Mass media, publikatory

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Korzyści wynikające z korzystania z internetu.
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Sztuka sieci czyli net art
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ .
Środki łączności przewodowej i bezprzewodowej.
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI PRZEWODOWEJ I BEZPRZEWODOWEJ
REKLAMA.
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Górze
Katedra Marketingu Usług
Gazeta i czasopismo - źródło aktualnej wiedzy.
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Internet, przyjaciel czy wróg ?
Internet w pigułce Zajęcia wyrównawcze z informatyki Grzegorz Koloch.
Reklama prasowa.
Bezpieczny Internet.
Twój przyjaciel czy wróg?
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU- PRASA
Technologia informacyjna
1.
Autorzy: Dorota Chmiel Karolina Hinca
ŚRODKI MASOWEGO PRZEKAZU
CZASOPISMA.
KULTURA OKRESU MIĘDZYWOJENNEGO
Jak przeciwdziałać zagrożeniom Internetu
Telewizja, komputer, Internet
Gminne Centrum Informacji w Żyrakowie
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
Metodologia badań wydatków reklamowych
Internet – definicja Zgodnie z definicją słowa internet oznacza ono globalny system informacyjny spełniający następujące warunki: jest logicznie połączony.
TECHNOLOGIA INFORMACYJNA
Beata Kozielska-Oleś SP 21 w Rybniku
Bezpieczne korzystanie z środków przekazu medialnego.
Prasa Co to jest prasa? Prasa (łac. presso tłoczyć) – określenie dzienników, czasopism i "środków masowego przekazywania powstałych w wyniku postępu technicznego"
STARE I NOWE MEDIA W BIBLIOTECE
Co to jest GPS? Dawid Dziedzic Kl. III „D”.
Wpływ reklamy na decyzje konsumentów na rynku.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Głosujesz swoimi pieniędzmi
Sieci komputerowe.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Historia reklamy Słowo reklama pochodzi z języka łacińskiego reclamo, reclamare i oznacza ogłaszać, krzyczeć. Najstarsze reklamy pojawiły się w starożytnej.
Zagrożenia niesione przez współczesne środki przekazu (massmedia)
Europejskie i lokalne Wyzwania regulacyjne w mediach Tadeusz Kowalski, prof.UW Warszawa, 8 grudnia 2006.
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
TELEWIZJA.
OD MOWY DO INTERNETU.
Metody komunikacji.
Autor: Sylwia Lechowicz
To czynno ść okre ś lana, jako proces polegaj ą cy na wymianie informacji, która zachodzi pomi ę dzy uczestnikami tego procesu. Uczestnicy tacy dziel ą.
Metody komunikacji. Internet Internet jako źródło komunikacji Internet to jedno z najpopularniejszych i ogólnodostępnych źródeł komunikacji i informacji.
 Mowa ciała, język ciała, komunikacja niewerbalna – zespół niewerbalnych komunikatów nadawany ch i odbieranych przez ludzi na wszystkich niewerbalnych.
SPOSOBY KOMUNIKACJI na przestrzeni wieków
Komunikacja międzyludzka
Komunikacja.
1 Ewolucja mózgu odróżniła człowieka od zwierząt, gdy doprowadziła do powstania rewolucyjnego sposobu komunikacji - mowy. Zakłada się, że duże znaczenie.
Metody Komunikacji.
Komunikowanie siĘ.
BLISKĄ I DALEKĄ. Komunikacja to proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Ludzie od zawsze odczuwali potrzebę komunikowania się.
Komunikacja.
Metody komunikacji.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Telewizja (TV) – dziedzina telekomunikacji przekazuj ą ca ruchomy obraz oraz d ź wi ę k na odległo ść. W jednym miejscu za pomoc ą kamery telewizyjnej.
WYDZIAŁ ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Czasopisma w życiu człowieka.
Ankieta dotycząca TV.
Jaką spełnia funkcję Internet we współczesnym świecie?
Maciej Leszczyński Kl. 2c
Zapis prezentacji:

Mass media, publikatory

Dziedzina telekomunikacji przekazująca ruchomy obraz oraz dźwięk na odległość. W jednym miejscu za pomocą kamery i mikrofonu rejestruje się sygnał, który następnie jest transmitowany do dowolnego miejsca w zasięgu transmisji. Sygnał odbierany jest przez odbiornik telewizyjny i przetwarzany na obraz oraz dźwięk.

Internet w sieci Internet (łac. Inter między, ang. net sieć, dosłownie międzysieć) - ogólnoświatowa sieć komputerowa logicznie połączona w jednorodną sieć adresową opartą na protokole IP (ang. Internet Protocol). Dostarcza lub wykorzystuje usługi wyższego poziomu oparte na telekomunikacji i związanej z nią infrastrukturze.

Radio – dziedzina techniki zajmująca się przekazywaniem wiadomości na odległość za pomocą fal elektromagnetycznych.

Reklama (z łac. reclamo, recla) to informacja połączona z komunikatem perswazyjnym. Zazwyczaj ma na celu skłonienie do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług, popierania określonych spraw lub idei ( np. promowanie marki). Reklama przybiera różną postać - od rzetelnej informacji o cechach produktu, spotykanej głównie w prasie specjalistycznej, po wychwalanie produktu bez rzetelnej informacji merytorycznej o przedmiocie reklamy, co często przypisuje się reklamie telewizyjnej.

Korzyści i zagrożenia płynące z reklamy powszechna informacja o produkcie, finansowanie mediów działalności sportowej, kulturalnej, kształtowanie postaw społecznych Zagrożenia: wprowadzenie w błąd reklamodbiorcy, wzbudzanie nadmiernych potrzeb konsumpcyjnych, promocja zachowań społecznych i zwyczajów negatywnie wpływających na jednostkę, wyrabianie obojętności na przekaz społeczny, manipulacja odbiorcami przez użycie środków pozaracjonalnych, jak np. popęd seksualny, uzależnienie od papierosów, i inne.

Prasa (łac. presso tłoczyć) – określenie dzienników, czasopism i "środków masowego przekazywania powstałych w wyniku postępu technicznego" o charakterze informacyjnym, wydawanych periodycznie, nie rzadziej niż raz do roku, wyróżniających się stałym tytułem lub kolejnym numerem. Określenie "prasa" pochodzi od nazwy maszyny drukarskiej i sposobu powstawania "prasy", który polega na odciskaniu znaków na papierze. Informacja jest podawana za pomocą pisma i obrazu stałego lub, w przypadku mediów elektronicznych, za pomocą dźwięku, wizji lub innej metody przekazywania informacji.

Funkcja informacyjna (głównym zadaniem prasy jest informowanie potencjalnych odbiorców o bieżących i aktualnych wydarzeniach) Funkcja rozrywkowa (zawiera elementy rozrywkowe, nie mające większych wartości informacyjnych) Funkcja organizatorska (organizuje życie społeczne) Periodyczność (nie może ukazywać się rzadziej niż raz na rok) Prasa nie ma zamkniętej formy (może ulegać przekształceniom/modyfikacjom/zmianom) Możliwość dostosowania się do oczekiwań potencjalnego odbiorcy

Dziennik - prasa codzienna Tygodnik - raz na tydzień Dwutygodnik - raz na dwa tygodnie Miesięcznik - raz na miesiąc kurier dzienny Dwumiesięcznik - raz na dwa miesiące Kwartalnik - raz na kwartał Rocznik - raz w roku

DZIĘKUJEMY ZA OBEJRZENIE PREZENTACJI Prezentację wykonał Marcin Fujak kl. Vi a