Str. 1. Celem było przeprowadzenie badania jakości obsługi, oferty sklepu w wybranych przez nas sklepach sportowych oraz wskazanie ich mocnych i słabych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Zakupy.
Wypełnianie kwestionariusza osobowego.
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Europejska Baza Produktów (European Shared Treasure)
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Europejska Baza Produktów (European Shared Treasure)
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe.
Sklepy internetowe. Wyszukiwarki Wyszukiwanie konkretnych podstron SEO –Pozycjonowanie –Optymalizacja Samodzielnie czy zlecanie? Jakie wyszukiwarki? A.
Jak wprowadzić więcej lokalnych produktów w szkole?
IKEA w Polsce.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Analiza SWOT.
Egzamin gimnazjalny 2013 Języki obce
OFERTA WSPÓŁPRACY DLA PRODUCENTÓW MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH I WYKOŃCZENIOWYCH.
Okiem praktyka: wdrożenie w firmie Smay
WITAMY W BOLEWICACH.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
MISJA: UMOŻLIWIĆ JAK NAJSZERSZYM RZESZOM LUDZI CZERPANIE RADOŚCI Z UPRAWIANIA SPORTU, POPRZEZ: PROJEKTOWANIE I TWORZENIE ARTYKUŁÓW SPORTOWYCH SPRZEDAŻ
NEO24.PL „Wąskie gardła” komunikacyjne w kolejnych etapach rozwoju przedsięwzięcia e-commerce.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
VI KONFERENCJA EWALUACYJNA WARSZAWA, dr inż. DARIUSZ NIEĆ
Zawsze słyszymy o zasadach ze strony kobiet. Teraz parę zasad widzianych od strony mężczyzn.
RODZAJE KLIENTÓW.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Zaufany partner na rynku e-commerce
INFORMACJA MARKETINGOWA
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Tydzień projektów Klasa VI c
Projekt z Technologii Internetowych
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Supermarkety i dyskonty
MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS Przesłanie Bioventus. MATERIAŁY POUFNE BIOVENTUS 2 Agenda Kluczowe przesłania Odpowiedzi na często zadawane pytania Jak stosować.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
III edycja Brains Attack
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Od 20 lat wspieramy przedsiębiorczość Polaków i co dalej?
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Realizacja zamówienia przez sklep Klient złożył zamówienie poprzez komórkę/komputer, więc.
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
TERA. Cel działalności Swoją działalnością chcemy przede wszystkim zwiększyć oryginalność w naszym otoczeniu. W przeciwieństwie do produktów oferowanych.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
XLIV Liceum Ogólnokształcące Ł ód ź. Weź ster w swoje ręce! Posiadamy ofertę dostosowaną do uczniów o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych. Podczas.
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Ćwiczenia do pracy z zespołem
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Złota 7 wytyczne obsługi
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY BIELANY RAPORT Z BADANIA
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY WESOŁA RAPORT Z BADANIA
Projekt realizowany pod nadzorem Ministerstwa Edukacji Narodowej VULCAN kompetencji w MAŁOPOLSKICH SAMORZĄDACH.
TAJEMNICZY KLIENT URZĄD DZIELNICY Białołęka
Zapis prezentacji:

Str. 1

Celem było przeprowadzenie badania jakości obsługi, oferty sklepu w wybranych przez nas sklepach sportowych oraz wskazanie ich mocnych i słabych stron. Badanie realizowane jest metodą mystery shopping, i jest ono dwu etapowe. Str. 3Str. 4 Cel projektu W celu przeprowadzenia badania Tajemniczy klient nasza grupa odwiedziła takie sklepy jak: Decathlon Ski team Inter sport Go sport

Kategorie: Po 2 wizytach dokonanych w placówkach stworzyłyśmy formularz który zawierał takie kategorię jak: Organizacja pracy Jakość obsługi Oferta sklepu Dodatkowe udogodniania Organizacja wnętrza Str. 5Str. 6

Str. 5Str. 6 Data badania: i Dzień badania: czwartek

O firmie Sieć dużych francuskich marketów sportowych. W Polsce działa od 1999 roku, a obecnie sklepy znajdują się w 26 miejscowościach. Str. 5Str. 6

Str. 7Str. 8 Kategoria 1: Organizacja pracy Lp.PYTANIA ODPOWIEDZI Data Czy pracownicy mają widoczne identyfikatory? tak 2. Czy liczba pracowników jest adekwatna do natężenia ruchu w sklepie? tak 3.Czy pracownicy znają produkty?tak 4.Czy pracownicy mają uniformy?tak 5.Czy pracownicy znają języki obce?tak 6.Czy jest ochrona ?tak 7. Czy są hostessy zachęcające do zakupu produktów? nie 8. Czy pracownicy są odpowiednio rozstawieni po sklepie? nie 9.Czy ilość kas jest wystarczająca?nietak 10. Czy w sklepie są bramki zapobiegające kradzieżom? tak WYNIK60%70%

Str. 7Str. 8 Lp.PYTANIA ODPOWIEDZI Data Czy klient był szybko obsłużony? tak 2. Czy pracownicy mówią,,Dzień dobry ? tak 3. Czy pracownicy oferują swoją pomoc? tak 4. Czy pracownik był uprzejmy i kulturalny? tak 5. Czy pracownik cierpliwie odpowiadał na każde pytanie? tak 6. Czy pracownik był schludnie ubrany? tak 7. Czy pracownik stworzył miłą i przyjemną atmosferę rozmowy? tak 8. Czy pracownik wydawał się przekonujący i godny zaufania? tak 9. Czy pracownik był kompetentny? tak 10. Czy obsługa wykazuje entuzjastyczne nastawienie do klienta? tak WYNIK100%