08 „Nauczyciel.

Sprawozdanie z wyjazdu studyjnego do Zwickau (Niemcy – Saksonia) W terminie od r. W ramach projektu nr WND-POKL /08 „Nauczyciel.
NASZA DROGA DO SAMORZĄDNOŚCI OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY IM. WALDEMARA KIKOLSKIEGO W BIAŁYMSTOKU.
Gorzów Wlkp. – miasto z klasą
Reportaż z wycieczki – Chełmno – Toruń
Zakończenie językowego projektu z programu Socrates-Comenius Energia przyszłości w zjednoczonej Europie 6 – rok Delegacja młodzieży i jej opiekunów.
Wydarzenie, jakiego jeszcze nie było!
INFORMACJE DODATKOWE Termin 5 lutego sobota Wyjazd godz ( miejsce zbiórki zostanie podane zainteresowanym ) 1. Śniadanie, kawa Górki Wielki.
Bezpieczne wakacje w Dębowym Mieście
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Gryfikowy rajd z panem Janem Maturą 20 marca 2013 r. odbył się rajd z panem Janem Maturą w ramach nagrody specjalnej dla uczniów wyróżnionych w III Międzyszkolnym.
Wycieczka Toruń 2007 Klasy II C, II D, II F.
12 października 2011.
Poznań piękny na EURO 2012 Warto tu przyjechać… nie tylko z powodu Euro !!! Poznań zaskakuje i pomimo UEFA Euro 2012 
Nasz pierwszy przystanek to Wambierzyce. Zwiedziliśmy Sanktuarium Wambierzyckiej Królowej Rodzin.
Nasza wizyta w Koszalinie i Grzybnicy !. 19 października 2012 roku Poszukiwacze zaginionego GRYFA wybrali się do Koszalina gdzie spotkali się archeologiem.
KOPALNIA SOLI WIELICZKA 3 październik 2010
Wycieczka krajoznawcza po Wrocławiu 4-5 stycznia 2011 r
Prezentacja z projektu,,Za rękę z Einsteinem Materiały : - ze Szkoły Letniej na Politechnice Gdańskiej, - z wycieczki do elektrowni wodnych, - ze Szkoły.
Występują: - dzieci ze świetlicy w CZP nr 1 - dzieci z Ogródka Jordanowskiego - opiekunowie.
Paczki gotowe i w drogę! Na początku kwietnia uczniowie naszej szkoły zorganizowali zbiórkę paczek z żywnością dla Polaków na Litwie.
Początki naszej szkoły sięgają 1919 roku. Z tego okresu pochodzą najstarsze księgi główne (arkusze ocen) 7-klasowej Szkoł y Powszechnej nr 10 na Zawodziu.
Mikołaj Kopernik
Naprawdę znam miejsce swego zamieszkania - Europę Galeria zdjęć z realizacji projektu Socrates – Comenius w Gimnazjum nr 9 im. Marii Skłodowskiej – Curie.
WIZYTA COMENIUS EŁK PAŹDZIERNIK 2007
Wizyta w Polsce r. – r. Projekt Partnerski – Comenius Porosty a zanieczyszczenie powietrza.
ŁOTWA grudzień W dniach grudnia 2013 r. uczennice wraz z nauczycielami z ZSO w Józefowie nad Wisła gościli w Jelgavie na Łotwie w ramach.
Wielki Polak Nasz Patron
MAM NA IMIĘ HANIA I CHCĘ PRZEDSTAWIĆ PATRONA MOJEJ SZKOŁY…
Poznajemy sylwetkę wybitnego etnografa Oskara Kolberga
INTEGRACJA NA ROWERZE ulicami Lublińca Wycieczka grupy V dziewcząt r.
SZKOLNY OBÓZ NAUKOWY GDAŃSK-TORUŃ 2014
W piękny, słoneczny poranek -21 maja 2014 r. uczniowie realizujący projekt „Sławne Polki” wyjechali na wycieczkę edukacyjną.
4 czerwca wszyscy uczniowie kl. II i III przyszli na zbiórkę. Nie było ani jednej spóźnionej osoby. Ze szkoły odjechaliśmy z dobrymi humorami. I tak rozpoczęła.
KLASA III c SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W LUBANIU. W ramach realizacji projektu podzieleni zostaliśmy na sześć grup zadaniowych. PTAKI SSAKI OWADY RYBY OPIEKUNOWIE.
P ROGRAM S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W roku szkolnym 2012/2013 nasza szkoła po raz drugi wzięła udział w programie Szkoła z klasą 2.0.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Wycieczka śladami Patrona Uczniowie klas IV b, IV c, V b, V c oraz VI d pod opieką pań: Ewy Wróblewskiej, Hanny Kordulskiej i Lucyny Stańczuk w dniach.
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
11-19 May 2015 Turkey Comenius project: Open minds! Open Europe! Together we make it better!! !
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
Natura, kultura, nauka, przygoda... czyli o edukacji przyrodniczej w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie Dr inż. Julia Dobrzańska Dział Edukacji Muzealnej,
WARSZTATY W PYRGOS/GRECJA 3 PAŹDZIERNIK 2015 (SOBOTA)- - 9 PAŹDZIERNIK 2015 (PIĄTEK)
Mikołaj Kopernik Wstrzymał Słońce, ruszył Ziemię.
Wizyta uczniów Gimnazjum nr 104 w TVP na ul. Woronicza.
Wycieczka do Teatru,,Kubuś” i Muzeum Zabawek Przygotowała i opracowała Magda Białas.
Sprawozdanie z wycieczki do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej 1 kwietnia 2011roku Cele wycieczki: 1. Rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów.
W nocy na niebie widać księżyc i gwiazdy.
Kronika międzynarodowej wymiany językowej
Mikołaj Kopernik.
różnorodnie i ciekawie, każdy znajdzie coś dla siebie!
Spotkanie z weterynarzem
Mikołaj Kopernik
Kronika międzynarodowej wymiany uczniowskiej
GRUPA OF W BIBLIOTECE..
W MUZEUM ŁOWIECTWA I JEŹDZIECTWA

Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium — LEKCJE PRZYRODY W PLANETARIUM I MUZEUM PRZYRODY — ZWIEDZANIE ZABYTKÓW OLSZTYNA Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium

W Planetarium z niecierpliwością oczekiwaliśmy na lekcję o ruchach Ziemi. Nie wszyscy z nas dali się przekonać, że nasza planeta wiruje, a my razem z nią

Zbiór meteorytów zrobił wrażenie. Mogliśmy również obejrzeć stare przyrządy astronomicznie.

Tematem lekcji w olsztyńskim Muzeum Przyrody było życie ptaków naszego regionu. Warmia i Mazury są ostoją wielu rzadkich gatunków tych zwierząt. Pani bardzo ciekawie prezentowała ich sylwetki i głosy. W czasie lekcji każdy z nas miał karty pracy do uzupełnienia. Po lekcji był czas na oglądanie zgromadzonych tam eksponatów.

Na starówce spotkaliśmy się z panią przewodnik Na starówce spotkaliśmy się z panią przewodnik. Mieliśmy okazję wysłuchać jej ciekawej opowieści o dziejach Olsztyna i o udziale w nich, naszego wielkiego rodaka – Mikołaj Kopernika.

Następnie zwiedziliśmy Zamek, w którym Mikołaj Kopernik prowadził swoje prace nad Układem Słonecznym i ruchami Ziemi. Był czas na zrobienie paru zdjęć i zakup pamiątek…

… A nawet posmakować stosowanych dawniej kar cielesnych.

Spacer starymi ulicami Olsztyna i wizyta w Katedrze.

Jeszcze tylko obiad w McDonald’s i powrót do domu.