doświadczenia drogą do wiedzy"

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Projekt „Uwaga! Sposób na sukces”
Liderski program profilaktyczny
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
NOWE TECHNOLOGIE NA USŁUGACH EDUKACJI Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Grodkowie Podstawowe informacje o projekcie.
Cel: zwrócenie uwagi na fakt iż Internet powinien być elementem łączącym pokolenia.
Mniejszości Narodowe Romowie Konferencja w PSP 1
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
Żegnamy absolwentów i zapraszamy do odwiedzania nas….
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Gimnazjum Nr 1 w projekcie „Mały Archimedes”
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy
w Przedszkolu Miejskim nr 44 w Sosnowcu
K L E S Z C SZ CZ ZESPÓŁ MUZYCZNY KLESZCZE.
Sprawozdanie z realizacji projektu „Indywidualizacja nauczania i wychowania uczniów klas I-III SP z gminy Charsznica” w szkole podstawowej im. Mikołaja.
Podsumowanie realizacji projektu Czym skorupka za młodu nasiąknie… Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I, II, III szkół podstawowych w Gminie.
Wycieczka integracyjno – edukacyjna
PROJEKT „MÓJ WYBÓR – MOJA PRZYSZŁOŚĆ” REALIZOWANY PRZEZ
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
DZIECIĘCE OŚRODKI ZAINTERESOWAŃ PIERWSZY OŚRODEK ZAINTERESOWAŃ Sprzyja rozwijaniu wszystkich inteligencji, a szczególnie inteligencji: językowej,
MATEMATYCZNO – EKOLOGICZNY im. Leona Kruczkowskiego w Ryczówku
Dzień Edukacji Narodowej - Nasi Nauczyciele
Delegacja naszej szkoły w Finlandii
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
„PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY”
ŁOTWA grudzień W dniach grudnia 2013 r. uczennice wraz z nauczycielami z ZSO w Józefowie nad Wisła gościli w Jelgavie na Łotwie w ramach.
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Podsumowanie realizacji programu „Trzymaj formę” w powiecie braniewskim roku szkolnym 2007/2008.
Realizacja programu rozwojowego
W marcu 2008 r. na zaproszenie Burmistrza Priverno, delegacja z Andrychowa wzięła udział w uroczystościach ku czci św. Tomasza z Akwinu. Najważniejszym.
Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkoły podstawowej w kontekście wdrażania nowej podstawy kształcenia ogólnego Projekt.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „KIERUNEK –SUKCES” Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
W DNIU ZDROWEGO ŚNIADANIA Publiczna Szkoła Podstawowa w Szwarszowicach prowadzona przez Stowarzyszenie Przyjaciół Oświaty w Szwarszowicach Szwarszowice.
PROJEKT SZKOŁY Z KLASĄ „RADY NA NASZE ODPADY”.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
PROJEKT EDUKACYJNY „Co można zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu?”
SZKOŁA WSPÓŁPRACY POMIESZCZENIE SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO.
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
Klasa IIa Uczniowie wyróżnieni świadectwem wzorowego ucznia: Weronika Buras Martyna Kochanowska Maja Ligier Martyna Pajerska Gracjan Stokłosa Karol Szkwarek.
„Zdrowie, aktywność i integracja międzypokoleniowa”
W Szkole Podstawowej nr 2 w Kórniku im. Teofili z Działyńskich Szołdrskiej - Potulickiej.
Szkolne Koło Caritas przy Szkole Podstawowej nr14 w Nowym Sączu.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 UL. Letnia 1/ Białystok.
OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
Zadanie publiczne współfinansowane z budżetu Gminy Łukta
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
doświadczenia drogą do wiedzy"
Grupa 3-latki “Misie” r..
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
Szkoła Podstawowa nr 225 im. Józefa Gardeckiego w Warszawie
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
Warsztaty etnograficzne „ Sowa mądra głowa”
Zapis prezentacji:

doświadczenia drogą do wiedzy" Szkoła Podstawowa im. mjr Józefa Ryłko w Czernej PROJEKT "Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy"

Uczniowie klasy II od 1 września do 20 grudnia 2009 r Uczniowie klasy II od 1 września do 20 grudnia 2009 r. uczestniczyli w dodatkowych zajęciach realizując Projekt unijny „Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego .

Uczniowie biorący udział w Projekcie : Sandra Gwizdała Filip Kaleta Weronika Kaleta Patryk Katarzyński

Justyna Kramarz Damian Najnert Jakub Ostachowski Edyta Pałka

Michał Szczepanik Jakub Szmagier Kacper Wrona Kamil Zając wych. mgr Edyta Godyń

Podczas zajęć uczniowie mogli rozwijać własne zainteresowania, poszerzać wiadomości oraz umiejętności dzięki odpowiednio dobranym środkom dydaktycznym zgrupowanym w Ośrodkach Zainteresowań umożliwiających rozwijanie takich kluczowych umiejętności jak : matematyczno-logicznej wizualno-przestrzennej językowej przyrodniczej intrapersonalnej ruchowej interpersonalnej muzycznej

16 grudnia 2009 roku odbyło się spotkanie kończące realizację I-szego etapu Projektu. Uczniowie w ramach podsumowania zaprezentowali swoim kolegom z klas O - III oraz rodzicom i krewnym inscenizację słowno – muzyczną pt. „ Legenda o Smoku Wawelskim”.

Wszyscy zgromadzeni z zaciekawieniem słuchali i oglądali młodych aktorów.

Na koniec pani dyrektor Marzena Banaczyk – Niemiec podziękowała rodzicom za pomoc w zorganizowaniu i wzbogacenie Ośrodków Zainteresowań , rozdała uczniom biorącym udział w Projekcie pamiątkowe dyplomy oraz pacynki – myszki.

Po uroczystości zrobiono zdjęcia Po uroczystości zrobiono zdjęcia. Spotkanie zakończono słodkim poczęstunkiem.

Galeria zdjęć