Str. 1
Celem było przeprowadzenie badania jakości obsługi, oferty sklepu w wybranych przez nas sklepach sportowych oraz wskazanie ich mocnych i słabych stron. Badanie realizowane jest metodą mystery shopping, i jest ono dwu etapowe. Str. 3Str. 4 Cel projektu W celu przeprowadzenia badania Tajemniczy klient nasza grupa odwiedziła takie sklepy jak: Decathlon Ski team Inter sport Go sport
Kategorie: Po 2 wizytach dokonanych w placówkach stworzyłyśmy formularz który zawierał takie kategorię jak: Organizacja pracy Jakość obsługi Oferta sklepu Dodatkowe udogodniania Organizacja wnętrza Str. 5Str. 6
Str. 5Str. 6 Data badania: i Dzień badania: czwartek
O firmie Sieć dużych francuskich marketów sportowych. W Polsce działa od 1999 roku, a obecnie sklepy znajdują się w 26 miejscowościach. Str. 5Str. 6
Str. 7Str. 8 Kategoria 1: Organizacja pracy Lp.PYTANIA ODPOWIEDZI Data Czy pracownicy mają widoczne identyfikatory? tak 2. Czy liczba pracowników jest adekwatna do natężenia ruchu w sklepie? tak 3.Czy pracownicy znają produkty?tak 4.Czy pracownicy mają uniformy?tak 5.Czy pracownicy znają języki obce?tak 6.Czy jest ochrona ?tak 7. Czy są hostessy zachęcające do zakupu produktów? nie 8. Czy pracownicy są odpowiednio rozstawieni po sklepie? nie 9.Czy ilość kas jest wystarczająca?nietak 10. Czy w sklepie są bramki zapobiegające kradzieżom? tak WYNIK60%70%
Str. 7Str. 8 Lp.PYTANIA ODPOWIEDZI Data Czy klient był szybko obsłużony? tak 2. Czy pracownicy mówią,,Dzień dobry ? tak 3. Czy pracownicy oferują swoją pomoc? tak 4. Czy pracownik był uprzejmy i kulturalny? tak 5. Czy pracownik cierpliwie odpowiadał na każde pytanie? tak 6. Czy pracownik był schludnie ubrany? tak 7. Czy pracownik stworzył miłą i przyjemną atmosferę rozmowy? tak 8. Czy pracownik wydawał się przekonujący i godny zaufania? tak 9. Czy pracownik był kompetentny? tak 10. Czy obsługa wykazuje entuzjastyczne nastawienie do klienta? tak WYNIK100%